Zamówienie Nr Izp.271.9.2014 z dnia 2014-04-01 - Rozpoznanie cenowe na usługę wykonania 2 dokumentacji projektowych na zadania pod nazwą:1)„Budowa placu zabaw przy Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego”,2)„Budowa placu zabaw przy Zespole sz
Tytuł | Rozpoznanie cenowe na usługę wykonania 2 dokumentacji projektowych na zadania pod nazwą: 1)„Budowa placu zabaw przy Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego”, 2)„Budowa placu zabaw przy Zespole szkół im. A. Mickiewicza” |
---|---|
Numer | Izp.271.9.2014 |
Data wydania | 2014-04-01 |
Bielsk Podlaski, 2014-04-01
Izp.271.9.2014
Rozpoznanie cenowe
na usługę wykonania 2 dokumentacji projektowych na zadania pod nazwą:
- „Budowa placu zabaw przy Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego”,
- „Budowa placu zabaw przy Zespole szkół im. A. Mickiewicza”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art. 2 pkt 8 ustawy)
- Zamawiający:
Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17-100 Bielsk Podlaski
Regon 050658982
NIP 543 20 66 155
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie 2 dokumentacji projektowych na zadania pod nazwą:
1) „Budowa placu zabaw przy Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego”,
2) „Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół im. A. Mickiewicza”
w tym wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu na każde zadanie :
- Projekt (z wizualizacją placu zabaw) 3 egz.
- Kosztorys inwestorski 2 egz.
- Przedmiar robót 2 egz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2 egz.
- Karty techniczne oraz opisy proponowanych urządzeń z rysunkami poglądowymi 3 egz.
- Wszystkie dane na nośniku CD lub DVD format pdf oraz format ogólnodostępny edytowalny) 1 egz.
Rozmiar plików nie może przekroczyć 10 MB.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Projekty szkolnych placów zabaw powinny między innymi uwzględniać:
- Powierzchnię – około 500 m2 („duży plac zabaw”).
- Sprzęt rekreacyjny o minimalnym okresie gwarancji 3 lata, elementy urządzeń drewniane - z drewna klejonego. Urządzenia zabawowe powinny być różne na każdym z placów zabaw. Elementy wyposażenia pozwolą na prowadzenie różnych form zajęć ruchowych. Urządzenia będą dopasowane do wzrostu i możliwości dzieci.
- Wyposażenie placu zabaw musi mieć homologację wymaganą przez program „Radosna szkoła”.
- Nawierzchnię – zgodnie z wymogami rządowego programu „Radosna szkoła”.
- Tablice informacyjne przewidziane rządowym programem „Radosna Szkoła”.
- Ogrodzenie z furtką.
- Monitoring.
- Ławki.
- Wieszaki.
- Odwodnienie nawierzchni placu.
Wymogi:
Przed wykonaniem dokumentacji projektowej, wykonawca powinien dokonać uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji rozwiązań projektowych, w tym rodzaj urządzeń zabawowych.
Projekty powinny być wykonane zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku do Uchwały Nr 153/2010 Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 roku w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia – „Radosna szkoła” (http://www.men.gov.pl/ zakładka „Radosna szkoła”).
Wykonawca wykona wszelkie opracowania oraz uzyska wszelkie wymagane prawem zgody, pozwolenia i decyzje umożliwiające złożenie skutecznego zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych właściwemu organowi.
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia projektowe o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Wykonawca zapewnia nadzór autorski nad projektem.
- Kryteria wyboru oferty – najniższa cena brutto.
- Termin realizacji zamówienia:
- do 45 dni od dnia podpisania umowy.
- Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść w Biurze podawczym Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski w terminie do 11 kwietnia 2014 roku do godz. 15.30 i oznaczyć: „Oferta na usługę wykonania 2 dokumentacji projektowych na budowę szkolnych placów zabaw”.
W przypadku ofert wysłanych pocztą – decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta Bielsk Podlaski.
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Jarosław Strapczuk tel. 85 731 8155
ZaZałączniki:
- Formularz ofertowy.
- Projekt umowy.
- Dokumentacja projektowa.
Kierownik Referatu
Inwestycji i Zamówień Publicznych
Jerzy Bartoszuk
Zał. Nr 1.
FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Nazwa: ………………………………………...
(pieczęć) …………………………………………
Poczta elektroniczna: …………………………………………
Strona internetowa: …………………………………………
Nr tel. i faxu: …………………………………………
REGON: …………………………………………
NIP: …………………………………………
Zamawiający:
Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17-100 Bielsk Podlaski
tel. 085 731 8100, fax 085 731 8150
e-mail: um@bielsk-podlaski.pl
NIP: 5432066155
Regon: 050658982
Ja/My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………….
z siedzibą:
…………………………………………………………………………………………………………………………
1. Składamy niniejszą ofertę na usługę „Wykonanie 2 dokumentacji projektowych na zadania:
- Budowa placu zabaw przy Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego
zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia w rozpoznaniu cenowym za kwotę:
- prace projektowe: cena brutto ………………………………..… zł
- nadzór autorski: cena brutto …………………….……….…… zł
2) Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół im. A. Mickiewicza
zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia w rozpoznaniu cenowym za kwotę:
- prace projektowe: cena brutto ………………………….……… zł
- nadzór autorski: cena brutto ………………………….……… zł
Łącznie zadanie wymienione w pkt 1 i 2 : cena brutto ……………………………………….…….. zł (słownie złotych: …………………………………………………………………………………………………………………….…… )
2. Termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 45 dni od dnia podpisania umowy.
3. Oświadczamy, że uzyskaliśmy od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.
3. Oświadczamy, że dysponujemy osobą posiadającą uprawnienia projektowe o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
4. Wyrażamy zgodę na zapłatę faktury w terminie 30 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego.
…………............................................... …………………………………………………………..
Miejscowość, data pieczątki i podpisy osób upoważnionych
do reprezentowania Wykonawcy
Zał. Nr 2.
Umowa
w dniu ………………2014 roku w Bielsku Podlaskim pomiędzy;
Miastem Bielsk Podlaski zwanym dalej „Zamawiającym” reprezentowanym przez:
Jarosława Borowskiego – pełniącego funkcję Burmistrza Miasta ,
a ……………………………………………………………………………………………….., zwanym dalej „Wykonawcą” reprezentowanym przez:
…………………………………………………………………………………………………….
w związku z wyborem oferty Wykonawcy, na podstawie przeprowadzonego rozpoznania cenowego, została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1
- Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację projektową na dwa zadania pod nazwą:
- Budowa placu zabaw przy Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego
- Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół im. A. Mickiewicza ,
zgodnie z wymogami ujętymi w załączniku do Uchwały Nr 153/2010 Rady Ministrów z dnia
4 października 2010 roku w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia – „Radosna szkoła”.
- Koszty związane z wykonaniem ww. dokumentacji ponosi Wykonawca.
- Kompletną dokumentację projektową Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do ……………2014 roku (do 45 dni od dnia podpisania umowy).
- Fakt dokonania czynności odbioru zleconej dokumentacji Strony umowy potwierdzą przez podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego, z zastrzeżeniem § 4 ust. 1-5.
§ 2
- Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia Wykonawcy możliwości pomiarów, badań
i oględzin niezbędnych do wykonania zamówionej usługi.
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
- opracowania dokumentacji w zakresie określonym w § 1 i dostarczenia jej Zamawiającemu dla każdego z zadań w ilości:
a) Projekt (z wizualizacją placu zabaw) 3 egz.
b) Kosztorys inwestorski 2 egz.
c) Przedmiar robót 2 egz.
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2 egz.
e) Karty techniczne oraz opisy proponowanych urządzeń z rysunkami poglądowymi 3 egz.
f) Wszystkie dane na nośniku CD lub DVD (format pdf oraz format ogólnodostępny
edytowalny, rozmiar plików nie może przekroczyć 10 MB) 1 egz.
- wykonania zamówionych prac projektowych zgodnie ze stanem współczesnej wiedzy technicznej, normami oraz przepisami techniczno-budowlanymi, w terminie ustalonym w umowie,
- wykonania kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389),
- dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod budowę placów zabaw,
- uwzględnienia w zamówionej pracy wytycznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia w rozpoznaniu cenowym, ewentualne zmiany powinny być zaakceptowane przez Zamawiającego.
3. Integralną częścią składową niniejszej umowy stanowi dokumentacja rozpoznania cenowego i oferta Wykonawcy.
§ 3
- Należność za wykonanie w/w projektów budowlanych zostanie uregulowana przez Zamawiającego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy nr ………………………….
- Strony ustalają wynagrodzenie za przedmiot zamówienia na kwotę łączną ……….. zł (słownie złotych: ………………………………………) brutto, wg poniższego wyliczenia:
1) Budowa placu zabaw przy Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego
- prace projektowe: cena brutto ……………………………………………………..… zł
- nadzór autorski: cena brutto …………………….…………………………….…… zł
2) Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół im. A. Mickiewicza
- prace projektowe: cena brutto ………………………….…………………………..… zł
- nadzór autorski: cena brutto ………………………….………………………..…… zł
- Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 2 obejmuje koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.
- Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego.
§ 4
- Zakończenie wykonania usługi Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu.
- Zamawiający zobowiązuje się do odbioru przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.
- Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru wykonanej dokumentacji projektowej w terminie 7 dni od daty zgłoszenia na piśmie przez Wykonawcę przedmiotu umowy. Odbioru dokonuje przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy.
- Wykonawca sporządza protokół zdawczo-odbiorczy. Protokół podpisują obie strony umowy.
- Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
- jeżeli nadają się do usunięcia, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia do czasu usunięcia wad,
- jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy lub żądać obniżenia wynagrodzenia w odpowiednim stopniu, jeżeli wady są nieistotne.
- Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za szkody wynikające ze złej jakości przekazanej dokumentacji.
- Wykonawca udziela trzyletniej rękojmi na wykonany zakres prac projektowych.
§ 5
- Podstawą do zapłaty będą oddzielne faktury na poszczególne projekty wystawione przez Wykonawcę.
- Termin zapłaty za wystawione faktury – do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
- Podstawę wystawienia faktur stanowił będzie końcowy protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez przedstawicieli stron umowy.
- Należność za sprawowanie nadzoru autorskiego będzie wypłacona po zrealizowaniu robót budowlanych.
§ 6
- Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w wysokości 10% wartości umowy brutto.
- Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych w następujących przypadkach:
- za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w stosunku do terminu ustalonego
w § 1, w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia, - za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto za projekty budowlane, odpowiednio za całość lub jego część w zależności, jakiego zakresu dotyczy odstąpienie od umowy,
- za przekroczenie terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze przedmiotu umowy lub w okresie rękojmi, w wysokości 2 % wynagrodzenia umownego brutto.
- Wykonawca wyraża zgodę na zapłatę kar umownych w drodze potrącenia z przysługujących mu należności.
- W przypadku poniesienia szkody przewyższającej karę umowną, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.
§ 7
Żadne inne roszczenia ponad ustalone w § 6 stronom nie przysługują.
§ 8
Strony ustalają, że Wykonawca wykona całość projektów we własnym zakresie.
§ 9
- W przypadku, jeżeli Zamawiający nie wywiąże się z obowiązków umownych, dokona zmian w dostarczonych materiałach do projektowania, zmieni program (zakres) przedmiotu umowy, co spowoduje niemożliwość wykonania projektu w uzgodnionym terminie, Wykonawca może żądać zmiany ustalonego w umowie terminu opracowania projektów budowlanych lub ich części.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku uzasadnionej wydłużającej się procedury uzgodnień, wydawania decyzji administracyjnych.
§ 10
- Do kierowania pracami projektowymi stanowiącymi przedmiot umowy, w tym w zakresie jakości i kompletności wykonania zamówienia ze strony Wykonawcy wyznacza się Pana/Panią …………………………….. .
- Jako koordynatora w zakresie realizacji obowiązków umownych ze strony Zamawiającego, wyznacza się Pana/Panią ………………………………….. .
§ 11
- Strony ustalają, że z chwilą zapłaty wynagrodzenia Zamawiający nabywa przysługujące projektantowi autorskie prawa majątkowe do przedmiotu zamówienia wraz z prawami zależnymi na wszelkich właściwych dla utworu i znanych w chwili zawarcia niniejszej umowy polach eksploatacji z możliwością jego wykorzystania w trakcie innych prowadzonych przez Zamawiającego inwestycji budowlanych.
- Na podstawie ust.1 niniejszego paragrafu Zamawiający jest uprawniony w szczególności do:
- Dokonywania w dokumentacji składającej się na przedmiot zamówienia niezbędnych i koniecznych zmian wynikających z potrzeby zastosowania stosownych do okoliczności rozwiązań projektowych, zastosowania odpowiednich materiałów, zmian obowiązujących przepisów itp.
- Utrwalania i kopiowania dokumentacji w formie elektronicznej
- Zwielokrotniania dokumentacji
- Udostępniania dokumentacji osobom trzecim w celu wykonywania przez nie nadzoru nad wykonywaniem projektowanych robot budowlanych.
§ 12
Wykonawca wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zamawiającego. Otrzymane informacje nie zostaną udostępnione innym firmom, ani osobom trzecim. Jednocześnie Wykonawca ma prawo wglądu i poprawienia swoich danych osobowych.
§ 13
W sprawach nie uregulowanych niniejszą, umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo Budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
§ 14
Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla Zamawiającego.
§ 15
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 16
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze Zamawiającemu i jeden egzemplarz Wykonawcy.
Zamawiający Wykonawca
Metryka strony