Zamówienie Nr Izp.271.59.2016 z dnia 2017-01-20 - OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście” – budowa oświetlenia ul. 3 Maja w Bielsku Podlaskim

Tytuł OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście” – budowa oświetlenia ul. 3 Maja w Bielsku Podlaskim
Numer Izp.271.59.2016
Data wydania 2017-01-20

Izp.271.59.2016

Ogłoszenie nr 11689 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.

 

Bielsk Podlaski: „Modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście” – budowa oświetlenia ul. 3 Maja w Bielsku Podlaskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 356467-2016

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 5065898200000, ul. ul. Kopernika  1, 17100   Bielsk Podlaski, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150, e-mail zp@bielsk-podlaski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście” – budowa oświetlenia ul. 3 Maja w Bielsku Podlaskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Izp.271.59.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia publicznego pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście” – budowa oświetlenia ul. 3 Maja w Bielsku Podlaskim są roboty polegające na: 1)budowie obwodu oświetlenia ulicznego YAKXS 4x35mm2 L = 454 m, 2)budowie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych w kolorze czarnym, z dwoma wysięgnikami – 20 szt., 3)budowie słupa OŻ z wysięgnikiem – 1 szt., 4)montażu 41 szt. opraw ulicznych w technologii LED z wbudowanym dwustopniowym reduktorem mocy. 2.Podstawowe wymagania techniczne dla opraw LED (warunki równoważności): 1)oprawa powinna legitymować się stopniem ochrony przed wnikaniem pyłu i wody nie mniejszym niż IP 65, 2)budowa oprawy dwukomorowa (komora lampy musi być szczelnie oddzielona od komory osprzętu), 3)korpus oprawy wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminiowego o bardzo wysokiej odporności na uderzenia min. IK 08, 4)minimalny strumień świetlny opraw LED – dla chodnika 3300lm, dla jezdni 7200lm, 5)klosz oprawy powinien być wykonany z płaskiego, hartowanego szkła (odporności na uderzenia min. IK 08), 6)w przypadku gdy oprawa wyposażona jest w zewnętrzny radiatory rozpraszający ciepło emitowane przez diody LED, wymagane jest aby konstrukcja radiatora umożliwiała swobodne odprowadzanie wody i brudu osadzającego się na oprawie, 7)elementy mocujące oprawę na słupie, wysięgniku (śruby, podkładki) powinny być wykonane ze stali nierdzewnej i gwarantować stabilny montaż, 8)oprawa powinna posiadać dostęp do komory osprzętu od dołu, 9)oprawa powinna być wyposażona w panel LED wyposażony w diody o emitowanej barwie światła 4000K +/- 200K oraz o wskaźniku oddawania barw Ra min. 70, 10)trwałość eksploatacyjna LED min. 50 000 godzin pracy, L70B50 potwierdzona na załączonej karcie katalogowej, 11)moc poszczególnej oprawy do oświetlenia jezdni – 70/75W, 12)moc poszczególnej oprawy do oświetlenia chodnika – 30/38W, 13)oprawa powinna być wykonana zgodnie z wymogami normy - bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych PN-EN 62471:2010, oraz Dyrektywą RoHS nr: 2008/354//E, 14)oprawa powinna być wyposażona w grupę soczewek kształtujących rozsył światła o charakterze drogowym. Każda dioda na panelu LED powinna posiadać indywidualny element optyczny o takiej samej charakterystyce, ażeby w przypadku przepalenia się którejś z diod zmienił się jedynie strumień świetlny emitowany przez oprawę a nie jej rozsył światła (powinna być zachowana równomierność oświetlenia na całej powierzchni oświetlanej drogi), 15)oprawa powinna być wyposażona w układ zasilający umożliwiający utrzymanie stałego strumienia świetlnego przez cały założony okres eksploatacji - system umożliwiający zachowanie w całym okresie eksploatacji przewidzianym na 20 lat, wymaganych poziomów parametrów oświetleniowych, eliminujący zawyżanie w początkowym okresie eksploatacji tych poziomów (również mocy opraw) przy rozwiązaniach wymagających stosowania zapasu projektowego dla zachodzących zmian strumienia świetlnego w czasie eksploatacji, 16)oprawy muszą posiadać dostępne bazy danych dla ogólnodostępnych programów obliczeniowych parametrów oświetleniowych, 17)oprawa powinna być wykonane w I lub II klasie ochronności, 18)współczynnik mocy > 0,9, 19)zakres temperatur pracy: -350C ≥ To ≥ 450, 20)zakłócenia sieci elektrycznej THD < 20%, 21)konstrukcja opraw musi umożliwiać łatwą modułową wymianę LED, 22)oprawa powinna być wyposażona w programowalny w dwóch przedziałach, autonomiczny przekaźnik czasowy, umożliwiający jednocześnie redukowanie natężenia strumienia świetlnego w dwóch różnych poziomach, autonomiczny układ redukcji mocy musi mieć możliwość przeprogramowywania za pomocą sterownika z szafki energetycznej, ściśle współpracujący z systemem CPA-net, 23)sprawność poszczególnej oprawy LED wraz z zasilaczem musi być większa niż 100 lm/W przy prądzie zasilającym max 350mA, 24)oprawa i źródło światła muszą posiadać deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta dopuszczającą je do obrotu w Polsce. 3.Dodatkowe wymagania dla opraw LED do oświetlenia jezdni ul. 3-go Maja (warunki równoważności): 1)oprawa powinna legitymować się stopniem ochrony przed wnikaniem pyłu i wody nie mniejszym niż IP 66 oraz być wyposażona w system regulujący ciśnienie wewnątrz i na zewnątrz oprawy, który minimalizuje zjawisko kondensacji pary wodnej odporność na działanie czynników atmosferycznych, 2)oprawy wykonane w II klasie ochronności, 3)trwałość eksploatacyjna LED min. 80 000 godzin pracy, L90B50 potwierdzona na załączonej karcie katalogowej, 4)trzpień mocujący oprawę powinien umożliwiać regulację nachylenia oprawy przy montażu na wysięgniku min od -100 do +100, 5)panel LED powinien być wyposażony w kostkę przyłączeniową, która w razie awarii powinna umożliwiać jego szybką wymianę, panel LED powinien stanowić integralną całość i nie być rozczłonkowany na pojedyncze moduły połączone ze sobą połączeniami lutowanymi, 6)oprawa powinna posiadać możliwość fizycznego odłączenia komory optycznej w celach serwisowych, 7)oprawa powinna posiadać odłącznik wyłączający napięcie w chwili otwarcia pokrywy osprzętu, 8)oprawa powinna posiadać możliwość beznarzędziowej wymiany zasilacza bez konieczności zdejmowania oprawy ze słupa, 9)oprawa powinna być wyposażona w system optymalnego odprowadzania ciepła (termiczne rozdzielenie pomiędzy układem zasilającym a układem optycznym) oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót elektrycznych oraz kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki do SIWZ. 5.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy inne techniczne systemy odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy, ma to na celu wskazanie parametrów jakościowych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 6.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie posiadał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, których dotyczy oraz złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia jako równorzędne w szczególności opis parametrów technicznych zastosowanych materiałów oraz urządzeń (np. atesty, karty techniczne). Powyższe dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. 9.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: montaż opraw ulicznych. 1)Wykonawca zobowiązuje się, ze pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.). 2)Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie pkt.2) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, 4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5)Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art.29 ust.3a ustawy). 10.Stosownie do treści art.30 ust.8 ustawy, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robot, stanowiących załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

 

II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT161615.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Instalacji Elektrycznych Kamil Boguszewski,  ,  Guzy 17,  19-420,  Kowale Oleckie,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148216.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148216.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180810.00
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

BURMISTRZ MIASTA
Jarosław Borowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Nowicka

Data wytworzenia: 2017-01-20

Wprowadzający: Ewa Nowicka

Data modyfikacji: 2017-01-20

Opublikował: Ewa Nowicka

Data publikacji: 2017-01-20