Zamówienie Nr Izp.271.4.2012 z dnia 2012-02-06 - Przetarg nieograniczony pn. Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych wraz z konserwacją systemów nawadniania oraz nadzorem eksploatacyjnym na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2012r. - 2013r.

Tytuł Przetarg nieograniczony pn. Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych wraz z konserwacją systemów nawadniania oraz nadzorem eksploatacyjnym na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2012r. - 2013r.
Numer Izp.271.4.2012
Data wydania 2012-02-06
Izp.271.4.2012

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Bielsk Podlaski: Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych wraz z konserwacją systemów nawadniania oraz nadzorem eksploatacyjnym na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2012r. - 2013r..
Numer ogłoszenia: 35034 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych wraz z konserwacją systemów nawadniania oraz nadzorem eksploatacyjnym na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2012r. - 2013r...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie nasadzeń roślin w stojących konstrukcjach kwietnikowych : a) 1 konstrukcja kwietnikowa o wymiarach : wysokość 240 cm, średnica podstawy 120 cm, 12 pierścieni : - obsadzenie wszystkich pierścieni , - zalecana ilość sadzonek : 140-160 szt., b) 4 konstrukcje kwietnikowe o wymiarach : wysokość 120 cm, średnica podstawy 120 cm, 6 pierścieni : - obsadzenie wszystkich pierścieni, - zalecana ilość sadzonek 70-80 szt. Nasadzenia roślin należy wykonać w terminie do dnia 25 maja. Gatunki roślin : pelargonia bluszczolistna ( Pelargonium peltatum ),surfinia ( Petunia), Bacopa ( Sutera) itp. Ponadto wokół każdej konstrukcji kwietnikowej należy posadzić 2 rzędy roślin gatunku Starzec ( Senecio) - odległość między roślinami 20 cm. 2) Wykonanie nasadzeń roślin w donicach wiszących na słupach oświetleniowych - 22 szt. : -średnica donicy - 650 mm ( dwie połowy donic), - zalecana ilość sadzonek - 6 szt. na donicę, - gatunki roślin: pelargonia bluszczolistna ( Pelargonium peltatum), surfinia ( Petunia), bacopa ( Sutera), złoty deszcz ( Heterospermum) itp. Nasadzenia należy wykonać w terminie do dnia 25 maja. 3) Wykonanie nasadzeń roślin w stojących donicach kwiatowych : - powierzchnia nasadzeń - ok. 66 m2, - zalecana ilość sadzonek 25 szt. na m2, I nasadzenie : termin nasadzenia - do dnia 20 kwietnia, gatunek roślin - bratek ( Viola), kolory kwiatów- biały, żółty, niebieski, bordowy, pomarańczowy II nasadzenie : termin nasadzenia - do dnia 20 czerwca, gatunek roślin - aksamitka ( Tagetes) o kwiatach żółtych, begonia stale kwitnąca ( Begonia semperflores) o kwiatach białych i czerwonych, pelargonia bluszczolistna ( Pelargonium) o kwiatach czerwonych i białych, pelargonia rabatowa, szałwia błyszcząca ( Salvia splendens) , szałwia omączona ( Salvia farinacea) itp. 4) Wykonanie nasadzeń roślin na rabatach kwiatowych : Wykaz rabat kwiatowych: 1) Park Aleksandra Jagiellończyka - 112 m2 2) przy ul. Kazimierzowskiej - 50 m2 3) przy ul. Poświętnej - 40 m2 4) przy ul. Kopernika - 22 m2 5) rondo przy ul. Mickiewicza i Piłsudskiego- 37 m2 6) skwer im. Izabeli Branickiej - 312 m2 ( 103 m2 + 209 m2) 7) mogiła wrześniowców- 5 m2 I nasadzenie : powierzchnia nasadzeń - ok. 140 m2 zalecana ilość sadzonek 25 szt.- m2 termin nasadzeń - do dnia 20 kwietnia gatunek roślin - bratek ( Viola) - kolory ( żółty, bordowy, niebieski, pomarańczowy) Nasadzenia należy wykonać według dokumentacji projektowej skweru im. Izabeli Branickiej (ok. 103 m2 w centralnej części kwietnika ) oraz zagospodarowania ronda w ulicy Mickiewicza i Piłsudskiego ( ok. 37 m2) - poz. 5 i 6 wykazu. II nasadzenie : powierzchnia nasadzeń ogółem - ok.578 m2, zalecana ilość sadzonek - 25 szt.-m2, a) 416 m2, ( poz. 1, 2, 3 , 6- 209 m i 7 wykazu) - do dnia 25 maja b) 22 m2, ( poz. 4 wykazu) - do dnia 5 czerwca c) 140 m2, ( poz. 5 i 6) - do dnia 20 czerwca zalecane gatunki roślin : szałwia błyszcząca ( Salvia splendens) o kwiatach czerwonych,szałwia szkarłatna (Salvia coccinea Lady In Red ) - 68,52 m2, aksamitka ( Tagetes) o kwiatach żółtych, Begonia stale kwitnąca ( Begonia semperflores) o kwiatach białych i czerwonych,starzec ( Senecio), paciorecznik itp. Wykaz roślin do nasadzeń na rondzie : - Viola ( bratek kol. żółty )- pow. 21m2, - Viola ( bratek kol. niebieski )- pow. 16 m2 Begonia stale kwitnąca Scarlet ( Begonia sempervirens Scarlet ) o kwiatach czerwonych- 16 m2 aksamitka wzniesiona (Tagetes erecta) o kwiatach żółtych - na rondzie 16 m2 paciorecznik kw. żółte ( Canna generalis)- 19 szt. Wykaz roślin do nasadzeń na skwerze im. Izabeli Branickiej : -Viola ( bratek kol. żółty )- pow.24,34 m2 - Viola ( bratek kol. bordowy )- pow. 24,38 m2 - Viola ( bratek kol. niebieski )- pow. 26,68 m2 - Begonia semperflorens ( begonia stale kwitnąca ) kolor biały - pow. 83,37 m2 - Viola ( bratek kol. pomarańczowy)- pow. 26,82 m2, - Senecio ( starzec) - pow. 90,55 m2, - Salvia coccinea Lady in Red ( szałwia szkarłatna)- 68,52 m2, - Ageratum houstonianum ( żeniszek meksykański )- 69,38 m2, Nasadzenia należy wykonać według dokumentacji projektowej zagospodarowania skweru im. Izabeli Branickiej oraz zagospodarowania ronda w ulicy Mickiewicza i Piłsudskiego ( ok. 37 m2) - poz. 5 i 6 wykazu, na pozostałych kwietnikach według koncepcji nasadzeń przygotowanej przez Wykonawcę po jej zaakceptowaniu przez zamawiającego. 5) Konserwacja systemów nawadniania oraz sprawowanie kontroli nad ich prawidłową eksploatacją : 1.na rondzie przy skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego i Mickiewicza, 2.na terenie skweru im. Izabeli Branickiej. Uwagi : Do nasadzeń należy stosować materiał roślinny najwyższej jakości, wolny od chorób i szkodników, o wyrównanym wzroście i kwitnieniu. Nasadzenia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy ogrodniczej. Rośliny kwitnące należy sadzić w takiej fazie kwitnienia, aby efekt kwitnienia był widoczny najpóźniej po upływie 1 tygodnia od momentu posadzenia. Kwietniki należy obsadzać taką ilością roślin, aby uzyskać efekt zwartej kaskady z kwiatów lub efekt wypełnienia całości kwietnika roślinami. Konstrukcje kwietnikowe oraz donice wiszące należy zamontować bezpośrednio przed ich ekspozycją ( kwietniki z roślinami), a zdemontować bezpośrednio po sezonie ( po usunięciu roślin z kwietników). Zdemontowane kwietniki należy oczyścić i odkazić , a następnie przechować w warunkach zapobiegających ich zniszczeniu oraz dostarczyć niezwłocznie na wezwanie Zamawiającego w następnym sezonie wegetacyjnym. Obsadzenie konstrukcji kwietnikowych oraz donic wiszących obejmuje także ich wypełnienie podłożem z dodatkiem nawozów i hydroabsorbentu. Obsadzenie donic stojących obejmuje przygotowanie podłoża do obsadzenia z dodaniem nawozów i hydroabsorbentu oraz ewentualne uzupełnienie podłoża w donicach. Obsadzenie kwietników roślinami kwietnikowymi obejmuje przygotowanie terenu pod nasadzenia, tj. przekopanie gleby, zasilenie nawozami, wymodelowanie kwietnika z wyrównaniem grabiami. Szczegóły dotyczące nasadzeń roślin kwiatowych zostaną uzgodnione przed przystąpieniem do wykonania robót ( rozmieszczenie roślin, zestawienia kolorystyczne itp.). Posadzone rośliny w konstrukcjach kwiatowych, donicach oraz na kwietnikach należy podlewać do chwili przyjęcia się roślin. Podać cenę jednostkową wykonania nasadzeń łącznie z roślinami kwietnikowymi kwietników oraz donic kwiatowych stojących ( oddzielnie w odniesieniu do pierwszego nasadzenia bratkami oraz drugiego nasadzenia). W odniesieniu do konstrukcji kwiatowych oraz donic wiszących należy podać cenę jednostkową obsadzenia łącznie z roślinami kwietnikowymi jednej donicy lub konstrukcji kwietnikowej o wysokości 240 cm i 120 cm, z montażem i demontażem. W.w systemy nawadniania zostały wykonane w 2010 r. ( zgodnie z załączoną dokumentacją) . Do zakresu prac związanych z konserwacją systemów nawadniania należy m. in. : wiosenne uruchomienie systemów nawadniania (po uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego), ustawienie czasów nawadniania itp., bieżący nadzór nad funkcjonowaniem systemów, przygotowanie systemów nawadniania do okresu zimowego ( z odwodnieniem instalacji). Termin realizacji robót związanych z konserwacją systemów nawadniania - do dnia 15.11.2012 r. i 15.11.2013r. Podane wyżej terminy wykonania zamówienia są terminami wymaganymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącym załączniki do niniejszej siwz ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu nasadzeń roślin kwietnikowych na terenach zieleni o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi ryczałtowymi oraz wartością zamówienia netto + podatek VATwg załącznika Nr 4 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się zmianę do umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 5, 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 5,   17-100 Bielsk Podlaski, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza
 

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2012-02-06

Data modyfikacji: 2012-02-06

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2012-02-06