Zamówienie Nr Izp.271.3.2014 z dnia 2014-02-12 - BUDOWA NAWIERZCHNI, KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W ULICACH: KRUCZEJ, SIKORSKIEGO (OD UL. REJTANA DO UL. KOWALSKIEJ), KOCHANOWSKIEGO, MATEJKI, KOŁŁĄTAJA, KOWALSKIEJ, PLATER, WSCHODNIEJ, HARCERSKIEJ, B

Tytuł BUDOWA NAWIERZCHNI, KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W ULICACH: KRUCZEJ, SIKORSKIEGO (OD UL. REJTANA DO UL. KOWALSKIEJ), KOCHANOWSKIEGO, MATEJKI, KOŁŁĄTAJA, KOWALSKIEJ, PLATER, WSCHODNIEJ, HARCERSKIEJ, BRONIEWSKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, OKRĘŻNEJ, MŁYNOWEJ, DROGI DO HRYNIEWICZ - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA.
Numer Izp.271.3.2014
Data wydania 2014-02-12

Izp.271.3.2014

Bielsk Podlaski: BUDOWA NAWIERZCHNI, KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W ULICACH: KRUCZEJ, SIKORSKIEGO (OD UL. REJTANA DO UL. KOWALSKIEJ), KOCHANOWSKIEGO, MATEJKI, KOŁŁĄTAJA, KOWALSKIEJ, PLATER, WSCHODNIEJ, HARCERSKIEJ, BRONIEWSKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, OKRĘŻNEJ, MŁYNOWEJ, DROGI DO HRYNIEWICZ - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA.
Numer ogłoszenia: 49450 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA NAWIERZCHNI, KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W ULICACH: KRUCZEJ, SIKORSKIEGO (OD UL. REJTANA DO UL. KOWALSKIEJ), KOCHANOWSKIEGO, MATEJKI, KOŁŁĄTAJA, KOWALSKIEJ, PLATER, WSCHODNIEJ, HARCERSKIEJ, BRONIEWSKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, OKRĘŻNEJ, MŁYNOWEJ, DROGI DO HRYNIEWICZ - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę nawierzchni, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Kruczej, Sikorskiego (od ul. Rejtana do ul. Kowalskiej), Kochanowskiego, Matejki, Kołłątaja, Kowalskiej, Plater, Wschodniej, Harcerskiej, Broniewskiego, Grunwaldzkiej, Okrężnej, Młynowej, drogi do Hryniewicz wg załączonych map w następującym zakresie: 1. ul. Krucza - dł. ok. 550 m -budowa nawierzchni jezdni, pasa pieszo-jezdnego, chodników, zjazdów, zieleńce, -budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek na odcinku od drogi bocznej do ul. Rejonowej oraz w drodze bocznej, -budowa sieci wodociągowej na brakujących odcinkach ulicy, -budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 1 do 17. Uwaga: 1. Dla terenu obejmującego ul. Kruczą, sporządzony jest Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego, zgodnie z którym zachodzi konieczność przejęcia części działek, niebędących własnością inwestora. W związku z powyższym niezbędne będzie przygotowanie przez wykonawcę dokumentacji projektowej oraz niezbędnych materiałów w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 2. Na zlecenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.  w Bielsku Podlaskim powstaje dokumentacja projektowa na budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Kruczej na odcinku od posesji nr 4 do drogi bocznej odchodzącej od ul. Kruczej. W związku z powyższym należy skoordynować przyszłe prace projektowe z realizowaną obecnie dokumentacją. 2. ul. Sikorskiego (od ul. Rejtana do ul. Kowalskiej) - dł. ok. 380 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, pasa pieszo-jezdnego, chodników, zjazdów, zieleńce, -budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 18 do 29. 3. ul. Kochanowskiego - dł. ok. 370 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 30 do 46. 4. ul. Matejki - dł. ok. 90 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 47 do 54. 5. ul. Kołłątaja - dł. ok. 110 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 55 do 62. 6. ul. Kowalska - dł. ok. 750 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, pasów pieszo-jezdnych, ciągu pieszego, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 89 do 122. 7. ul. Plater - dł. ok. 240 m -budowa nawierzchni pasa pieszo-jezdnego, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 123 do 129. 8. ul. Wschodnia - dł. ok. 790 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 130 do 148. 9. Harcerska - dł. ok. 170 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 149 do 152. Uwaga: Na zlecenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Bielsku Podlaskim powstaje dokumentacja projektowa na przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w granicach pasa drogowego ulicy Harcerskiej. W związku z powyższym należy skoordynować przyszłe prace projektowe z realizowaną obecnie dokumentacją. 10. Broniewskiego - dł. ok. 560 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, ciągu pieszego, chodników, zjazdów, zieleńce, -budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 153 do 174. 11. Grunwaldzka - dł. ok. 270 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 175 do 189. 12. Okrężna - dł. ok. 390 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, pasa pieszego, chodników, zjazdów, zieleńce, -budowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego od ul. Rejtana (sklep PSS posesja nr 37) do posesji nr 13, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 63 do 88. 13. Młynowa - dł. ok. 290 m -przebudowa i budowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami 154, 154/1 - 154/6, 155 i 168, 168/1, 168/2, 169. 14. Droga do Hryniewicz - dł. ok.1050 m -budowa nawierzchni jezdni z poboczami, zjazdów, odwodnienia rowami przydrożnymi, przepustów pod drogą i zjazdami, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 190 do 200 i od 201 do 208. 2. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi: a) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, b) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, c) opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez Inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz , d) pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, e) wykona badania geotechniczne gruntu, f) uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ( ul. Zamkowej ) i decyzji o pozwoleniu na budowę ( pozostałe ulice ) przez Inwestora, g) opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, h) opracuje przedmiary robót, i) opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2013r. poz. 907 z póź. zm.), j) udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, k) na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. l) sprawował będzie nadzór autorski w trakcie realizacji robót. 3. Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. 4. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: - projekty budowlane po 5 egz. + CD /JPG/, - projekty wykonawcze po 5 egz. + CD /JPG/, - przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel), - kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel), - kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD), - projekty stałej organizacji ruchu po 4 egz. + CD (pdf), - projekty zagospodarowania zieleni - wycinki i nasadzeń drzew (o ile będą konieczne) po 5 egz. + CD (pdf), - operaty wodnoprawne + pozwolenia wodnoprawne (o ile będą konieczne) po 3 egz.+ CD (pdf), - opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu po 3 egz. + CD (pdf), - informacje BIOZ po 5 egz. + CD (pdf), Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy lub budowy ulicy w zakresie branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, z podaniem dat wykonania i podmiotów , na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ,
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności : drogowej bez ograniczeń, sanitarnej bez ograniczeń i elektrycznej bez ograniczeń
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji      o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku uzasadnionej wydłużającej się procedury uzgodnień, wydawania decyzji administracyjnych itp..

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1,  17-100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pełniący  funkcję Burmistrza Miasta

Jarosław Borowski

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2014-02-12

Data modyfikacji: 2014-02-12

Opublikował: Halina Szatyłowicz

Data publikacji: 2014-02-12