Zamówienie Nr Izp.271.30.2013 z dnia 2013-12-04 - Zimowe utrzymanie placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych, a także opróżnianie koszy ulicznych w okresie zimowym 2014r. i 2015r. na terenie miasta Bielsk Podlaski.
Tytuł | Zimowe utrzymanie placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych, a także opróżnianie koszy ulicznych w okresie zimowym 2014r. i 2015r. na terenie miasta Bielsk Podlaski. |
---|---|
Numer | Izp.271.30.2013 |
Data wydania | 2013-12-04 |
Izp.271.30.2013
Bielsk Podlaski: Zimowe utrzymanie placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych, a także opróżnianie koszy ulicznych w okresie zimowym 2014r. i 2015r. na terenie miasta Bielsk Podlaski.
Numer ogłoszenia: 498892 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych, a także opróżnianie koszy ulicznych w okresie zimowym 2014r. i 2015r. na terenie miasta Bielsk Podlaski..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych, a także opróżnianie koszy ulicznych w okresie zimowym 2014r. i 2015r. na terenie miasta Bielsk Podlaski 1. Wykaz placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych do utrzymania w sezonie zimowym 2014r. - 2015r., stanowi załącznik Nr 5 na łączną powierzchnię 29 468 m2 , natomiast wykaz koszy znajduje się w załączniku Nr 5A. 2. Koordynatorami prac ze strony Zamawiającego będą: Bogdan Sokołowski i Marcin Kuptel tel. 731 81 31 a Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i Nr telefonu do umowy. 3. Place, parkingi i chodniki miejskie oraz przystanki komunikacyjne powinny być oczyszczone ze śniegu, błota i lodu, a gołoledź zlikwidowana aż do podłoża utwardzonego płytką chodnikową, kostką betonową bądź asfaltem. W przypadku braku opadów śniegu lub marznącego deszczu, Wykonawca zobowiązany jest do usuwania wszelkich pozostałych zanieczyszczeń ze zleconego terenu, w tym trawy itp. przy obrzeżach chodnikowych na całej zleconej powierzchni. 4. Likwidacja śliskości na zleconych odcinkach placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystankach komunikacyjnych powinna odbywać się z użyciem 3 % mieszanki piaskowo-solnej. Śnieg i lód należy usuwać na obrzeża ciągów pieszych bądź placów, tworząc wały z zachowaniem minimum 80% szerokości powierzchni oczyszczonej. 5. W chodnikach, na wysokości przejść dla pieszych na drugą stronę ulicy, należy zachować przerwy w zwałowanym śniegu. 6. Zabrania się składowania śniegu lub lodu uprzednio posypanego mieszanką piaskowo-solną, na trawnikach, zieleńcach oraz bezpośrednio przy drzewach i żywopłotach. 7. Zabrania się usuwania śniegu z chodników na przyległą jezdnię. Wykonawca zabezpiecza sprzęt i piasko-sól we własnym zakresie. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów i chodników a wynikłe z niewłaściwego ich utrzymania - w szczególności, gdy przyczyną wypadku będzie nie zlikwidowana gołoledź. 9. Ilość koszy do opróżniania wynosi łącznie 155 sztuk, w tym 135 szt. koszy ulicznych i 20 szt. na przystankach komunikacyjnych - wykaz Nr 5A. 10. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy możliwość zmiany lokalizacji ustawienia koszy. 11. Kosze uliczne i na przystankach komunikacyjnych winny być opróżniane na bieżąco. Niedopuszczalne jest ich przepełnienie. Wszelkie zanieczyszczenia w promieniu 5 mb od kosza powinny zostać zebrane. Zimą kosze oraz teren w promieniu 1 mb od każdego z nich powinien być oczyszczony ze śniegu w sposób umożliwiający korzystanie z nich. Kosze które zostały powywracane lub przeniesione w inne miejsce powinny zostać ustawione na swoim dotychczasowym miejscu. 12. W przypadku rażących zaniedbań lub niewłaściwego wykonywania przez Wykonawcę usługi, Zamawiającemu przysługuje prawo obniżenia w wysokości 50 % wartości miesięcznego wynagrodzenia. 13. Zamawiający zastrzega, że może wyłączyć z oczyszczania powierzchnie placów, chodników lub parkingów na których wykonywane są roboty budowlane lub na których z innych przyczyn nie możliwe jest wykonywanie zadania. 13. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru robót ( sporządzony przez Wykonawcę) na podstawie wartości jednostkowych wykonanych rzeczywiście..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmianę umowy polegającą na zmianie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza
Metryka strony