Zamówienie Nr Izp.341-36/09 z dnia 2009-10-14 - Zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w sezonie 2009/2010

Tytuł Zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w sezonie 2009/2010
Numer Izp.341-36/09
Data wydania 2009-10-14

Izp.341-36/09

Bielsk Podlaski: Zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w sezonie 2009/2010.
Numer ogłoszenia: 358378 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w sezonie 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe mechaniczne utrzymanie ulic miejskich w sezonie 2009/2010. 1.Wykaz odcinków ulic do zimowego utrzymania określają załączniki Nr 7 a-f - długość 76 632 mb. 2.Przystąpienie do oczyszczania ulic nastąpi z chwilą polecenia pisemnego lub ustnego / następnie potwierdzonego pisemnie/ od zamawiającego. 3.O wprowadzeniu dyżurów (na bazie bądź domowych) operatorów sprzętu decydować będą koordynatorzy na bieżąco. 4.Likwidacja gołoledzi 3% mieszanką piaskowo-solną na ulicach następować będzie po uzgodnieniu na bieżąco przez koordynatorów akcji. 5.O zakończeniu zimowego utrzymania ulic zadecydują koordynatorzy. 6. Zabrania się usuwania śniegu z jezdni na przyległe chodniki - dlatego też prędkość robocza pługów odśnieżnych w tych miejscach nie powinna przekraczać 20 km/godz. 7.W wypadu obfitych śniegów będzie on wywożony na wyraźne polecenie Zamawiającego i w miejsce przez niego wskazane. 8.Usunięcie śniegu sprzętem na zleconej długości 76 632 mb nie powinno trwać dłużej niż 6 godz. od podjęcia decyzji na akcję. 9.Po wstępnej akcji należy przystąpić do tzw. doczyszczania parkingów, zatok, zaułków usytuowanych w pasach drogowych ulic. 10.Odbiór ilości i jakości wykonywanego zakresu robót odbywać się będzie protokolarnie codziennym zestawieniem świadczonych usług w zakresie zimowego utrzymania ulic. 11.Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresie miesięcznym. 12.Wykonawca na własny koszt zawrze umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych do utrzymania odcinkach ulic, a wynikłe z ich niewłaściwego utrzymania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia, że: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223 poz.1655 z póź. zm. ) - Zapoznali się z miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ oraz umowie i przyjmą je bez zastrzeżeń. - Uzyskali wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. - Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w ciągu 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub ich kserokopii (odpisów) poświadczonych za zgodność przez uprawnione osoby: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) - wg załącznika Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). 3. Ceny netto usługi zimowego utrzymania ulic, do dwóch miejsc po przecinku: a/ za 1 godz. pracy piaskarki b/ za 1 godz. pracy pojazdu z pługiem c/ za 1 godz. pracy równiarki d/ za 1 godz. pracy spychacza DT- 75 e/ za 1 godz. pracy pługa wirnikowego f/ za 1 godz. pracy koparki g/ za 1 godz. pracy ładowarki h/ za 1 godz. pracy wywrotki i/ za 1 godz. dyżuru na bazie operatora piaskarki j/ za 1 godz. dyżuru na bazie operatora pojazdu z pługiem k/ za 1 godz. dyżuru domowego operatora piaskarki l/ za 1 godz. dyżuru domowego operatora pojazdu z pługiem ł/ za 1 godz. pracy pracownika fizycznego przy wywozie śniegu m/ za 1 tonę 3 % mieszanki piaskowo-solnej. Do w/w cen netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 7%. 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);. 6. Oświadczenie, że Wykonawca jest/ nie jest płatnikiem podatku VAT wg załącznika nr 3 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jedno wspólne oświadczenie). 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie-co najmniej 1 usługa polegająca na utrzymaniu dróg w sezonie zimowym o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje),wg załącznika Nr 4. (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 9. Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, którym dysponuje wykonawca, wg załącznika Nr 5. 10. Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIII pkt. 4 i pkt. 5 lit.c siwz, 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP., składa dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.). Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
Z-ca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Kalinowska Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kalinowska

Wprowadzający: Agnieszka Kalinowska

Data wprowadzenia: 2009-10-14

Data modyfikacji: 2009-10-14

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2009-10-14