Zamówienie Nr Izp.271.71.2017 z dnia 2017-12-13 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dot. przetargu nieograniczonego pn. Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim

Tytuł Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dot. przetargu nieograniczonego pn. Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim
Numer Izp.271.71.2017
Data wydania 2017-12-13

Izp.271.71.2017

Ogłoszenie nr 500074644-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Bielsk Podlaski: Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 626111-N-2017
Data: 01/12/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miasto Bielsk Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 5065898200000, ul. ul. Kopernika  1, 17100   Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-85 73 18 100, e-mail zp@bielsk-podlaski.pl, faks 0-85 73 18 150.
Adres strony internetowej (url): www.bielsk-podlaski.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. „Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim”. Przedmiotowy projekt realizowany będzie w Bielsku Podlaskim i obejmuje 6 obszarów zlokalizowanych na terenie tego miasta tj. obszar 1 – Park Królowej Heleny przy ul. M. Kopernika, obszar 2 – Park Aleksandra Jagiellończyka Króla Polski przy ul. Białowieskiej, obszar 3 – teren przy ul. Jagiellońskiej, obszar 4 – teren przy ul. Sosnowej, obszar 5 – teren przy ul. Studziwodzkiej i ul. Strzelniczej, obszar 6 – teren przy ul. Reja. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Na obszarach objętych zakresem projektu przewidziano wykonanie następujących elementów: 1) Obszar 1: Teren Parku Królowej Heleny a) Uzupełnienie nasadzeń zieleni istniejącej z gatunków rodzimych b) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. c) Remont elewacji budynku toalety publicznej o powierzchni zabudowy ok. 60 m2, poprzez wprowadzenie rusztu zewnętrznego i wprowadzenie nasadzeń pnących, w celu uzyskania efektu zielonej elewacji. d) Urządzenie terenów zielonych, w tym wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych od strony cerkwi pw. Św Michała. e) Plac zabaw i siłownia terenowa f) Oznaczenia i tablice 2) Obszar 2: Teren Parku Aleksandra Jagiellończyka Króla Polski a) Remont mostu pieszego istniejącego przy głównej alei parkowej. b) Utworzenie nowej alei parkowej na zachodnim brzegu cieku wodnego. c) Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. d) Wykonanie oświetlenia. e) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. f) Remont mostu istniejącego oraz balustrady śluzy wodnej po zachodniej stronie parku. g) Wykonanie nowego ciągu pieszego na przedłużeniu kładki pieszej. h) Regulacja skarp brzegowych bez zmiany kształtu cieku wodnego Lubka. i) Urządzenie terenów zielonych w obrębie Góry Zamkowej, nie wykraczając w zakres pozwolenia na budowę z dnia 26.08.2009 r. nr. AŚ.7351-425/08/09, w tym wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych od strony wschodniej. j) Uzupełnienie nasadzeń zieleni istniejącej z gatunków rodzimych k) Urządzenie terenów zielonych, wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych. l) Oznaczenia i tablice 3) Obszar 3: Teren przy ul. Jagiellońskiej a) Wykonanie ścieżki tematycznej wraz z pomostami, tablicami informacyjnymi i punktem widokowym. b) Urządzenie terenów zielonych poprzez wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, wprowadzenie zieleni wolno rosnącej w tym łąk kwiatowych. c) Wykonanie elementów małej architektury tj. ławek, koszy na śmieci, itd. d) Wykonanie oświetlenia. e) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. f) Regulacja skarp brzegowych wraz z urządzeniem nowych nasadzeń z gatunków rodzimych. g) Budowa nowego stawu. h) Rezerwacja terenu (np. pod budowę siłowni terenowej / altany parkowej) i) Oznaczenia i tablice 4) Obszar 4: Teren przy ul. Sosnowej a) Urządzenie terenów zielonych poprzez wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, b) Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. c) Wykonanie oświetlenia. d) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. e) Wykonanie nawierzchni i utwardzeń. f) Wykonanie boiska trawiastego g) Oznaczenia i tablice 5) Obszar 5: Teren przy ul. Studziwodzkiej/Strzelniczej a) Urządzenie terenów zielonych poprzez wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, wprowadzenie zieleni wolno rosnącej w tym łąk kwiatowych. b) Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. c) Wykonanie oświetlenia. d) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. e) Wykonanie nawierzchni i utwardzeń. f) Regulacja skarp brzegowych wraz z urządzeniem nowych nasadzeń z gatunków rodzimych. g) Oznaczenia i tablice 6) Obszar 6: Teren przy ul. Reja a) Urządzenie terenów zielonych poprzez wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, b) Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. c) Wykonanie oświetlenia. d) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. e) Wykonanie nawierzchni i utwardzeń. f) Wykonanie terenowego placu zabaw. g) Oznaczenia i tablice 4. Teren przeznaczony pod inwestycję w obszarze 1, 2 i 3 znajduje się w strefie konserwatorskiej miasta. 5. Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym projekt zagospodarowania terenu, uwzględniający rozmieszczenie terenów zielonych, elementów małej architektury, oświetlenia, nawierzchni, urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz innych elementów będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskać akceptację na użyte materiały i urządzenia. 6. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać dokumentację projektowo-kosztorysową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne, zezwalające na rozpoczęcie robót, 2) dostarczyć i dokonać budowy i montażu elementów małej architektury, oświetlenia, nawierzchni, urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz innych elementów, będących przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową, 3) wykonać roboty budowlane, 4) uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia do użytkowania. 7. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: 1) projekt budowlany – 5 egz. + CD /JPG/ – opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz.1332) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz.462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.1129), 2) projekt wykonawczy 3 egz. + CD /JPG/ – opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz.1332), 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) – 3 egz. + CD ( MS WORD) – przez którą należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz.1129), 4) informacje BIOZ – 5 egz. + CD (pdf), 5) operat wodnoprawny - 2 egz.+ CD (pdf), 6) opracowanie, dotyczące badań geotechnicznych gruntu - 2 egz. + CD (pdf), 7) projekt organizacji ruchu - 3 egz. + CD (pdf), 8) przedmiar robót i kosztorys inwestorski - 2 egz. + CD (w formacie Excel) - opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389), 9) wersję elektroniczną ww. dokumentacji – 1 egz. Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art.29 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 8. W przypadku, gdy w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Pzp (co ma na celu wskazanie parametrów jakościowych), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych PFU. 9. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych wymienionych w rozdziale III ust.3 (za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) wymaga zatrudnienia osób przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 ze zm.). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 10. Zadanie jest planowane do dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego (2. typ projektów: Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych). Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nie przyznania środków finansowych, które miały być przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. „Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim”. Przedmiotowy projekt realizowany będzie w Bielsku Podlaskim i obejmuje 6 obszarów zlokalizowanych na terenie tego miasta tj. obszar 1 – Park Królowej Heleny przy ul. M. Kopernika, obszar 2 – Park Aleksandra Jagiellończyka Króla Polski przy ul. Białowieskiej, obszar 3 – teren przy ul. Jagiellońskiej, obszar 4 – teren przy ul. Sosnowej, obszar 5 – teren przy ul. Studziwodzkiej i ul. Strzelniczej, obszar 6 – teren przy ul. Reja. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Na obszarach objętych zakresem projektu przewidziano wykonanie następujących elementów: Uwaga: Etapy według Projektu zagospodarowania terenu Koncepcji Programowo Przestrzennej 1) OBSZAR 1 Park Królowej Heleny Etap 1 - plac przy Urzędzie Miejskim i ul. Kopernika (wyłączony z opracowania) o pow. 0,501 ha Etap 2 – teren przy II Liceum Ogólnokształcącym im. B. Taraszkiewicza o pow. 0,659 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Uzupełnienie nasadzeń zieleni istniejącej z gatunków rodzimych - Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. - Remont elewacji budynku toalety publicznej, poprzez wprowadzenie rusztu zewnętrznego i wprowadzenie nasadzeń pnących, w celu uzyskania efektu zielonej elewacji. Etap 3 – obejmuje tylko tereny zielone o pow. 0,059 ha Pozostałe elementy wyłączone z opracowania. Etap 4 – plac zabaw i siłownia terenowa o pow. 0,151 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Urządzenie terenów zielonych, w tym wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych od strony cerkwi pw. Św. Michała. Etap 5 – amfiteatr istniejący o pow. 0,274 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Urządzenie terenów zielonych, w tym wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych od strony cerkwi pw. Św. Michała. 2) OBSZAR 2 Park Aleksandra Jagiellończyka, Króla Polski Etap 6 – część głównej alei parkowej wraz z mostem o pow 0,106 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Remont mostu istniejącego Etap 7 – Ciek wodny, wraz z terenem po zachodniej stronie parku o pow. 1,458 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Wykonanie nowej alei parkowej na zachodnim brzegu cieku wodnego. - Urządzenie terenów zielonych, wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych od strony zachodniej. - Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. - Wykonanie oświetlenia. - Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. - Remont mostu istniejącego oraz balustrady śluzy wodnej. - Wykonanie nowego ciągu pieszego na przedłużeniu kładki pieszej. - Regulacja skarp brzegowych. Etap 8 – Góra Zamkowa wraz z otoczeniem o pow. 1,108 ha Uwaga: roboty budowlane ujęte w projekcie budowlanym, pozwolenie na budowę z dn. 26.08.2009 nr AS.7.351-425/08/09, dotyczące Góry Zamkowej nie dotyczą niniejszego postępowania przetargowego. Niniejsze opracowanie będzie obejmować: - Urządzenie terenów zielonych, w tym wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych od strony wschodniej - Wprowadzenie ekspozycji zmiennej, np. z lokalnej rzeźby. Etap 9 – Teren parkowy centralny o pow. 1,424 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Uzupełnienie nasadzeń zieleni istniejącej z gatunków rodzimych - Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. Etap 10 – obejmuje tylko tereny zielone o pow. 0,223 ha Pozostałe elementy wyłączone z opracowania. Etap 11 – amfiteatr projektowany (wyłączony z opracowania) o pow. 0,460 ha Etap 12 – teren parkowy wschodni o pow. 1,2509 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Uzupełnienie nasadzeń zieleni istniejącej z gatunków rodzimych - Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. - Urządzenie terenów zielonych, wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych od strony zachodniej. 3) OBSZAR 3 przy ul. Jagiellońskiej Etap 13 – teren przy ul. Jagiellońskiej o pow.1,2863 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Wykonanie ścieżki tematycznej wraz z pomostami, tablicami informacyjnymi i punktem widokowym. - Urządzenie terenów zielonych, wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, wprowadzenie zieleni wolno rosnącej w tym łąk kwiatowych. - Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. - Wykonanie oświetlenia. - Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. - Regulacja skarp brzegowych wraz z urządzeniem nowych nasadzeń z gatunków rodzimych. - Rezerwacja terenu (np. pod budowę siłowni terenowej / altany parkowej) 4) OBSZAR 4 przy ul. Sosnowej Etap 14 – Teren przy ul. Sosnowej o pow. 0,953 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Urządzenie terenów zielonych, wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, - Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. - Wykonanie oświetlenia. - Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. - Wykonanie nawierzchni i utwardzeń. - Wykonanie boiska trawiastego 5) Obszar 5 przy ul. Studziwodzkiej/Strzelniczej Etap 15 – Teren przy ul. Studziwodzkiej/ Strzelniczej o pow. 0,665 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Urządzenie terenów zielonych, wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, wprowadzenie zieleni wolno rosnącej w tym łąk kwiatowych. - Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. - Wykonanie oświetlenia. - Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. - Wykonanie nawierzchni i utwardzeń. - Regulacja skarp brzegowych wraz z urządzeniem nowych nasadzeń z gatunków rodzimych. 6) OBSZAR 6 przy ul. Reja Etap 16 – Teren przy ul. Reja o pow. 0,261 ha W etapie tym należy wykonać następujące elementy: - Urządzenie terenów zielonych, wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, - Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. - Wykonanie oświetlenia. - Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. - Wykonanie nawierzchni i utwardzeń. 4. Teren przeznaczony pod inwestycję w obszarze 1, 2 i 3 znajduje się w strefie konserwatorskiej miasta. 5. Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym projekt zagospodarowania terenu, uwzględniający rozmieszczenie terenów zielonych, elementów małej architektury, oświetlenia, nawierzchni, innych elementów będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskać akceptację na użyte materiały i urządzenia. 6. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać dokumentację projektowo-kosztorysową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne, zezwalające na rozpoczęcie robót, 2) dostarczyć i dokonać budowy i montażu elementów małej architektury, oświetlenia, nawierzchni, oraz innych elementów, będących przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową, 3) wykonać roboty budowlane, 4) uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia do użytkowania. 7. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: 1) projekt budowlany – 5 egz. + CD /JPG/ – opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz.1332) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz.462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.1129), 2) projekt wykonawczy 3 egz. + CD /JPG/ – opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz.1332), 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) – 3 egz. + CD ( MS WORD) – przez którą należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz.1129), 4) informacje BIOZ – 5 egz. + CD (pdf), 5) operat wodnoprawny - 2 egz.+ CD (pdf), 6) opracowanie, dotyczące badań geotechnicznych gruntu - 2 egz. + CD (pdf), 7) projekt organizacji ruchu - 3 egz. + CD (pdf), 8) przedmiar robót i kosztorys inwestorski - 2 egz. + CD (w formacie Excel) - opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389), 9) wersję elektroniczną ww. dokumentacji – 1 egz. Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb). Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art.29 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 8. W przypadku, gdy w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Pzp (co ma na celu wskazanie parametrów jakościowych), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych PFU. 9. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych wymienionych w rozdziale III ust.3 (za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) wymaga zatrudnienia osób przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 ze zm.). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 10. Zadanie jest planowane do dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego (2. typ projektów: Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych). Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nie przyznania środków finansowych, które miały być przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9)
W ogłoszeniu jest: Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być: Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania zamówienia: 1) dokumentacja projektowa – do dnia 30.09.2018 r. 2) roboty budowlane – do dnia 30.04.2020 r.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest: Główny kod CPV: 45111291-4 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 45111200-0 45233161-5 45233162-2 45212120-3 45311200-2 43325000-7 03419100-1 71320000-7
W ogłoszeniu powinno być: Główny kod CPV: 45111291-4 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 45111200-0 45233161-5 45233162-2 45212120-3 45311200-2 03419100-1 71320000-7

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-12-19, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-01-10, godzina: 10:00

 

BURMISTRZ MIASTA
Jarosław Borowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Nowicka

Data wytworzenia: 2017-12-13

Wprowadzający: Ewa Nowicka

Data modyfikacji: 2017-12-13

Opublikował: Ewa Nowicka

Data publikacji: 2017-12-13