Zamówienie Nr Izp.271.6.2014 z dnia 2014-03-04 - przetarg nieograniczony pn.Letnie oczyszczanie placów, chodników, parkingów miejskich i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy ulicznych, parkowych i umieszczonych na przystankach w 2014-2015 r.

Tytuł przetarg nieograniczony pn.Letnie oczyszczanie placów, chodników, parkingów miejskich i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy ulicznych, parkowych i umieszczonych na przystankach w 2014-2015 r.
Numer Izp.271.6.2014
Data wydania 2014-03-04

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bielsk-podlaski.pl


Bielsk Podlaski: Letnie oczyszczanie placów, chodników, parkingów miejskich i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy ulicznych, parkowych i umieszczonych na przystankach w 2014-2015 r.
Numer ogłoszenia: 45377 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie oczyszczanie placów, chodników, parkingów miejskich i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy ulicznych, parkowych i umieszczonych na przystankach w 2014-2015 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie oczyszczanie placów, chodników, parkingów miejskich i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy ulicznych, parkowych i umieszczonych na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2014-2015 roku. 1.Wykaz odcinków chodników, placów i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych do utrzymania w sezonie letnim 2014-2015r. stanowi załącznik Nr 6 na łączną powierzchnię 19 541m2 i może być ona zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zleceniodawcy z miesięcznym wyprzedzeniem . 2. Ilość koszy ulicznych do opróżniania wynosi 145 szt wg załącznika 6 może być zmieniona w sezonie w zależności od potrzeb Zleceniodawcy z miesięcznym wyprzedzeniem. 3. Koordynatorem prac ze strony zamawiającego będą : Kuptel Marcin tel 731 8131 a wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i Nr telefonu do umowy. 4. Chodniki i place miejskie oraz przystanki komunikacyjne powinny być utrzymane w ciągłej czystości. Trawa i chwasty przy obrzeżach trawnikowych i krawężnikach ulicznych oraz z pomiędzy kostek Polbruk i płytek betonowych powinny być systematycznie usuwane. 5. W przypadku wystąpienia opadów śniegu lub marznącej mżawki w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwania gołoledzi z przedmiotowego terenu. 6. Kosze uliczne winny być opróżniane na bieżąco. Niedopuszczalne jest ich przepełnienie. W sytuacji gdy spadnie śnieg, kosze oraz teren w promieniu 1 m od kosza powinny być oczyszczone ze śniegu w sposób umożliwiający korzystanie z nich. Kosze które zostały powywracane lub przeniesione w inne miejsce powinny zostać ustawione na swoim dotychczasowym stanowisku. 7. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokółu odbioru prac. 8. Faktury należy wystawiać na Urząd Miasta Bielsk Podlaski, 17-100 Bielsk Podlaski ul Kopernika 1. Faktury będą opłacane w ciągu 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. 9.Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów, chodników i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 10. Oferent winien podać ceny jednostkowe netto: - za miesięczne oczyszczenie 1m2 placów, chodników, parkingów lub przystanków komunikacyjnych z wszelkich zanieczyszczeń z odwiezieniem ich na składowisko oraz uwzględnieniem odśnieżania i usuwania gołoledzi w okresie wiosennym i jesiennym - za miesięczne opróżnienie jednego kosza oraz zanieczyszczeń w promieniu 5 mb od niego z odwiezieniem ich na składowisko.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi wykazać, że okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na sprzątaniu placów, chodników lub parkingów w sezonie letnim o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto , z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIII pkt. 4 i pkt. 5 lit.c siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się zmianę do umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, Bielsk Podlaski, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych -pokój nr 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Pełniący funkcję
Burmistrza Miasta

Jarosław Borowski

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Kalinowska Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kalinowska

Wprowadzający: Agnieszka Kalinowska

Data wprowadzenia: 2014-03-04

Data modyfikacji: 2014-03-04

Opublikował: Agnieszka Kalinowska

Data publikacji: 2014-03-04