Zamówienie Nr Izp.271.17.2016 z dnia 2016-04-04 - Przetarg nieograniczony na - CZĘŚĆ I - Termomodernizacja obiektów publicznych, szkoły podstawowe i gimnazja w Bielsku Podlaskim – dokumentacja projektowaCZĘŚĆ II – Termomodernizacja obiektów publicznych,

Tytuł Przetarg nieograniczony na - CZĘŚĆ I - Termomodernizacja obiektów publicznych, szkoły podstawowe i gimnazja w Bielsku Podlaskim – dokumentacja projektowa CZĘŚĆ II – Termomodernizacja obiektów publicznych, przedszkola w Bielsku Podlaskim – dokumentacja projektowa
Numer Izp.271.17.2016
Data wydania 2016-04-04

Izp.271.17.2016

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.um.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi


Bielsk Podlaski: CZĘŚĆ I - Termomodernizacja obiektów publicznych, szkoły podstawowe i gimnazja w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa CZĘŚĆ II - Termomodernizacja obiektów publicznych, przedszkola w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa
Numer ogłoszenia: 76378 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚĆ I - Termomodernizacja obiektów publicznych, szkoły podstawowe i gimnazja w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa CZĘŚĆ II - Termomodernizacja obiektów publicznych, przedszkola w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na : CZĘŚĆ I - Termomodernizację obiektów publicznych, szkoły podstawowe i gimnazja w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa w następującym zakresie : 1)Zespół Szkół im A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim a)termomodernizacja istniejącego budynku ( docieplenie ścian piwnic, stropodachu, ścian zewnętrznych sali gimnastycznej, ścian zewnętrznych nadziemia); b)wymiana okien piwnic, okien kondygnacji nadziemnych, drzwi zewnętrznych, instalacji c.o.; c)modernizacja instalacji c.w.u. i oświetlenia; d)zagospodarowanie terenu: - budowa podjazdu dla niepełnosprawnych; - przebudowa placu manewrowego; - przebudowa kanalizacji sanitarnej na placu szkolnym; - przebudowa chodników wokół budynku UWAGA: Opracowywana dokumentacja projektowa musi być dostosowana do audytu energetycznego stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. 2)Zespół Szkół z DNJB im. Jarosława Kostycewicza w Bielsku Podlaskim a) termomodernizacja istniejącego budynku ( docieplenie ścian zewnętrznych, kondygnacji nadziemnych, ścian zewnętrznych piwnic, stropu łącznika nad przejściem, stropodachów wentylowanych, dachu sali gimnastycznej, daszków nad elementami wejściowymi), b)wymiana: instalacji c.o., starych okien, drzwi zewnętrznych, wrót do sali gimnastycznej; c)modernizacja instalacji c.w.u. i oświetlenia; d)zagospodarowanie terenu - remont istniejących schodów i podjazdów dla niepełnosprawnych UWAGA: Opracowywana dokumentacja projektowa musi być dostosowana do audytu energetycznego stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. CZĘŚĆ II - Termomodernizacja obiektów publicznych, przedszkola w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa: 1)Przedszkole Nr 5 Krasnala Hałabały w Bielsku Podlaskim a)termomodernizacja istniejącego budynku ( docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu nad budynkiem) b)wymiana okien w piwnicy, wymiana drzwi wejściowych do budynku; c)wykonanie nowej instalacji c.o. i c.w.u. ; d)modernizacja oświetlenia; e)zagospodarowanie terenu: - przebudowa zadaszenia i schodów przy wejściu do kuchni; - przebudowa tarasów; - budowa podjazdu dla niepełnosprawnych; - przebudowa chodnika wokół budynku i dojścia do budynków gospodarczych; - przebudowa budynku gospodarczego i wiaty wraz z zadaszeniem. UWAGA: Opracowywana dokumentacja projektowa musi być dostosowana do audytu energetycznego stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. 2)Przedszkole Nr 7 Kubusia Puchatka w Bielsku Podlaskim a)termomodernizacja istniejącego budynku ( docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic ogrzewanych, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic nieogrzewanych, docieplenie stropodachu wentylowanego nad częściami piętrowymi, docieplenie dachu nad częściami parterowymi) b)wymiana starych okien ( 6 szt.), wymiana starych drzwi zewnętrznych parteru i piwnicy, wymiana instalacji c.o.; c)modernizacja oświetlenia d)zagospodarowanie terenu: - budowa podjazdu dla niepełnosprawnych; - przebudowa chodników wokół budynku; - przebudowa kanalizacji sanitarnej i odprowadzenia wód na placu przedszkolnym; - przebudowa zjazdu do piwnicy; - przebudowa placu manewrowego; - remont budynku technologicznego czerpni-wyrzutni wentylacji budynku przedszkola. UWAGA: Opracowywana dokumentacja projektowa musi być dostosowana do audytu energetycznego stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. 3)Przedszkole nr 9 Leśna Polana w Bielsku Podlaskim a)termomodernizacja istniejącego budynku ( docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnej, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic , docieplenie stropodachu wentylowanego, docieplenie stropodachu pełnego); b)wymiana okien piwnic, okien nadziemia, drzwi zewnętrznych nadziemia i wymiana instalacji c.o. c)modernizacja oświetlenia d)zagospodarowanie terenu: - budowa podjazdu dla niepełnosprawnych; - zagospodarowanie patio z częściowym zadaszeniem; - przebudowa chodników wokół budynku; - przebudowa placu manewrowego; - remont schodów. UWAGA: Opracowywana dokumentacja projektowa musi być dostosowana do audytu energetycznego stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. 2. W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym między innymi: 1)pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, 2)przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne), 3)uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora. 4)opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, 5)opracuje przedmiary robót, 6)opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), 7)opracuje specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży, 8)udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, 9)na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia. 4. Opracowana dokumentacja powinna zawierać : 1)projekty budowlane - po 5 egz. + CD -JPG - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016 r. poz. 290) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oddzielnie dla każdego obiektu, 2)projekty wykonawcze po 3 egz. + CD -JPG- opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oddzielnie dla każdego obiektu, 3)przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oddzielnie dla każdego obiektu, 4)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD) - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oddzielnie dla każdego obiektu, 5)kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) - opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) oddzielnie dla każdego obiektu, 6)kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla każdego obiektu, 7)opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu - po 3 egz. + CD (pdf) oddzielnie dla każdego obiektu, 8)informacje BIOZ - po 5 egz. + CD (pdf) oddzielnie dla każdego obiektu, Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. Uwaga: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dokumentację projektową dotyczącą termomodernizacji budynku o kubaturze nie mniejszej niż 4000,00 m3,z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ( Dz.U.z 2016r. poz 290) lub odpowiadające im uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania z podaniem informacji na temat kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ ; 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z art. 23 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres rękojmi - 4

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie: 1) wynagrodzenia, w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku VAT, 2) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku uzasadnionej wydłużającej się procedury uzgodnień, wydawania decyzji administracyjnych itp..

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1,  17-100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Burmistrz Miasta

Jarosław Borowski

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2016-04-04

Data modyfikacji: 2016-04-04

Opublikował: Halina Szatyłowicz

Data publikacji: 2016-04-04