Zamówienie Nr Izp.271.34.2017 z dnia 2017-06-20 - Rozpoznanie cenowe na zadanie inwestycyjne pn. „BUDOWA PLACU ZABAW Z SIŁOWNIĄ”

Tytuł Rozpoznanie cenowe na zadanie inwestycyjne pn. „BUDOWA PLACU ZABAW Z SIŁOWNIĄ”
Numer Izp.271.34.2017
Data wydania 2017-06-20

Bielsk Podlaski, dn. 20.06.2017 r.

Izp.271.34.2017

 

Rozpoznanie cenowe na zadanie inwestycyjne pn.

„BUDOWA PLACU ZABAW Z SIŁOWNIĄ”

 

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art.4 pkt.8 ustawy).

 

  1. Zamawiający

 

Miasto Bielsk Podlaski

ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski

tel. 85 7318100, fax: 85 7318150

e-mail: um@bielsk-podlaski.pl

NIP 543 20 66 155, Regon 050658982

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

2.1.    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw dla dzieci i siłowni zewnętrznej w Parku Królowej Heleny przy ul. Kopernika w Bielsku Podlaski w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placu zabaw z siłownią”

2.2.    Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie placu zabaw dla dzieci i siłowni zewnętrznej.

2.3.    Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się w strefie konserwatorskiej miasta.

2.4.    Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako nowoprojektowany plac zabaw oraz siłownia zewnętrzna na terenie otwartym parku miejskiego na łącznej powierzchni ok. 850 m2, w tym:

a)       powierzchnia przeznaczona pod utworzenie placu zabaw – ok. 450 m2

- strefa placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej, na których zostaną zainstalowane urządzenia zabawowe – ok. 250 m2,

- strefa zabawowa o nawierzchni trawiastej – ok. 200 m2,

b)       powierzchnia do zagospodarowania pod potrzeby siłowni zewnętrznej – ok. 400 m2.

2.5.    Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym projekt zagospodarowania terenu, uwzględniający rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz terenów zielonych i innych elementów, będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskać akceptację na użyte materiały i urządzenia.

2.6.    W ramach przedmiotu zamówienia należy:

a)       wykonać dokumentację projektowo-kosztorysową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne, zezwalające na rozpoczęcie robót,

b)       dostarczyć i dokonać montażu urządzeń zgodnie z dokumentacja projektową,

c)       wykonać roboty budowlane,

d)       uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania,

e)       przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, dotyczące sposobu użytkowania urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej.

2.7.    Dokumentacja projektowa musi zawierać:

a)    część opisową,

b)    dokumentację rysunkową obejmującą następujące rysunki:

-        projekt zagospodarowania terenu – zwymiarowanie rzutu placu zabaw z naniesieniem urządzeń zabawowych oraz siłowni zewnętrznej z urządzeniami do ćwiczeń (należy zwymiarować strefy bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń) oraz pozostałymi elementami tj. tereny zielone, dojścia, tablice informacyjne,

-        projekt nawierzchni bezpiecznej przy urządzeniach placu zabaw i siłowni zewnętrznej,

-        przekroje konstrukcyjne poszczególnych nawierzchni i podbudowy,

-        wykaz wyposażenia wraz z kartami technicznymi i aktualnymi certyfikatami zgodności z normami PN-EN 1176 części 1-11,

-        instrukcje użytkowania i konserwacji dla wszystkich zaprojektowanych urządzeń.

2.8.    Opracowana dokumentacja powinna zawierać:

a)       projekt zagospodarowania terenu – 5 egz.,

b)       projekt budowlano-wykonawczy – 5 egz.,

c)       kosztorys inwestorski – 2 egz.,

d)       przedmiar robót – 2 egz.,

e)       specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz.,

f)        wersję elektroniczną ww. dokumentacji – 1 egz.

2.9.    Wykaz elementów wyposażenia placu zabaw:

a)       huśtawka wagowa na dwóch sprężynach – 1 szt.,

b)       drabinka – 1 szt.,

c)       sprężynowiec pojedynczy (np. samochód, konik, motor, lew) – 2 szt.,

d)       karuzela z oparciem – 1 szt.,

e)       zjeżdżalnia – 1 szt.,

f)        pomost wiszący – 1 szt.,

g)       ścianka wspinaczkowa – 1 szt.,

h)       tablica informacyjna z regulaminem – 1 szt.,

i)         nawierzchnie:

-        nawierzchnia poliuretanowa – bezpieczna (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych),

-        nawierzchnia trawiasta (dotyczy pozostałego terenu).

2.10. Wykaz elementów wyposażenia siłowni zewnętrznej:

a)       urządzenie do ćwiczeń „biegacz” - 1 szt.,

b)       urządzenie do ćwiczeń „orbitrek” - 1 szt.,

c)       urządzenie do ćwiczeń „twister” - 1 szt.,

d)       urządzenie do ćwiczeń „wahadło” - 1 szt.,

e)       urządzenie do ćwiczeń „podciąg górny” - 1 szt.,

f)        urządzenie do ćwiczeń „wyciskacz siedzący” - 1 szt.,

g)       urządzenie do ćwiczeń „podciąg nóg z drabinką” - 1 szt.,

h)       urządzenie do ćwiczeń „koła tai chi” - 1 szt.,

i)         tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt.,

j)         nawierzchnie:

-        nawierzchnia bezpieczna: drobny żwir o frakcji 2-4 mm lub inna nawierzchnia bezpieczna, zaakceptowana przez zamawiającego – (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń do ćwiczeń),

-        nawierzchnia trawiasta (dotyczy pozostałego terenu).

2.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do Rozpoznania cenowego.

2.12. Osoba do kontaktu: Pan Jarosław Strapczuk – tel. 85 7318155.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 20.11.2017 r.

 

  1. Warunki gwarancji i rękojmi: Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy.

 

  1. Sposób rozliczenia za wykonanie zamówienia: wynagrodzenie ryczałtowe.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu.

 

6.1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)     posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,

b)     posiadają odpowiedni potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia,

c)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

6.2.    Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa, w tym także posiadającą uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania.

 

  1. Kryterium oceny ofert

Całkowita cena brutto – 100%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę ofertową brutto.

 

  1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

8.1.    Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej „zabezpieczeniem”, które służy do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

8.2.    Zabezpieczenie ustala się na 10% ceny ofertowej brutto.

8.3.    Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:

- pieniądzu,

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

8.4.    W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, ich treść musi być zaakceptowana przez Zamawiającego, powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:

- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,

- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,

- kwotę gwarancji,

- termin ważności gwarancji,

- bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego,

- zapewnienie wykonalności na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,

- określenie miejsca rozstrzygania sporów w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego.

8.5.    Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia, na każde pierwsze, pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania.

8.6.    Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela) o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemne wezwanie do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego.

8.7.    Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), że odpowiedzialność Gwaranta (poręczyciela) z tytułu gwarancji (poręczenia) jest wyłączona w stosunku do jakiejkolwiek zmiany umowy objętej gwarancją (poręczeniem), jeżeli zmiana ta nie została zaakceptowana przez Gwaranta (poręczyciela).

8.8.    Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione przez Wykonawcę do dnia podpisania umowy z Zamawiającym, a dowód jego wniesienia należy przedłożyć Zamawiającemu w tym samym terminie.

8.9.    Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.

8.10. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.

8.11. Wypłata, o której mowa w ust.7.10, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.

8.12. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przedłożenia gwarancji niezgodnej ze wzorem lub zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, ze Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

8.13. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wpłacane będzie przelewem na oprocentowany rachunek bankowy Zamawiającego tj. Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski

BS Brańsk Nr konta 41 8063 0001 0070 0706 5699 0006

8.14. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.

8.15. Zabezpieczenie zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

8.16. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie może przekraczać 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota ta jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

 

  1. Sposób przygotowania oferty

9.1.    Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.

9.2.    Oferta winna zawierać:

- wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg Załącznika nr 1,

- dokument potwierdzający upoważnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.

 

10. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

 

Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść) w Biurze podawczym Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski w terminie do dnia 28 czerwca 2017 r. do godz. 15.30 i oznaczyć: „Oferta na zadanie inwestycyjne pn. Budowa placu zabaw z siłownią”.

 

Załączniki:

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – Projekt umowy

Załącznik Nr 3 – Program funkcjonalno-użytkowy

 

Z-CA KIEROWNIKA
REFERATU INWESTYCJI
I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Halina Szatyłowicz

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Nowicka

Data wytworzenia: 2017-06-20

Wprowadzający: Ewa Nowicka

Data modyfikacji: 2017-06-20

Opublikował: Ewa Nowicka

Data publikacji: 2017-06-20