Zamówienie Nr Izp.7013.2.2014 z dnia 2014-02-28 - Rozpoznanie cenowe na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Budowa zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8” w Bielsku Podlaskim.

Tytuł Rozpoznanie cenowe na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Budowa zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8” w Bielsku Podlaskim.
Numer Izp.7013.2.2014
Data wydania 2014-02-28

Bielsk Podlaski,  28 lutego 2014 r.

 

Izp.7013.2.2014

 

 

Rozpoznanie cenowe na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Budowa zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8” w Bielsku Podlaskim.

 

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy pzp)

 

1. Zamawiający:

 

Gmina Miejska Bielsk Podlaski

ul. Kopernika 1

17-100 Bielsk Podlaski

Regon 000523270

NIP 543 00 04 664

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

 

2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod.  3473/8 w Bielsku Podlaskim, na której usytuowane są garaże, zgodnie z załączoną mapą poglądową. Obszar objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

 

Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z przepisami prawa, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi:

 

  1. otrzymanie od zarządcy drogi publicznej zezwolenia na lokalizację zjazdu;
  2. pozyskanie mapy zasadniczej w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę;
  3. otrzymanie uzgodnienia projektu budowy zjazdu z właściwym zarządcą drogi publicznej oraz gestorami sieci uzbrojenia podziemnego w obrębie zjazdu;
  4. opracowanie przedmiaru robót;
  5. opracowanie kosztorysu inwestorskiego;
  6. udzielenie wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych;
  7. sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.

2.2  Opracowana dokumentacja powinna zawierać:

  • projekty budowlane 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  (Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. zm.) i  spełniające  wymagania  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia  2012 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  • projekty wykonawcze 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  (Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. zm.) 
  • przedmiary robót 2 egz. + CD (w formacie Excel) - przez  które  należy  rozumieć  opracowanie  zawierające  zestawienie przewidywanych  do  wykonania  robót  w  kolejności  technologicznej  ich  wykonania, wraz z  ich  szczegółowym  opisem, miejscem  wykonania  lub  wskazaniem  podstaw  ustalających  szczegółowy  opis, z  wyliczeniem  i  zestawieniem  liczby  jednostek  miar  robót podstawowych  oraz  wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych  nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót  budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  • kosztorysy inwestorskie 2 egz. + CD (w formacie Excel) zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.);
  • kosztorysy  ofertowe 2 egz. + CD (w formacie Excel),
  • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) 3 egz. + CD ( MS WORD) - przez  które  należy rozumieć  opracowania,  zawierające  w  szczególności  zbiory  wymagań,  które  są  niezbędne do  kreślenia  standardu  i  jakości  wykonania  robót  w  zakresie  sposobu  wykonania  robót budowlanych, właściwości  wyrobów  budowlanych  oraz  oceny  prawidłowości  wykonania  poszczególnych  robót. Specyfikacje  muszą  uwzględniać  wymagania  określone w  rozporządzenia  Ministra  Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  • projekty organizacji ruchu na czas wykonywania robót 4 egz. + CD (pdf),
  • informacje BIOZ 5 egz. + CD (pdf)

 

Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia rozpoznania cenowego na wybór wykonawcy robót.

 

3. Warunki udziału w postępowaniu.

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej  (do oferty należy dołączyć uprawnienia).

4. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz  z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu obliczenia ceny.

 

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

 

a) cena ofertowa brutto   - 100%

 

Ocena ofert w zakresie przedstawionego powyżej kryterium zostanie dokonana według następujących zasad ;

                            

                             najniższa  cena  brutto  spośród  ofert  ważnych

 w =   ------------------------------------------------------------    x  100 %  x  100 pkt

                             cena  brutto  oferty  badanej

 

5. Termin realizacji zamówienia:

 

- do 10.06.2014 r.

 

6. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

 

Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść) w Biurze podawczym Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski w terminie do dnia 10.03.2014 r. i oznaczyć: „Budowa zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8”.

 

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 -  Formularz ofertowy

Załącznik nr 2  - Projekt umowy

Załącznik nr 3  - Plan sytuacyjny lokalizacji zjazdu

 

 

 

            Z-ca Kierownika Referatu
Inwestycji I Zamówień Publicznych 
Halina Szatyłowicz

                                                                                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik  nr 1  

 

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:

Nazwa:                         ……………………………………………..

                                    ……………………………………………..

Siedziba:                      …………………………………………….

                                     …………………………………………….

Poczta elektroniczna:  …………………………………………….

Strona internetowa:    ……………………………………………..

Nr telefonu i faksu:     ……………………………………………..

REGON:                       …………………………………………….

NIP:                             ……………………………………………..

 

Zamawiający:

Gmina Miejska Bielsk Podlaski

ul. Kopernika 1

17-100 Bielsk Podlaski

Regon 000523270

NIP 543 00 04 664

Tel. 85 731 8 100

 

Ja/My niżej podpisany/ni

……………………………………………………………………………………………….…………………………………….………

z siedzibą: …………………………………………………………………………………………………………….………………

 

1.Składamy niniejszą ofertę na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.  „Budowa zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8” w Bielsku Podlaskim  w cenie:

 

    a) prace projektowe - …………………………………………………………zł

                                            (cena ryczałtowa netto + podatek VAT)

    b) nadzór autorski -  …………………………………………………………..zł

                                          (cena ryczałtowa netto + podatek VAT)

       Łączna cena ryczałtowa brutto: ………………………………………………………

 

      Słownie: …………………………………………………………………………………………………………………………………………  

 

2.  Termin realizacji zamówienia: do 10.06.2014 r.

3. Oświadczamy, że uzyskaliśmy od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.

4. Wyrażamy zgodę na zapłatę faktur w terminie do 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego.

 

                                                                                Pieczęci i podpisy osób upoważnionych

                                                                                    do reprezentowania Wykonawcy:

        Miejscowość i data:

 

……………….……………………...……….                               …………………………..…………………………..

 

                                                                                                                        Załącznik nr 2 

 

UMOWA  O  WYKONANIE  PRAC  PROJEKTOWYCH                                     

W  dniu  …………………….... 2014 roku  w  Bielsku Podlaskim  pomiędzy:

Gminą Miejską Bielsk Podlaski, zwaną  dalej  „Zamawiającym”,  reprezentowaną przez:

Jarosława Borowskiego – pełniącego funkcję  Burmistrza Miasta Bielsk Podlaski, 

 a

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………………

zwanym  dalej  „Wykonawcą”

 

w związku z wyborem oferty Wykonawcy, na podstawie przeprowadzonego rozpoznania cenowego, zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie związane z opracowaniem dokumentacji projektowej na „Budowę zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8” w Bielsku Podlaskim.

 

2. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, opinii  i decyzji administracyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi:

 

  1. otrzymanie od zarządcy drogi publicznej zezwolenia na lokalizację zjazdu;
  2. pozyskanie mapy zasadniczej w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę;
  3. otrzymanie uzgodnienia projektu budowy zjazdu z właściwym zarządcą drogi publicznej oraz gestorami sieci uzbrojenia podziemnego w obrębie zjazdu;
  4. opracowanie przedmiaru robót;
  5. opracowanie kosztorysu inwestorskiego;
  6. udzielenie wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych;
  7. sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.

 

3. Opracowana dokumentacja powinna zawierać:

 

  • projekty budowlane 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  (Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. zm.) i  spełniające  wymagania  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia  2012 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  • projekty wykonawcze 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  (Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. zm.) 
  • przedmiary robót 2 egz. + CD (w formacie Excel) - przez  które  należy  rozumieć  opracowanie  zawierające  zestawienie przewidywanych  do  wykonania  robót w  kolejności  technologicznej  ich  wykonania, wraz z  ich  szczegółowym  opisem, miejscem  wykonania  lub  wskazaniem  podstaw  ustalających  szczegółowy  opis, z  wyliczeniem  i  zestawieniem  liczby  jednostek  miar  robót podstawowych  oraz  wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych  nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót  budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  • kosztorysy inwestorskie 2 egz. + CD (w formacie Excel) zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.),
  • kosztorysy  ofertowe 2 egz. + CD (w formacie Excel),
  • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) 3 egz. + CD ( MS WORD) - przez  które  należy rozumieć  opracowania,  zawierające  w  szczególności  zbiory  wymagań,  które  są  niezbędne do  kreślenia  standardu  i  jakości  wykonania  robót  w  zakresie  sposobu  wykonania  robót budowlanych, właściwości  wyrobów  budowlanych  oraz  oceny  prawidłowości  wykonania  poszczególnych  robót. Specyfikacje  muszą  uwzględniać  wymagania  określone w  rozporządzenia  Ministra  Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  • projekty organizacji ruchu na czas wykonywania robót 4 egz. + CD (pdf),
  • informacje BIOZ 5 egz. + CD (pdf).

Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia rozpoznania cenowego na wybór wykonawcy robót.

 

4. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń nie powinna wskazywać na konkretną markę, pochodzenie, patent, znak towarowy, producenta lub dostawcę. W przypadku, gdy nie ma takiej możliwości należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów  lub rozwiązań równoważnych oraz wyodrębnić  grupę cech produktu, które stanowią o równoważności.

 

§ 2

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac określonych szczegółowo w § 1 z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach, a także zaleceniami Zamawiającego.

 

§ 3

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w zakresie wykonania prac projektowych w terminie do dnia 10.06.2014 r.

2. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego do czasu zakończenia prac budowalnych (protokolarnego obioru robót budowlanych). 

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku uzasadnionej wydłużającej się procedury uzgodnień, wydawania decyzji administracyjnych itp.

4. Warunkiem dokonania zmiany terminu, o którym mowa powyżej, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez Wykonawcę oraz zatwierdzenie przez Zamawiającego.

 

§ 4

1. Wynagrodzenie  za  wykonanie  dokumentacji  projektowo - kosztorysowej  wraz
 z  uzgodnieniami  i  uzyskaniem  prawomocnej decyzji o  pozwoleniu  na  budowę  ustala  się  na  kwotę:

 

          a) prace projektowe -  …………………………… zł + ……………………… zł = ………………………… zł

              ( cena ryczałtowa netto + podatek VAT )

           b) nadzór autorski -    ………………………..…. zł +  …………………….. zł =  ……………………….. zł

               ( cena ryczałtowa netto + podatek VAT )

           c) Łączna cena ryczałtowa brutto: …………………………………. zł

           Słownie: …………………………………………………………………………………………………….…………… zł. 

 

2. W  wynagrodzeniu  określonym  w  ust. 1  mieszczą  się  wszystkie  koszty  związane z  wykonaniem  przedmiotu  umowy. 

3. Wynagrodzenie  ustalone  w  ust. 1  jest  wynagrodzeniem  ryczałtowym  i  nie  podlega  zmianie.

4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy, nie może natomiast żądać odszkodowania i kar umownych.

5. W przypadku przerwania wykonywania prac projektowych z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, wysokość wynagrodzenia za wykonane  do dnia przerwania prace ustalona będzie przez przedstawicieli obu stron na podstawie  protokołu zaawansowania  prac, podpisanego  przez  obie  strony  umowy.

 

§ 5

  1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokumentację projektową zgodnie z przedmiotem zamówienia. Do projektu Wykonawca załącza wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie o kompletności opracowanej dokumentacji i celowości, któremu ma dokumentacja służyć.
  2. Odbiór prac projektowych nastąpi w siedzibie Zamawiającego po sprawdzeniu ich zawartości na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag przez Zamawiającego i Wykonawcę.
  3. Za datę wykonania przedmiotu umowy przyjmuje się dzień podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
  4. Przy odbiorze prac projektowych Zamawiający nie jest zobowiązany dokonać sprawdzenia ich jakości, ale może wnieść zastrzeżenia na piśmie, które skutkują koniecznością dokonania uzupełnień bądź poprawek w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

5. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia, opłacone będzie w 60% po dostarczeniu całości dokumentacji technicznej wraz z właściwymi dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, pozostałe 40% po uzyskaniu prawomocnej decyzji  o pozwoleniu na budowę.

6. Należność za sprawowanie nadzoru autorskiego zostanie wypłacona w ciągu 15 dniu po protokolarnym odbiorze robót budowalnych.

7. Faktura za wykonane prace projektowe może być wystawiona po uprzednim stwierdzeniu zgodności wykonania z umową i po protokolarnym przyjęciu tych prac przez  Zamawiającego .

8. Zamawiający opłaci fakturę w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. Fakturę należy wystawić na adres: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, NIP 5430004664.

 

§ 6

1. W  przypadku  niedotrzymania  przez  Wykonawcę  terminu  umowy tj. wykonania prac projektowych, Zamawiającemu przysługuje prawo zastosowania kar umownych za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto (za prace projektowe) za każdy dzień opóźnienia, określonego w § 4 ust. 1 lit a.

2. W  przypadku  odstąpienia  od  umowy  przez  Wykonawcę  z  przyczyn  zależnych  od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 4 ust. 1 lit c.

3. W  przypadku  odstąpienia  od  umowy  przez  Zamawiającego  z  przyczyn, za  które  odpowiada Wykonawca, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 4 ust. 1 lit c.

4. W  przypadku  przekroczenia terminu wykonania  w  usuwaniu  wad  przedmiotu  umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto  (za prace projektowe) za każdy dzień opóźnienia określonego w § 4 ust. 1 lit a.

5. W przypadku niekompletności dokumentacji objętej niniejszą umową, koszt wykonania dokumentacji  uzupełniającej  w  całości  pokryje  Wykonawca.

6.  W  przypadku, gdy  szkoda  spowodowana  niewykonaniem  obowiązku  wynikającego  z niniejszej umowy przekracza wysokość  kar  umownych, poszkodowana  tym  strona  może, niezależnie od  kar umownych, dochodzić  odszkodowania  na  zasadach  ogólnych  Kodeksu  Cywilnego.

 

§ 7

  1. Na podstawie niniejszej umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcznej rękojmi na wykonanie przedmiotu umowy.
  2. Termin rękojmi rozpoczyna się z dniem zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń.
  3. O wykryciu wady w okresie obowiązywania rękojmi, Zamawiający zobowiązany jest zawiadomić na piśmie Wykonawcę nie później niż w terminie 14 dni od daty jej ujawnienia, określając wadę, jej istotność i proponowany termin usunięcia.
  4. Istotne wady strony potwierdzą protokolarnie, pisemnie uzgadniając sposób i termin usunięcia wady.
  5. Wady o których mowa w ust. 3, ujawnione w okresie objętym rękojmią, będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt o ile nie powstały z winy Zamawiającego.

 

§ 8

1. Wykonawca przekazuje na rzecz  Zamawiającego  prawa  autorskie  majątkowe  do  dzieła, którym  jest  przedmiot  umowy, bez  dodatkowego  wynagrodzenia.

2. Po przejściu majątkowych praw autorskich na Zamawiającego, Wykonawcy przysługiwać będzie prawo nieodpłatnego korzystania z dzieła.

3. Nieodpłatne korzystanie z dzieła obejmuje wykorzystywanie fragmentów dokumentacji  do celów prezentacji działalności Wykonawcy i do celów promocyjnych bez odnoszenia korzyści finansowych.

 

§ 9

  1. Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca pomimo uprzednich pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego nie wykonuje prac zgodnie z warunkami umownymi lub zaniedbuje zobowiązania umowne.
  2. W wypadku określonym w ust. 1, Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
  3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 10

  1. Do kierowania wykonywaniem prac projektowych stanowiących przedmiot umowy Wykonawca wyznacza: ……………………………………………………………………….………………………
  2. Jako koordynatora w zakresie wykonywania obowiązków umownych Zamawiający wyznacza: Pana Jarosława Strapczuka.

 

§ 11

W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

§ 12

Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 13

Umowę sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, po 2 egz. dla każdej ze stron.

 

 

ZAMAWIAJĄCY:                                                          WYKONAWCA:

 

 

 

 

 

                  

 

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2014-02-28

Data modyfikacji: 2014-02-28

Opublikował: Halina Szatyłowicz

Data publikacji: 2014-02-28