ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY OCHRONY ŚRODOWISKA W ULICACH W BIELSKU PODLASKIM realizowana w dwóch zadaniach

Tytuł Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w ramach projektu pn.,,ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY OCHRONY ŚRODOWISKA W ULICACH W BIELSKU PODLASKIM " realizowany w dwóch zadaniach ZADANIE I: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ul. Mickiewicza - Zaułek, 11 Listopada, Wysockiego, Słowackiego, Orzeszkowej, Myśliwskiej i Sadowej ZADANIE II: Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ulicy Rejtana, Żeromskiego, 3-go Maja, Kościuszki i Szkolnej .
Numer Izp.341-2/10
Data wydania 2010-01-27

 Izp. 341- 2/10
Bielsk Podlaski: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY OCHRONY ŚRODOWISKA W ULICACH W BIELSKU PODLASKIM realizowana w dwóch zadaniach ZADANIE I: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ul. Mickiewicza - Zaułek, 11 Listopada, Wysockiego, Słowackiego, Orzeszkowej, Myśliwskiej i Sadowej ZADANIE II: Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ulicy Rejtana, Żeromskiego, 3-go Maja, Kościuszki i Szkolnej .
Numer ogłoszenia: 24044 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.
·         Adres strony internetowej Zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY OCHRONY ŚRODOWISKA W ULICACH W BIELSKU PODLASKIM realizowana w dwóch zadaniach ZADANIE I: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ul. Mickiewicza - Zaułek, 11 Listopada, Wysockiego, Słowackiego, Orzeszkowej, Myśliwskiej i Sadowej ZADANIE II: Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ulicy Rejtana, Żeromskiego, 3-go Maja, Kościuszki i Szkolnej .
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach Projektu pn. Rozbudowa infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim . Zadanie I - Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ul. Mickiewicza - Zaułek, 11 Listopada, Wysockiego, Słowackiego, Orzeszkowa, Myśliwska i Sadowa . Zakres robót obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot ; a) ul. Mickiewicza - zaułek - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 93,00 m, - budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej długości 106,00 m - budowa przepompowni ścieków - 1 szt. - odtworzenie nawierzchni po trasie kanałów b) ul. 11 Listopada - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 2170,00 m, - budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej długości 310,00 m, - budowa przepompowni ścieków - 1 szt. - odtworzenie nawierzchni po trasie kanałów c) ul. Wysockiego - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 539,00 m, - budowa kanalizacji deszczowej długości 487,00 m, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni d) ul. Słowackiego - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 234,00 m, - budowa kanalizacji deszczowej długości 362,00 m, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni e) ul. E. Orzeszkowej - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 510,00 m, - budowa kanalizacji deszczowej długości 562,00 m, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni f) ul. Myśliwska - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 294,00 m, - budowa kanalizacji deszczowej długości 300,00 m, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni g) ul. Sadowa - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 113,00 m, - budowa kanalizacji deszczowej długości 244,00 m, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej - projektach wykonawczych, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej siwz. Roboty będące przedmiotem niniejszej umowy (kontraktu) będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego ( Czerwony FIDIC ) . Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 45 23 24 40 - 8, 45 23 21 30 - 2,4523 32 52-0 Zadanie II - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ulicy Rejtana, Żeromskiego, 3-go Maja, Kościuszki i Szkolnej . Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot ; Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, a w szczególności : a. przygotuje materiały niezbędne do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i uzyska ją, b. opracuje raport o oddziaływaniu na środowisko, o ile takowy będzie konieczny c. przygotuje materiały niezbędne do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ją uzyska, d. opracuje operat wodnoprawny oraz uzyska pozwolenie wodnoprawne wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz ( o ile będzie konieczne), e. wykona pomiary geodezyjne i inwentaryzacyjne, o ile takowe będą konieczne, f. wykona badania geotechniczne gruntu, g. opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, h. opracuje kompletną dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z projektami branżowymi w zakresie określonym w projekcie umowy i. uzyska wszelkie uzgodnienia , opinie i materiały niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 1) Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. 2) Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa, m.in.: -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1133 z póź. zm.), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr. 202, poz. 2072 z póź. zm.), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), a) ul. Rejtana - budowa kanalizacji sanitarnej długości ok. 0,8 km - odtworzenie nawierzchni po trasie kanału b) ul. Żeromskiego - budowa kanalizacji sanitarnej długości ok. 0,5km, - budowa kanalizacji deszczowej długości ok. 0,6 km, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni c) ul. 3-go Maja - budowa kanalizacji sanitarnej długości ok. 0,5 km, - budowa kanalizacji deszczowej długości ok. 0,5 km, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni d) ul. Kościuszki - budowa kanalizacji sanitarnej długości ok. 0,4 km, - budowa kanalizacji deszczowej długości ok. 0,3 km, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni e) ul. Szkolna - budowa kanalizacji sanitarnej długości ok. 0,24 km, - budowa kanalizacji deszczowej długości ok. 0,24 km, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni Wspólny Słownik Zamówień ( CPV) -71320000-7, 45232440-8, 45232130 - 2, 45233252 - 0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w programie funkcjonalno - użytkowym. Roboty będące przedmiotem niniejszej umowy (kontraktu) będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robot inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę ( Żółty FIDIC). 2. Podane w dokumentacji projektowej ( dotyczy zadania I) nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta , Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.21.30-2, 71.32.00.00-7, 45.23.32.52-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 99000zł dla zadania I 78000 zł dla zadania II
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy i spełniają warunki dotyczące : 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia , 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunki dodatkowe wymagane od Wykonawców: 1. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże co najmniej 1 osobę: - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej i drogowej bez ograniczeń wymagane przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( dla zadania I i zadania II), - posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci sanitarnej i drogowej wymagane przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( dla zadania II). 2.Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 inwestycję obejmującą wykonanie robót budowlanych , którego przedmiotem była budowa kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto ( dla zadania I) i 800 000 zł brutto ( dla zadania II) , 3. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę projektową dot. robót sanitarnych i drogowych o wartości brutto 150 000 zł 4.Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN (dla zadania I i zadania II), 5. Wykonają roboty zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia stanowiącym załącznik Nr 8 do siwz ( dla zadania I) i Nr 8A ( dla zadania II) 6.Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w ciągu 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego. 7.Udzielą rękojmi na okres 24 miesięcy od daty wystawienia Świadectwa Przejęcia dla całości robót . Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający informuje , że zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków . Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego , może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku..
·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy - wg załącznika Nr 2 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - co najmniej 1 osoba do kierowania robotami w specjalności drogowej i sanitarnej bez ograniczeń ( dla zadania I i zadania II) oraz co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci drogowej i sanitarnej ( dla zadania II) - wg załącznika Nr 3 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 inwestycja obejmująca wykonanie robót sanitarnych (kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej ) o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto ( dla zadania I) i 800 000 zł brutto ( dla zadania II) z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona ( np. referencje, protokoły odbioru)- wg załącznika Nr 4 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 8. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługa projektowa dot. robót sanitarnych i drogowych o wartości co najmniej 150 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie( np. referencje, protokoły odbioru )- wg załącznika Nr 5 - dla zadania II ( Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz) 9. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi ryczałtowymi oraz wartością zamówienia /netto + podatek VAT/wg załącznika Nr 7 do SIWZ - dla zadania I (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny kosztorys). 10. Wskaźniki cenotwórcze /R, Ko, Kz, Z/ użyte do wyliczenia wartości ofertowej, do rozliczenia robót, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy - dla zadania I (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz), 11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 1 000 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla zadania I i zadania II (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa ), Jeżeli Wykonawca ,wykazując spełnianie warunku, dot. potencjału finansowo - ekonomicznego polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej określonej w pkt. 9.11. dotyczącej tych podmiotów. 12. Dowód wniesienia wadium 13. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp. , 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sklada dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226 poz. 1817). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt.9.3., 9.4., 9.5., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Dokument, o którym mowa w pkt.9.3. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4. i 9.5. powinne być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.9.14. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę, które mają potwierdzić spełnienie przez Wykonawców warunków określonych w pkt. 9. podane przez Wykonawcę spoza terytorium RP, w walucie innej niż PLN zostaną przez Zamawiającego przeliczone na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój Nr 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach Priorytetu I Gospodarka wodno - ściekowa, działanie 1.1 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracji powyżej 15 tys. RLM..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ul. Mickiewicza - Zaułek, 11 Listopada, Wysockiego, Słowackiego, Orzeszkowa, Myśliwska i Sadowa..
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot ; a) ul. Mickiewicza - zaułek - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 93,00 m, - budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej długości 106,00 m - budowa przepompowni ścieków - 1 szt. - odtworzenie nawierzchni po trasie kanałów b) ul. 11 Listopada - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 2170,00 m, - budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej długości 310,00 m, - budowa przepompowni ścieków - 1 szt. - odtworzenie nawierzchni po trasie kanałów c) ul. Wysockiego - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 539,00 m, - budowa kanalizacji deszczowej długości 487,00 m, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni d) ul. Słowackiego - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 234,00 m, - budowa kanalizacji deszczowej długości 362,00 m, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni e) ul. E. Orzeszkowej - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 510,00 m, - budowa kanalizacji deszczowej długości 562,00 m, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni f) ul. Myśliwska - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 294,00 m, - budowa kanalizacji deszczowej długości 300,00 m, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni g) ul. Sadowa - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 113,00 m, - budowa kanalizacji deszczowej długości 244,00 m, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej - projektach wykonawczych, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej siwz. Roboty będące przedmiotem niniejszej umowy (kontraktu) będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego ( Czerwony FIDIC ) . Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 45 23 24 40 - 8, 45 23 21 30 - 2, 45233252-0.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.21.30-2, 45.23.32.52-0.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II -Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ulicy Rejtana, Żeromskiego, 3-go Maja, Kościuszki i Szkolnej ..
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot ; Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, a w szczególności : a. przygotuje materiały niezbędne do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i uzyska ją, b. opracuje raport o oddziaływaniu na środowisko, o ile takowy będzie konieczny c. przygotuje materiały niezbędne do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ją uzyska, d. opracuje operat wodnoprawny oraz uzyska pozwolenie wodnoprawne wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz ( o ile będzie konieczne), e. wykona pomiary geodezyjne i inwentaryzacyjne, o ile takowe będą konieczne, f. wykona badania geotechniczne gruntu, g. opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, h. opracuje kompletną dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z projektami branżowymi w zakresie określonym w projekcie umowy i. uzyska wszelkie uzgodnienia , opinie i materiały niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 1) Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. 2) Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa, m.in.: - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1133 z póź. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr. 202, poz. 2072 z póź. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), a) ul. Rejtana - budowa kanalizacji sanitarnej długości ok. 0,8 km - odtworzenie nawierzchni po trasie kanału b) ul. Żeromskiego - budowa kanalizacji sanitarnej długości ok. 0,5km, - budowa kanalizacji deszczowej długości ok. 0,6 km, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni c) ul. 3-go Maja - budowa kanalizacji sanitarnej długości ok. 0,5 km, - budowa kanalizacji deszczowej długości ok. 0,5 km, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni d) ul. Kościuszki - budowa kanalizacji sanitarnej długości ok. 0,4 km, - budowa kanalizacji deszczowej długości ok. 0,3 km, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni e) ul. Szkolna - budowa kanalizacji sanitarnej długości ok. 0,24 km, - budowa kanalizacji deszczowej długości ok. 0,24 km, - odtworzenie nawierzchni po kanałach na całej szerokości jezdni Wspólny Słownik Zamówień ( CPV) -71320000 - 7, 45232440-8, 45232130 - 2, 45233252 - 0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w programie funkcjonalno - użytkowym. Roboty będące przedmiotem niniejszej umowy (kontraktu) będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robot inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę ( Żółty FIDIC)..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.23.24.40-8, 45.23.21.30-2, 45.23.32.52-0.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
Z up. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza
 

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Nazaruk

Wprowadzający: Tomasz Nazaruk

Data wprowadzenia: 2010-01-27

Data modyfikacji: 2010-01-27

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2010-01-27