Zamówienie Nr Izp.7013.2.2014 z dnia 2014-02-28 - Rozpoznanie cenowe na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Budowa zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8” w Bielsku Podlaskim.
Tytuł | Rozpoznanie cenowe na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Budowa zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8” w Bielsku Podlaskim. |
---|---|
Numer | Izp.7013.2.2014 |
Data wydania | 2014-02-28 |
Bielsk Podlaski, 28 lutego 2014 r.
Izp.7013.2.2014
Rozpoznanie cenowe na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Budowa zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8” w Bielsku Podlaskim.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych- wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy pzp)
1. Zamawiający:
Gmina Miejska Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17-100 Bielsk Podlaski
Regon 000523270
NIP 543 00 04 664
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8 w Bielsku Podlaskim, na której usytuowane są garaże, zgodnie z załączoną mapą poglądową. Obszar objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z przepisami prawa, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi:
- otrzymanie od zarządcy drogi publicznej zezwolenia na lokalizację zjazdu;
- pozyskanie mapy zasadniczej w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę;
- otrzymanie uzgodnienia projektu budowy zjazdu z właściwym zarządcą drogi publicznej oraz gestorami sieci uzbrojenia podziemnego w obrębie zjazdu;
- opracowanie przedmiaru robót;
- opracowanie kosztorysu inwestorskiego;
- udzielenie wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych;
- sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
2.2 Opracowana dokumentacja powinna zawierać:
- projekty budowlane 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- projekty wykonawcze 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.)
- przedmiary robót 2 egz. + CD (w formacie Excel) - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- kosztorysy inwestorskie 2 egz. + CD (w formacie Excel) zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.);
- kosztorysy ofertowe 2 egz. + CD (w formacie Excel),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) 3 egz. + CD ( MS WORD) - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- projekty organizacji ruchu na czas wykonywania robót 4 egz. + CD (pdf),
- informacje BIOZ 5 egz. + CD (pdf)
Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia rozpoznania cenowego na wybór wykonawcy robót.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej (do oferty należy dołączyć uprawnienia).
4. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu obliczenia ceny.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa brutto - 100%
Ocena ofert w zakresie przedstawionego powyżej kryterium zostanie dokonana według następujących zasad ;
najniższa cena brutto spośród ofert ważnych
w = ------------------------------------------------------------ x 100 % x 100 pkt
cena brutto oferty badanej
5. Termin realizacji zamówienia:
- do 10.06.2014 r.
6. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść) w Biurze podawczym Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski w terminie do dnia 10.03.2014 r. i oznaczyć: „Budowa zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8”.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Projekt umowy
Załącznik nr 3 - Plan sytuacyjny lokalizacji zjazdu
Z-ca Kierownika Referatu
Inwestycji I Zamówień Publicznych
Halina Szatyłowicz
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Nazwa: ……………………………………………..
……………………………………………..
Siedziba: …………………………………………….
…………………………………………….
Poczta elektroniczna: …………………………………………….
Strona internetowa: ……………………………………………..
Nr telefonu i faksu: ……………………………………………..
REGON: …………………………………………….
NIP: ……………………………………………..
Zamawiający:
Gmina Miejska Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17-100 Bielsk Podlaski
Regon 000523270
NIP 543 00 04 664
Tel. 85 731 8 100
Ja/My niżej podpisany/ni
……………………………………………………………………………………………….…………………………………….………
z siedzibą: …………………………………………………………………………………………………………….………………
1.Składamy niniejszą ofertę na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. „Budowa zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8” w Bielsku Podlaskim w cenie:
a) prace projektowe - …………………………………………………………zł
(cena ryczałtowa netto + podatek VAT)
b) nadzór autorski - …………………………………………………………..zł
(cena ryczałtowa netto + podatek VAT)
Łączna cena ryczałtowa brutto: ………………………………………………………
Słownie: …………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Termin realizacji zamówienia: do 10.06.2014 r.
3. Oświadczamy, że uzyskaliśmy od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.
4. Wyrażamy zgodę na zapłatę faktur w terminie do 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego.
Pieczęci i podpisy osób upoważnionych
do reprezentowania Wykonawcy:
Miejscowość i data:
……………….……………………...………. …………………………..…………………………..
Załącznik nr 2
UMOWA O WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH
W dniu …………………….... 2014 roku w Bielsku Podlaskim pomiędzy:
Gminą Miejską Bielsk Podlaski, zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:
Jarosława Borowskiego – pełniącego funkcję Burmistrza Miasta Bielsk Podlaski,
a
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………………
zwanym dalej „Wykonawcą”
w związku z wyborem oferty Wykonawcy, na podstawie przeprowadzonego rozpoznania cenowego, zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie związane z opracowaniem dokumentacji projektowej na „Budowę zjazdu z ul. Maszynowej do działki o nr geod. 3473/8” w Bielsku Podlaskim.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi:
- otrzymanie od zarządcy drogi publicznej zezwolenia na lokalizację zjazdu;
- pozyskanie mapy zasadniczej w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę;
- otrzymanie uzgodnienia projektu budowy zjazdu z właściwym zarządcą drogi publicznej oraz gestorami sieci uzbrojenia podziemnego w obrębie zjazdu;
- opracowanie przedmiaru robót;
- opracowanie kosztorysu inwestorskiego;
- udzielenie wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych;
- sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
3. Opracowana dokumentacja powinna zawierać:
- projekty budowlane 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- projekty wykonawcze 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.)
- przedmiary robót 2 egz. + CD (w formacie Excel) - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- kosztorysy inwestorskie 2 egz. + CD (w formacie Excel) zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.),
- kosztorysy ofertowe 2 egz. + CD (w formacie Excel),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) 3 egz. + CD ( MS WORD) - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- projekty organizacji ruchu na czas wykonywania robót 4 egz. + CD (pdf),
- informacje BIOZ 5 egz. + CD (pdf).
Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia rozpoznania cenowego na wybór wykonawcy robót.
4. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń nie powinna wskazywać na konkretną markę, pochodzenie, patent, znak towarowy, producenta lub dostawcę. W przypadku, gdy nie ma takiej możliwości należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz wyodrębnić grupę cech produktu, które stanowią o równoważności.
§ 2
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac określonych szczegółowo w § 1 z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach, a także zaleceniami Zamawiającego.
§ 3
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w zakresie wykonania prac projektowych w terminie do dnia 10.06.2014 r.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego do czasu zakończenia prac budowalnych (protokolarnego obioru robót budowlanych).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku uzasadnionej wydłużającej się procedury uzgodnień, wydawania decyzji administracyjnych itp.
4. Warunkiem dokonania zmiany terminu, o którym mowa powyżej, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez Wykonawcę oraz zatwierdzenie przez Zamawiającego.
§ 4
1. Wynagrodzenie za wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz
z uzgodnieniami i uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę ustala się na kwotę:
a) prace projektowe - …………………………… zł + ……………………… zł = ………………………… zł
( cena ryczałtowa netto + podatek VAT )
b) nadzór autorski - ………………………..…. zł + …………………….. zł = ……………………….. zł
( cena ryczałtowa netto + podatek VAT )
c) Łączna cena ryczałtowa brutto: …………………………………. zł
Słownie: …………………………………………………………………………………………………….…………… zł.
2. W wynagrodzeniu określonym w ust. 1 mieszczą się wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.
3. Wynagrodzenie ustalone w ust. 1 jest wynagrodzeniem ryczałtowym i nie podlega zmianie.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy, nie może natomiast żądać odszkodowania i kar umownych.
5. W przypadku przerwania wykonywania prac projektowych z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, wysokość wynagrodzenia za wykonane do dnia przerwania prace ustalona będzie przez przedstawicieli obu stron na podstawie protokołu zaawansowania prac, podpisanego przez obie strony umowy.
§ 5
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokumentację projektową zgodnie z przedmiotem zamówienia. Do projektu Wykonawca załącza wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie o kompletności opracowanej dokumentacji i celowości, któremu ma dokumentacja służyć.
- Odbiór prac projektowych nastąpi w siedzibie Zamawiającego po sprawdzeniu ich zawartości na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag przez Zamawiającego i Wykonawcę.
- Za datę wykonania przedmiotu umowy przyjmuje się dzień podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
- Przy odbiorze prac projektowych Zamawiający nie jest zobowiązany dokonać sprawdzenia ich jakości, ale może wnieść zastrzeżenia na piśmie, które skutkują koniecznością dokonania uzupełnień bądź poprawek w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia, opłacone będzie w 60% po dostarczeniu całości dokumentacji technicznej wraz z właściwymi dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, pozostałe 40% po uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
6. Należność za sprawowanie nadzoru autorskiego zostanie wypłacona w ciągu 15 dniu po protokolarnym odbiorze robót budowalnych.
7. Faktura za wykonane prace projektowe może być wystawiona po uprzednim stwierdzeniu zgodności wykonania z umową i po protokolarnym przyjęciu tych prac przez Zamawiającego .
8. Zamawiający opłaci fakturę w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. Fakturę należy wystawić na adres: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, NIP 5430004664.
§ 6
1. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu umowy tj. wykonania prac projektowych, Zamawiającemu przysługuje prawo zastosowania kar umownych za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto (za prace projektowe) za każdy dzień opóźnienia, określonego w § 4 ust. 1 lit a.
2. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 4 ust. 1 lit c.
3. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 4 ust. 1 lit c.
4. W przypadku przekroczenia terminu wykonania w usuwaniu wad przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto (za prace projektowe) za każdy dzień opóźnienia określonego w § 4 ust. 1 lit a.
5. W przypadku niekompletności dokumentacji objętej niniejszą umową, koszt wykonania dokumentacji uzupełniającej w całości pokryje Wykonawca.
6. W przypadku, gdy szkoda spowodowana niewykonaniem obowiązku wynikającego z niniejszej umowy przekracza wysokość kar umownych, poszkodowana tym strona może, niezależnie od kar umownych, dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego.
§ 7
- Na podstawie niniejszej umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcznej rękojmi na wykonanie przedmiotu umowy.
- Termin rękojmi rozpoczyna się z dniem zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń.
- O wykryciu wady w okresie obowiązywania rękojmi, Zamawiający zobowiązany jest zawiadomić na piśmie Wykonawcę nie później niż w terminie 14 dni od daty jej ujawnienia, określając wadę, jej istotność i proponowany termin usunięcia.
- Istotne wady strony potwierdzą protokolarnie, pisemnie uzgadniając sposób i termin usunięcia wady.
- Wady o których mowa w ust. 3, ujawnione w okresie objętym rękojmią, będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt o ile nie powstały z winy Zamawiającego.
§ 8
1. Wykonawca przekazuje na rzecz Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do dzieła, którym jest przedmiot umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia.
2. Po przejściu majątkowych praw autorskich na Zamawiającego, Wykonawcy przysługiwać będzie prawo nieodpłatnego korzystania z dzieła.
3. Nieodpłatne korzystanie z dzieła obejmuje wykorzystywanie fragmentów dokumentacji do celów prezentacji działalności Wykonawcy i do celów promocyjnych bez odnoszenia korzyści finansowych.
§ 9
- Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca pomimo uprzednich pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego nie wykonuje prac zgodnie z warunkami umownymi lub zaniedbuje zobowiązania umowne.
- W wypadku określonym w ust. 1, Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
- Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 10
- Do kierowania wykonywaniem prac projektowych stanowiących przedmiot umowy Wykonawca wyznacza: ……………………………………………………………………….………………………
- Jako koordynatora w zakresie wykonywania obowiązków umownych Zamawiający wyznacza: Pana Jarosława Strapczuka.
§ 11
W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 12
Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 13
Umowę sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, po 2 egz. dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Metryka strony