Zamówienie Nr Izp.271.20.2014 z dnia 2014-06-13 - Rozpoznanie cenowe na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Przebudowa nawierzchni, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Ogrodowej na odcinku od ul. Kazimierzowskiej do ul. Widowskie

Tytuł Rozpoznanie cenowe na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Przebudowa nawierzchni, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Ogrodowej na odcinku od ul. Kazimierzowskiej do ul. Widowskiej” w Bielsku Podlaskim
Numer Izp.271.20.2014
Data wydania 2014-06-13

Bielsk Podlaski,12 czerwca 2014 r.

 

Izp.271.20.2014

 

Rozpoznanie cenowe na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Przebudowa nawierzchni, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Ogrodowej na odcinku od ul. Kazimierzowskiej do ul. Widowskiej” w Bielsku Podlaskim.

 

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (DF. 4 pkt 8 ustawy)

1.Zamawiający

Gmina Miejska Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17-100 Bielsk Podlaski
Regon 000523270
NIP 543 00 04 664

2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę nawierzchni, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Ogrodowej na odcinku od              ul. Kazimierzowskiej do ul. Widowskiej” w Bielsku Podlaskim, zgodnie z załączoną mapą poglądową w następującym zakresie:

  1. budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, pasów pieszo-jezdnych, chodników, zjazdów, zieleńców;
  2. budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej;
  3. budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek (kierunek należy uzgodnić w formie załącznika graficznego obrazującego trasę kanału i pisemnego potwierdzenia właściciela nieruchomości gruntowej);
  4. przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami;
  5. budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego;
  6. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu;
  7. w razie potrzeby – przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.

Łączna długość ulicy wynosi ok. 860 m. Teren inwestycji objęty jest strefą konserwatorską. Mapa poglądowa zakresu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.

2.2 Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z przepisami prawa, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi:

  1. przygotowanie niezbędnych materiałów i wniosku do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne),

 b)  przygotowanie niezbędnych materiałów i wniosku do uzyskania przez Inwestora decyzji  o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

 c) opracowanie operatu DFo prawneo i przygotowanie niezbędnych dokumentów i wniosku do uzyskania przez Inwestora pozwolenia DFo prawneo wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz (o ile będzie konieczne),

d) pozyskanie mapy zasadniczej w skali 1:500, aktualnego wtórnika sporządzonego przez uprawnionego geodetę,

e)    wykonanie badań geotechnicznych gruntu,

f)   uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora, 

g)  opracowanie innych, uznanych za konieczne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań i badań,

h)    opracowanie przedmiarów robót,

i)   opracowanie kosztorysów inwestorskich,

j)   udzielanie wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru wykonawcy robót budowlanych,

k) na wniosek Inwestora, dokonanie aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie  z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,

l)     sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.

Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących.

  1.  Opracowana dokumentacja powinna zawierać:
  1. projekty budowlane 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  (Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. Zm.) i  spełniające  wymagania  rozporządzenia  Ministra  Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia  2012 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. Zm.) oraz  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji  projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz  programu  funkcjonalno – użytkowego (Dz. U.  z 2013 r. poz. 1129),
  2. projekty wykonawcze 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  (Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. Zm.) 
  3. przedmiary robót 2 egz. + CD (w formacie Excel) – przez  które  należy  rozumieć  opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót  w  kolejności  technologicznej  ich  wykonania, wraz z  ich  szczegółowym  opisem, miejscem  wykonania  lub  wskazaniem  podstaw  ustalających  szczegółowy  opis,  z  wyliczeniem  i  zestawieniem  liczby  jednostek  miar  robót podstawowych  oraz  wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót  lub jednostkowych  nakładów  rzeczowych. Przedmiary  muszą  uwzględniać  wymagania  określone w § od 6 do 10 rozporządzenia  Ministra  Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  4. kosztorysy inwestorskie 2 egz. + CD (w formacie Excel) zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2013 r. poz. 907 z późn. Zm.);
  5. kosztorysy  ofertowe 2 egz. + CD (w formacie Excel),
  6. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) 3 egz. + CD ( MS WORD) – przez  które  należy rozumieć  opracowania,  zawierające  w  szczególności  zbiory  wymagań,  które  są  niezbędne do  kreślenia  standardu  i  jakości  wykonania  robót  w  zakresie  sposobu  wykonania  robót budowlanych, właściwości  wyrobów  budowlanych  oraz  oceny  prawidłowości  wykonania  poszczególnych  robót. Specyfikacje  muszą  uwzględniać  wymagania  określone w  rozporządzenia  Ministra  Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie    w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  7. projekty stałej organizacji ruchu 4 egz. + CD (DF),
  8. projekty zagospodarowania zieleni – wycinki i nasadzeń drzew (o ile będą konieczne) 5 egz. + CD (DF),
  9. operaty DFo prawne + pozwolenia DFo prawne (o ile będą konieczne) 3 egz.  + CD (DF),
  10. badania geotechniczne gruntu 5 egz. + CD (DF),
  11. informacje BIOZ 5 egz. + CD (DF).

Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia rozpoznania cenowego na wybór wykonawcy robót.

3. Warunki udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności:

- drogowej bez ograniczeń;

- sanitarnej bez ograniczeń;

- elektrycznej bez ograniczeń;

(do oferty należy dołączyć uprawnienia).

4. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz        z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu obliczenia ceny.

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

a) cena ofertowa brutto   - 100%

Ocena ofert w zakresie przedstawionego powyżej kryterium zostanie dokonana według następujących zasad ;

                           

                             najniższa  cena  brutto  spośród  ofert  ważnych

 w =   ------------------------------------------------------------    x  100 %  x  100 pkt

                             cena  brutto  oferty  badanej

 

5. Termin realizacji zamówienia:

- do 28.11.2014 r.

6. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść) w Biurze podawczym Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski w terminie do dnia 23.06.2014 r. i oznaczyć: „Przebudowa nawierzchni, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Ogrodowej na odcinku od ul. Kazimierzowskiej do ul. Widowskiej”.

Kierownik Referatu
Inwestycji i Zamówień Publicznych
Jerzy Bartoszuk

 



[1] UWAGA: Przedstawiona mapa ze wskazaniem zakresu projektu nie jest mapą aktualną. Obrazuje ona stan uzbrojenia terenu z przełomu miesięcy IX-X 2008 roku.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kalinowska

Wprowadzający: Agnieszka Kalinowska

Data wprowadzenia: 2014-06-13

Data modyfikacji: 2014-06-13

Opublikował: Agnieszka Kalinowska

Data publikacji: 2014-06-13