Tytuł | Odpowiedzi na pytania w postępowaniu pn."Przebudowa ul. Dubiażyńskiej w Bielsku Podlaskim". |
---|---|
Numer | Izp. 341-14/09 |
Data wydania | 2009-05-15 |
FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. ,,Przebudowa ulicy Dubiażyńskiej w Bielsku Podlaskim”.
Pytanie 1. W odpowiedzi na pytanie 2 zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego w dniu 12.05.2009 r. zapisano, że podbudowę bitumiczną należy wykonać dla grubości 6 cm dla KR 3 z jednoczesnym zachowaniem wymagań normy PN-S-96025:2000. Informujemy, ze w wspomnianej normie przeznaczone są tylko dwa uziarnienia podbudowy dla Kategorii Ruchu 3. Pierwsze to uziarnienie od 0 do 25 mm dla grubości warstwy BA od 8 do 14 cm. Drugie uziarnienie od 0 do 31,5 mm dla grubości warstwy BA od 9 do 16 cm. W związku z powyższym zastosowanie warstwy podbudowy 0-25 dla grubości 6 cm związane jst z brakiem możliwości uzyskania wymaganych wyników w zakresie zagęszczenia oraz utrzymania grubości warstwy. W związku z rozbieżnościami prosimy o wyjaśnienia.
Pytanie 2. W odpowiedzi na pytanie 3 zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego w dniu 12.05.2009 r. zapisano, że wymagania wobec warstwy ścieralnej zamieszczone zostały w modyfikacji siwz. Jednocześnie w wspomnianej modyfikacji zamieszczono jedynie wymagania dotyczące uziarnienia warstwy ścieralnej. Brak jest wymagań dotyczących kruszyw, wypełniacza, asfaltu, emulsji asfaltowej oraz środków adhezyjnych. Prosimy o podanie wspomnianych wymagań dla warstwy ścieralnej.
W odpowiedzi na pytanie 3 zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego w dniu 12.05.2009 r. zapisano również, że warstwa ścieralna i wiążąca powinny mieć uziarnienie od 0 do 16 mm. Jednocześnie zamieszczona zmodyfikowana siwz w tablicach 4 i 6 mówi o uziarnieniu warstwy wiążącej od 0 do 20 mm dla Kategorii Ruchu 3-6. Prosimy o ujednolicenie jakie uziarnienie ma mieć warstwa wiążąca, wyrównawcza, wzmacniająca dla Kategorii Ruchu 3-6 (Droga Wojewódzka nr 728).
Pytanie 3. Zwracamy się z prośbą o jednoznaczne określenie jakiej grubości ma być podbudowa bitumiczna, występująca w kosztorysie 8.1 w poz. 76 oraz w kosztorysie 8.2 w poz. 46.
Ad. 1. W związku ze zmianą przez Zamawiającego konstrukcji i nawierzchni jezdni, zgodnie z rysunkami zamieszczonymi w modyfikacji do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 15.05.2009 r „Rys. 4.1a_modernizacja_drog” oraz „Rys. 4.2a_modernizacja_drog” zastępujące „Rys. 4.1_modernizacja_drog” oraz „Rys. 4.2_modernizacja_drog” ulega zmianie również grubość warstwy podbudowy BA z 6 cm na 7 cm.
Dla w/w warstwy należy zachować wymagania jak dla warstwy wiążącej BA.
Ad. 2. Odpowiedź na przedmiotowe pytanie została umieszczonana stronie internetowej Zamawiającego w modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 15.05.2009 r.
Ad.3. W związku ze zmianą przez Zamawiającego konstrukcji i nawierzchni jezdni, zgodnie z rysunkami zamieszczonymi w modyfikacji do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 15.05.2009 r „Rys. 4.1a_modernizacja_drog” oraz „Rys. 4.2a_modernizacja_drog” zastępujące „Rys. 4.1_modernizacja_drog” oraz „Rys. 4.2_modernizacja_drog” ulega zmianie również grubość warstwy podbudowy BA z 6 cm na 7 cm.
Dla w/w warstwy należy zachować wymagania jak dla warstwy wiążącej BA.
Zatem poz. 76 Załącznika 8.1 kosztorysu ofertowego(po dokonanej modyfikacji siwz) otrzymuje poz. 75.
Natomiast Załącznik 8.2 kosztorysu ofertowego w poz.46 podano właściwą grubość warstwy podbudowy bitumicznej, tj. 7 cm.
Z-ca Burmistrza
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013
Metryka strony