Zamówienie Nr Izp.271.34.2017 z dnia 2017-06-20 - Rozpoznanie cenowe na zadanie inwestycyjne pn. „BUDOWA PLACU ZABAW Z SIŁOWNIĄ”
Tytuł | Rozpoznanie cenowe na zadanie inwestycyjne pn. „BUDOWA PLACU ZABAW Z SIŁOWNIĄ” |
---|---|
Numer | Izp.271.34.2017 |
Data wydania | 2017-06-20 |
Bielsk Podlaski, dn. 20.06.2017 r.
Izp.271.34.2017
Rozpoznanie cenowe na zadanie inwestycyjne pn.
„BUDOWA PLACU ZABAW Z SIŁOWNIĄ”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art.4 pkt.8 ustawy).
- Zamawiający
Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski
tel. 85 7318100, fax: 85 7318150
e-mail: um@bielsk-podlaski.pl
NIP 543 20 66 155, Regon 050658982
- Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw dla dzieci i siłowni zewnętrznej w Parku Królowej Heleny przy ul. Kopernika w Bielsku Podlaski w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placu zabaw z siłownią”
2.2. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie placu zabaw dla dzieci i siłowni zewnętrznej.
2.3. Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się w strefie konserwatorskiej miasta.
2.4. Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako nowoprojektowany plac zabaw oraz siłownia zewnętrzna na terenie otwartym parku miejskiego na łącznej powierzchni ok. 850 m2, w tym:
a) powierzchnia przeznaczona pod utworzenie placu zabaw – ok. 450 m2
- strefa placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej, na których zostaną zainstalowane urządzenia zabawowe – ok. 250 m2,
- strefa zabawowa o nawierzchni trawiastej – ok. 200 m2,
b) powierzchnia do zagospodarowania pod potrzeby siłowni zewnętrznej – ok. 400 m2.
2.5. Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym projekt zagospodarowania terenu, uwzględniający rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz terenów zielonych i innych elementów, będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskać akceptację na użyte materiały i urządzenia.
2.6. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
a) wykonać dokumentację projektowo-kosztorysową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne, zezwalające na rozpoczęcie robót,
b) dostarczyć i dokonać montażu urządzeń zgodnie z dokumentacja projektową,
c) wykonać roboty budowlane,
d) uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania,
e) przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, dotyczące sposobu użytkowania urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej.
2.7. Dokumentacja projektowa musi zawierać:
a) część opisową,
b) dokumentację rysunkową obejmującą następujące rysunki:
- projekt zagospodarowania terenu – zwymiarowanie rzutu placu zabaw z naniesieniem urządzeń zabawowych oraz siłowni zewnętrznej z urządzeniami do ćwiczeń (należy zwymiarować strefy bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń) oraz pozostałymi elementami tj. tereny zielone, dojścia, tablice informacyjne,
- projekt nawierzchni bezpiecznej przy urządzeniach placu zabaw i siłowni zewnętrznej,
- przekroje konstrukcyjne poszczególnych nawierzchni i podbudowy,
- wykaz wyposażenia wraz z kartami technicznymi i aktualnymi certyfikatami zgodności z normami PN-EN 1176 części 1-11,
- instrukcje użytkowania i konserwacji dla wszystkich zaprojektowanych urządzeń.
2.8. Opracowana dokumentacja powinna zawierać:
a) projekt zagospodarowania terenu – 5 egz.,
b) projekt budowlano-wykonawczy – 5 egz.,
c) kosztorys inwestorski – 2 egz.,
d) przedmiar robót – 2 egz.,
e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz.,
f) wersję elektroniczną ww. dokumentacji – 1 egz.
2.9. Wykaz elementów wyposażenia placu zabaw:
a) huśtawka wagowa na dwóch sprężynach – 1 szt.,
b) drabinka – 1 szt.,
c) sprężynowiec pojedynczy (np. samochód, konik, motor, lew) – 2 szt.,
d) karuzela z oparciem – 1 szt.,
e) zjeżdżalnia – 1 szt.,
f) pomost wiszący – 1 szt.,
g) ścianka wspinaczkowa – 1 szt.,
h) tablica informacyjna z regulaminem – 1 szt.,
i) nawierzchnie:
- nawierzchnia poliuretanowa – bezpieczna (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych),
- nawierzchnia trawiasta (dotyczy pozostałego terenu).
2.10. Wykaz elementów wyposażenia siłowni zewnętrznej:
a) urządzenie do ćwiczeń „biegacz” - 1 szt.,
b) urządzenie do ćwiczeń „orbitrek” - 1 szt.,
c) urządzenie do ćwiczeń „twister” - 1 szt.,
d) urządzenie do ćwiczeń „wahadło” - 1 szt.,
e) urządzenie do ćwiczeń „podciąg górny” - 1 szt.,
f) urządzenie do ćwiczeń „wyciskacz siedzący” - 1 szt.,
g) urządzenie do ćwiczeń „podciąg nóg z drabinką” - 1 szt.,
h) urządzenie do ćwiczeń „koła tai chi” - 1 szt.,
i) tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt.,
j) nawierzchnie:
- nawierzchnia bezpieczna: drobny żwir o frakcji 2-4 mm lub inna nawierzchnia bezpieczna, zaakceptowana przez zamawiającego – (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń do ćwiczeń),
- nawierzchnia trawiasta (dotyczy pozostałego terenu).
2.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do Rozpoznania cenowego.
2.12. Osoba do kontaktu: Pan Jarosław Strapczuk – tel. 85 7318155.
- Termin realizacji zamówienia: do dnia 20.11.2017 r.
- Warunki gwarancji i rękojmi: Zamawiający w