Zamówienie Nr Izp.271.5.2013 z dnia 2013-03-15 - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w 2013 r.

Tytuł ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w 2013 r.
Numer Izp.271.5.2013
Data wydania 2013-03-15

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 22725-2013 z dnia 2013-02-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bielsk Podlaski
Zakres świadczonej usługi będzie obejmował koszenie trawników (chwastów) na terenie miasta do uzyskania równej powierzchni o wysokości do 3 cm nad poziom gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. Sprzęt Wykonawca jest...
Termin składania ofert: 2013-02-21


Izp.271.5.2013

Bielsk Podlaski: Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 39507 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22725 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres świadczonej usługi będzie obejmował koszenie trawników (chwastów) na terenie miasta do uzyskania równej powierzchni o wysokości do 3 cm nad poziom gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. Sprzęt Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie oraz zagwarantuje właściwą jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym oraz być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Do koszenia pasów drogowych należy stosować kosiarki konstrukcyjnie dostosowane do tego typu robót. Wykonanie robót Do obowiązków Wykonawcy należy : 1/ Wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa. 2/ Ścisła współpraca z Zamawiającym. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz z zaleceniami Zamawiającego, a także za jakość wykonanych robót. Planuje się koszenie trawników wyszczególnionych w załączniku nr 1 ( parki, skwery oraz zieleńce w centrum miasta ) 8- krotne w ciągu sezonu wegetacyjnego, tj. 6-krotne w okresie maj- lipiec, 2-krotne w okresie sierpień- październik. Zakłada się 5-krotne koszenie trawników wyszczególnionych w załączniku nr 2- w okresie maj- październik. Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia trawników powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysiewu nasion chwastów. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres połowy maja, przy czym termin rozpoczęcia koszenia powinien być uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający może zmienić częstotliwość i termin koszenia poszczególnych trawników w zależności od aktualnych potrzeb, warunków atmosferycznych ( wilgotnościowych). W przypadku zmniejszenia zakresu realizacji zadania Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. W pierwszej kolejności powinny być koszone trawniki w centrum miasta. Kolejność koszenia Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym. Przy ustalaniu kolejności koszenia należy zwrócić uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków itp.), co może stwarzać zagrożenie dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wykonawca winien przystąpić do realizacji robót w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zlecenia, uwzględniając warunki atmosferyczne. Wykonawca zapewni ilość pracowników i sprzętu gwarantującą wykoszenie w ciągu 7 dni roboczych powierzchni trawników wyszczególnionych w załączniku nr 1, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. W przypadku zagrabiania powierzchni trawników skoszona i spryzmowana trawa nie może leżeć dłużej niż 2 dni, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. soboty, niedziele i święta. Zagrabienie powierzchni trawników będzie zlecane w zależności od zaistnienia takiej potrzeby. Kontrola jakości robót W czasie wykonywania robót należy przeprowadzać ciągłą kontrolę poprawności koszenia trawy i chwastów, zgodnie z w/w wymaganiami, w tym w szczególności : -usunięcia wszystkich obcych zanieczyszczeń z miejsc pracy kosiarek, -pilnowanie terminu koszenia traw i chwastów, aby nie nastąpił wysyp dojrzałych nasion chwastów, -skontrolowania dopuszczalnej wysokości trawy po jej skoszeniu, -skontrolowanie uprzątnięcia terenu przyległego po zakończeniu koszenia określonej powierzchni trawników ( w dniu koszenia ). Jednostka obmiaru Jednostką obmiaru wykonanych usług jest m2 (metr kwadratowy). Obmiar nie powinien obejmować jakichkolwiek robót nie wykazanych w zleceniu, z wyjątkiem robót zaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego. Dodatkowe roboty wykonane bez pisemnego upoważnienia Zamawiającego nie mogą stanowić podstawy do roszczeń o dodatkową zapłatę. Ogólne zasady odbioru robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu co tydzień wykaz trawników wykoszonych w danym tygodniu. Odbioru częściowego robót związanych z koszeniem traw i chwastów dokonuje Zamawiający po zgłoszeniu robót do odbioru przez Wykonawcę. Odbioru ostatecznego robót dokonuje Zamawiający po wykonaniu przez Wykonawcę robót poprawkowych. Odbierane będą poszczególne trawniki (zgodnie ze zleceniem) po wykoszeniu całej powierzchni (poszczególne pozycje wykazu). Przed odbiorem ostatecznym robót, stwierdzone roboty poprawkowe, Wykonawca wykona na własny koszt, w terminie ustalonym z Zamawiającym. Termin i zakres wykonania zamówienia określi Zamawiający w zależności od zaistniałych potrzeb. Do odbioru Wykonawca przedłoży obmiar i lokalizację wykonanych prac. Podstawa płatności Płatność za usługi nastąpi po dokonaniu odbioru na podstawie jednostek obmiaru, zgodnie z obmiarem wykazanym w zestawieniu załączonym przez Wykonawcę do protokółu odbioru. Za realizację zamówienia przysługuje wynagrodzenie naliczone według cen jednostkowych i faktur wystawionych nie częściej niż raz w miesiącu. Cena jednostki obmiarowej Należy podać następujące ceny jednostkowe : Cena 1 m2 koszenia obejmuje : -zebranie i wywóz zanieczyszczeń ( śmiecie, butelki, gałęzie itp.), -koszenie traw i chwastów, -uprzątnięcie resztek roślinnych z przyległych chodników, dróg, placów, alejek itp. ( w dniu koszenia, bezpośrednio po jego zakończeniu), Cena 1 m² zagrabienia powierzchni trawników, zebrania i wywozu we własnym zakresie na odległość 5 km skoszonej trawy i chwastów Ochrona własności publicznej i prywatnej Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo ruchu i ewentualne szkody komunikacyjne wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Ponosi również odpowiedzialność za naruszenie własności prywatnej przyległej do terenu robót i jest zobowiązany do pokrycia wszystkich roszczeń właścicieli gruntów przyległych, za zniszczone mienie lub uprawy. Postanowienia dodatkowe Zamawiający ma prawo zmniejszenie ilości usług objętych obmiarem lub krotności ich wykonania w zależności od potrzeb. Szczegółowe zakresy wykonania koszenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy przed każdorazowym zleceniem usługi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BANIOCHA Małgorzata Maria Filim, ul. Dubiażyńska 44, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266101,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 300000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 300000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 933997,51Waluta: PLN.

 

w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
Zastępca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Kalinowska Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kalinowska

Wprowadzający: Agnieszka Kalinowska

Data wprowadzenia: 2013-03-15

Data modyfikacji: 2013-03-16

Opublikował: Mirosław Karolczak

Data publikacji: 2013-03-16