Zamówienie Nr Izp.271.9.2016 z dnia 2016-03-15 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pn.Budowa, przebudowa części ulic, organizacja ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski – dokumentacja projektowa.

Tytuł Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pn.Budowa, przebudowa części ulic, organizacja ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski – dokumentacja projektowa.
Numer Izp.271.9.2016
Data wydania 2016-03-15

Izp.271.9.2016

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 51234-2016 z dnia 2016-03-08 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bielsk Podlaski
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na Budowę, przebudowę części ulic, organizację ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski, na podstawie załącznika nr 9 do siwz -Koncepcja organizacji ruchu w...
Termin składania ofert: 2016-03-17


Numer ogłoszenia: 57376 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 51234 - 2016 data 08.03.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel.  0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na Budowę, przebudowę części ulic, organizację ruchu  w centrum miasta Bielsk Podlaski, na podstawie załącznika nr 9 do siwz -Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski, -dla dróg powiatowych, tj. ulic: 11 Listopada i Mickiewicza wraz ze skrzyżowaniami z ulicą Żwirki i Wigury, Kazimierzowską, Sienkiewicza, drogą wewn. osiedlową, Kopernika i 3 Maja, Poniatowskiego, 11 Listopada, -dla dróg gminnych-miejskich, tj. ulic: Kopernika, 3 Maja, Kościuszki, skrzyżowanie ulic: Kościelnej, Sienkiewicza, Poświętnej  i Kościuszki, -dla drogi wewn. osiedlowej -za budynkami oznaczonymi numerami porządkowymi 50, 52 i 54 przy ul. Mickiewicza, w następującym zakresie: 1) budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców oraz w razie potrzeby innych elementów pasa drogowego, 2) zapewnienie odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych, 3) przebudowa bądź uzupełnienie oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni  i utworzeniem nowych dróg manewrowych, 4) w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej naziemnej i podziemnej, kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami, 5) projekty stałej organizacji ruchu. Zakres terenu dla przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do siwz: Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski, z uwzględnieniem uwag, zawartych poniżej (pkt 2.Uwagi ogólne). 2. Uwagi ogólne: 1) Zakres przedmiotu zamówienia nie dotyczy pasa drogowego ulicy Jagiellońskiej (załącznik nr 9 do siwz). 2) Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), nie obejmuje: a) skrzyżowania z ul. Jagiellońską (jest w odrębnym opracowaniu). Należy skoordynować prace projektowe dotyczące ul. Kopernika z powstającymi rozwiązaniami projektowymi dla skrzyżowania ulic: Kopernika i Jagiellońskiej; b) miejsc postojowych i chodnika na odcinku od ul. Mickiewicza do przejścia dla pieszych, zlokalizowanego w okolicy budynków o numerach porządkowych 3 i 5 przy ul. Kopernika (będzie objęte odrębnym opracowaniem); 3) Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie pełnej konstrukcji podbudowy nawierzchni jezdni. 4) Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący skrzyżowania ulic: Mickiewicza  i Kazimierzowskiej (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie prawoskrętu z ulicy Mickiewicza w ulicę Kazimierzowską. 5) Teren inwestycji nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego. 6) Zakres planowanej inwestycji zlokalizowany jest w całości w strefie konserwatorskiej miasta. 3. W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym między innymi:1) pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, 2) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne), 3) wykona badania geotechniczne gruntu, 4) uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora. 5) opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania,  6) opracuje przedmiary robót, 7) opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), 8) opracuje dokumentację techniczną na budowę i przebudowę nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców, odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych, oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni i utworzeniem nowych dróg manewrowych oraz w razie potrzeby - infrastruktury technicznej naziemnej i podziemnej, kolidującej  z projektowanymi rozwiązaniami, 9) opracuje projekty stałej organizacji ruchu, 10) opracuje specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży, 11) udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, 12) na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia. 5. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: 1) projekty budowlane - po 5 egz. + CD -JPG (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 2) projekty wykonawcze po 3 egz. + CD -JPG (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), 3) przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD) - (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa  i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 5) kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), 6) kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu), 7) projekty stałej organizacji ruchu po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu), 8)projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew) po 3 egz. + CD (pdf), o ile będą konieczne (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu), 9) opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu - po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu), 10) informacje BIOZ - po 5 egz. + CD (pdf), (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu. Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. Uwaga: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności..
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na Budowę, przebudowę części ulic, organizację ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski, na podstawie załącznika nr 9 do siwz Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski, -dla dróg powiatowych, tj. ulic: 11 Listopada i Mickiewicza (wraz ze skrzyżowaniami z ulicą Żwirki i Wigury, Kazimierzowską, Sienkiewicza, drogą wewn. osiedlową, Kopernika i 3 Maja, Poniatowskiego, 11 Listopada), -dla dróg gminnych (miejskich), tj. ulic: Kopernika, 3 Maja, Kościuszki, skrzyżowanie ulic: Kościelnej, Sienkiewicza, Poświętnej i Kościuszki, w następującym zakresie: 1) budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców oraz w razie potrzeby innych elementów pasa drogowego, 2) zapewnienie odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych, 3) przebudowa bądź uzupełnienie oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni  i utworzeniem nowych dróg manewrowych, 4) w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej naziemnej i podziemnej, kolidującej  z projektowanymi rozwiązaniami, 5) projekty stałej organizacji ruchu. Zakres terenu dla przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do siwz: Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski, z uwzględnieniem uwag, zawartych poniżej (pkt 2. Uwagi ogólne). 2. Uwagi ogólne: 1) Zakres przedmiotu zamówienia nie dotyczy pasa drogowego ulicy Jagiellońskiej (załącznik nr 9 do siwz). 2) Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), nie obejmuje: a) skrzyżowania z ul. Jagiellońską (jest w odrębnym opracowaniu). Należy skoordynować prace projektowe dotyczące ul. Kopernika z powstającymi rozwiązaniami projektowymi dla skrzyżowania ulic: Kopernika i Jagiellońskiej; b) drogi wewn. osiedlowej ( za budynkami oznaczonymi numerami porządkowymi 50, 52 i 54 przy ul. Mickiewicza), c) miejsc postojowych i chodnika na odcinku od ul. Mickiewicza do przejścia dla pieszych, zlokalizowanego w okolicy budynków o numerach porządkowych 3 i 5 przy ul. Kopernika (będzie objęte odrębnym opracowaniem); 3) Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie pełnej konstrukcji podbudowy nawierzchni jezdni. 4) Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący skrzyżowania ulic: Mickiewicza i Kazimierzowskiej (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie prawoskrętu z ulicy Mickiewicza w ulicę Kazimierzowską. 5) Teren inwestycji nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego. 6) Zakres planowanej inwestycji zlokalizowany jest w całości w strefie konserwatorskiej miasta. 3. W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym między innymi: 1) pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, 2) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne), 3) wykona badania geotechniczne gruntu, 4) uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora. 5) opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, 6) opracuje przedmiary robót, 7) opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), 8) opracuje dokumentację techniczną na budowę i przebudowę nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców, odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych, oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni i utworzeniem nowych dróg manewrowych oraz w razie potrzeby - infrastruktury technicznej naziemnej i podziemnej, kolidującej  z projektowanymi rozwiązaniami, 9) opracuje projekty stałej organizacji ruchu, 10) opracuje specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży, 11) udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, 12) na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia. 5. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: 1) projekty budowlane - po 5 egz. + CD -JPG- (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 2) projekty wykonawcze po 3 egz. + CD -JPG- (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), 3) przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r.  w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD) - (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa  i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 5) kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie  z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), 6) kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu), 7) projekty stałej organizacji ruchu po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu), 8) projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew) po 3 egz. + CD (pdf), o ile będą konieczne (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu), 9) opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu - po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu), 10) informacje BIOZ - po 5 egz. + CD (pdf), (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu. Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. Uwaga: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, biuro podawcze..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, biuro podawcze.

 

Z up. Burmistrza Miasta

Bożena Teresa Zwolińska

Z-ca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2016-03-15

Data modyfikacji: 2016-03-15

Opublikował: Halina Szatyłowicz

Data publikacji: 2016-03-15