Zamówienie Nr Izp.271.18.2016 z dnia 2016-06-01 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. Przystosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego do prowadzenia przedszkola

Tytuł Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. Przystosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego do prowadzenia przedszkola
Numer Izp.271.18.2016
Data wydania 2016-06-01

Izp.271.18.2016

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 37939-2016 z dnia 2016-04-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bielsk Podlaski
1.Przedmiotem zamówienia publicznego pn. Przystosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego do prowadzenia przedszkola są roboty polegające na: 1)wykonaniu robót budowlanych wewnętrznych, w tym: a)prace...
Termin składania ofert: 2016-04-27


Bielsk Podlaski: Przystosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego do prowadzenia przedszkola
Numer ogłoszenia: 64783 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37939 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego do prowadzenia przedszkola.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego pn. Przystosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego do prowadzenia przedszkola są roboty polegające na: 1)wykonaniu robót budowlanych wewnętrznych, w tym: a)prace rozbiórkowe, b)prace budowlane, c)wykonanie nadproży i podciągu, d)prace wykończeniowe, e)montaż drzwi wewnętrznych oraz witryn, 2)wykonaniu robót sanitarnych, w tym: a)instalacje wodne, b)wewnętrzna kanalizacja sanitarna, c)instalacja c.o., d)zewnętrzna kanalizacja sanitarna, 3)wykonaniu robót elektrycznych, w tym: a)demontaż instalacji elektrycznych, b)zasilanie instalacja oświetleniowa, c)obiektu i rozdzielnice elektryczne, d)instalacja gniazdowa i siłowa, e)ochrona przeciwporażeniowa, 4)wykonaniu pochylni dla osób niepełnosprawnych, w tym: a)roboty rozbiórkowe i demontażowe, b)prace budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. 2.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy inne techniczne systemy odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy, ma to na celu wskazanie parametrów jakościowych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 3.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.73.00-5, 45.31.11.00-1, 45.31.53.00-1, 45.31.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Wielobranżowych WYGODA Sp. z o.o., ul. Chmielna 92A, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302650,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 243140,67
  • Oferta z najniższą ceną: 243140,67 / Oferta z najwyższą ceną: 495690,80
  • Waluta: PLN .

BURMISTRZ MIASTA
Jarosław Borowski

Metryka strony

Udostępniający: Ewa Nowicka

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Nowicka

Wprowadzający: Ewa Nowicka

Data wprowadzenia: 2016-06-01

Data modyfikacji: 2016-06-01

Opublikował: Ewa Nowicka

Data publikacji: 2016-06-01