Zamówienie Nr Izp.271.25.2014 z dnia 2014-07-02 - Rozpoznanie cenowe na usługę wykonania 2 dokumentacji projektowych na zadania pod nazwą:1)„Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego”,2) „Budowa placu zabaw przy Zespole Szkó

Tytuł Rozpoznanie cenowe na usługę wykonania 2 dokumentacji projektowych na zadania pod nazwą:1)„Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego”,2) „Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół im. A. Mickiewicza”
Numer Izp.271.25.2014
Data wydania 2014-07-02

Bielsk Podlaski, 2014-07-02

Izp.271.25.2014

 

Rozpoznanie cenowe

na usługę wykonania 2 dokumentacji projektowych  na zadania pod nazwą:

  1. „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego”,
  2. „Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół  im. A. Mickiewicza”

 

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art. 2 pkt 8 ustawy)

 

  1. Zamawiający:

Miasto Bielsk Podlaski

ul. Kopernika 1

17-100 Bielsk Podlaski

Regon 050658982

NIP 543 20 66 155

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

   Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie 2 dokumentacji projektowych na zadania pod nazwą:

1) „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego”,

2) „Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół  im. A. Mickiewicza”

 

w tym wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu na każde zadanie :

- Projekt (z wizualizacją placu zabaw)                          3 egz.

- Kosztorys inwestorski                                                     2 egz.

- Przedmiar robót                                                         2 egz.

- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót     2 egz.

- Karty techniczne oraz opisy proponowanych urządzeń z rysunkami poglądowymi    3 egz.

- Wszystkie dane na nośniku CD lub DVD format pdf oraz format ogólnodostępny edytowalny)  1 egz.

   Rozmiar plików nie może przekroczyć 10 MB.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Zamawiający zapewnia mapy zasadnicze na potrzeby opracowania dokumentacji projektowych.

Projekty szkolnych placów zabaw powinny między innymi uwzględniać:

  1. Powierzchnię – około 500 m2 („duży plac zabaw”).
  2. Sprzęt rekreacyjny o minimalnym okresie gwarancji 3 lata, elementy urządzeń drewniane - z drewna klejonego. Urządzenia zabawowe powinny być różne na każdym z placów zabaw. Elementy wyposażenia pozwolą na prowadzenie różnych form zajęć ruchowych. Urządzenia będą dopasowane do wzrostu i możliwości dzieci.
  3. Wyposażenie placu zabaw musi mieć homologację wymaganą przez program „Radosna szkoła”.
  4. Nawierzchnię  – zgodnie z wymogami rządowego programu „Radosna szkoła”.
  5. Tablice informacyjne przewidziane rządowym programem „Radosna Szkoła”.
  6. Ogrodzenie z furtką.
  7. Monitoring.
  8. Ławki.
  9. Wieszaki.
  10. Odwodnienie nawierzchni placu.

Wymogi:

Przed wykonaniem dokumentacji projektowej, wykonawca powinien dokonać uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji rozwiązań projektowych, w tym rodzaj urządzeń zabawowych.

Projekty powinny być wykonane zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku do Uchwały Nr 153/2010 Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 roku w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia – „Radosna szkoła” (http://www.men.gov.pl/  zakładka „Radosna szkoła”).

Wykonawca wykona wszelkie opracowania oraz uzyska wszelkie wymagane prawem zgody, pozwolenia i decyzje umożliwiające złożenie skutecznego zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych właściwemu organowi.

Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia projektowe o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

 

Wykonawca zapewnia nadzór autorski nad projektem.

 

  1.   Kryteria wyboru oferty – najniższa cena brutto.

 

  1.  Termin realizacji zamówienia:

- do 30 dni od dnia podpisania umowy.

 

  1.   Miejsce, sposób i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść w Biurze podawczym Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski w terminie do 08 lipca 2014 roku do godz. 15.30 i oznaczyć: „Oferta na usługę wykonania 2 dokumentacji projektowych na budowę szkolnych placów zabaw”.

W przypadku ofert wysłanych pocztą – decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta Bielsk Podlaski.

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Jarosław Strapczuk tel. 85 731 8155

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Projekt umowy.
  3. Mapka poglądowa działki, z zaznaczonym obszarem planowanych placów zabaw.

 

 

 

 

 

z-ca kierownika

Referatu Inwestycji

i Zamówień Publicznych

Halina Szatyłowicz

 

 

Zał. Nr 1.

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

Dane Wykonawcy:

Nazwa:                             ………………………………………...

(pieczęć)                          …………………………………………

 

Poczta elektroniczna:      …………………………………………

Strona internetowa:         …………………………………………

Nr tel. i faxu:                  …………………………………………

REGON:                         …………………………………………

NIP:                                …………………………………………

 

Zamawiający:

Miasto Bielsk Podlaski

ul. Kopernika 1

17-100 Bielsk Podlaski

tel. 085 731 8100, fax 085 731 8150

e-mail: um@bielsk-podlaski.pl

NIP: 5432066155

Regon: 050658982

 

Ja/My niżej podpisani

 

………………………………………………………………………………………………………………………….

z siedzibą:

…………………………………………………………………………………………………………………………

 

1. Składamy niniejszą ofertę na usługę „Wykonanie 2 dokumentacji projektowych na zadania:

  1.  Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego

 zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia w rozpoznaniu cenowym za kwotę:

  1. prace projektowe: cena brutto ………………………………..… zł
  2. nadzór autorski:    cena brutto …………………….……….…… zł

 

2) Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół  im. A. Mickiewicza

 

zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia w rozpoznaniu cenowym za kwotę:

  1. prace projektowe: cena brutto ………………………….……… zł
  2. nadzór autorski:    cena brutto ………………………….……… zł

Łącznie zadanie wymienione w pkt 1 i 2 : cena brutto ……………………………………….…….. zł (słownie złotych: …………………………………………………………………………………………………………………….…… )

 

 

2. Termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 30 dni od dnia podpisania umowy.

3. Oświadczamy, że uzyskaliśmy od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.

3. Oświadczamy, że dysponujemy osobą posiadającą uprawnienia projektowe o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

4. Wyrażamy zgodę na zapłatę faktury w terminie 30 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego.

 

 

 

 

 

 

 

 

…………...............................................                            …………………………………………………………..

Miejscowość, data                                                                    pieczątki i podpisy osób upoważnionych

                                                                                                         do reprezentowania Wykonawcy

 

Umowa

 

w dniu ………………2014 roku w Bielsku Podlaskim pomiędzy;

Miastem Bielsk Podlaski zwanym dalej „Zamawiającym” reprezentowanym przez:

Jarosława Borowskiego – pełniącego funkcję Burmistrza Miasta ,

a

…………………………………………………………………………………………………………. zwanym dalej „Wykonawcą”

   W związku z wyborem oferty Wykonawcy, na podstawie przeprowadzonego rozpoznania cenowego, została zawarta umowa o następującej treści:

 

§ 1

  1. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację projektową na dwa  zadania pod nazwą:
  1. Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. kpt. Wł. Wysockiego w Bielsku Podlaskim
  2. Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4  w Zespole Szkół  im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim ,

zgodnie z wymogami ujętymi w załączniku do Uchwały Nr 153/2010 Rady Ministrów z dnia
4 października 2010 roku w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia – „Radosna szkoła”.

  1. Koszty związane z wykonaniem ww. dokumentacji ponosi Wykonawca.
  2. Kompletną dokumentację projektową Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do ……………2014 roku (do 30 dni od dnia podpisania umowy).
  3. Fakt dokonania czynności odbioru zleconej dokumentacji Strony umowy potwierdzą przez podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego, z zastrzeżeniem  § 4 ust. 1-5.

 

§ 2

  1. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia Wykonawcy możliwości pomiarów, badań
    i oględzin niezbędnych do wykonania zamówionej usługi.

2. Wykonawca zobowiązuje się do:

  - opracowania dokumentacji w zakresie określonym w § 1 i dostarczenia jej Zamawiającemu dla każdego z zadań w ilości:

a) Projekt (z wizualizacją placu zabaw)                             3 egz.

b)  Kosztorys inwestorski                                                     2 egz.

c)  Przedmiar robót                                                             2 egz.

d)  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót    2 egz.

e)  Karty techniczne oraz opisy proponowanych urządzeń z rysunkami poglądowymi  3 egz.

f) Wszystkie dane na nośniku CD lub DVD (format pdf oraz format ogólnodostępny
              edytowalny, rozmiar plików nie może przekroczyć 10 MB)       1 egz.

- wykonania zamówionych prac projektowych zgodnie ze stanem współczesnej wiedzy technicznej, normami oraz przepisami techniczno-budowlanymi, w terminie ustalonym w umowie,

- wykonania kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389),

- dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod budowę placów zabaw,

 - uwzględnienia w zamówionej pracy wytycznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia w rozpoznaniu cenowym, ewentualne zmiany powinny być zaakceptowane przez Zamawiającego.

3. Integralną częścią składową niniejszej umowy stanowi dokumentacja rozpoznania cenowego i oferta Wykonawcy.

 

§ 3

  1. Należność za wykonanie w/w projektów budowlanych zostanie uregulowana przez Zamawiającego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy nr ……………………………………………………………………………………………………...
  2. Strony ustalają wynagrodzenie za przedmiot zamówienia na kwotę łączną …………. zł (słownie złotych: …………………………………..) brutto, wg poniższego wyliczenia:

1)  Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. Wł. Wysockiego w Bielsku Podlaskim

  1. prace projektowe: cena brutto ………………. zł
  2. nadzór autorski:    cena brutto ………………. zł

2) Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Zespole Szkół  im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim

  1. prace projektowe: cena brutto ……………….. zł
  2. nadzór autorski:    cena brutto ……………….  zł
  1. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 2 obejmuje koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.
  2. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego.

§ 4

  1. Zakończenie wykonania usługi Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu.
  2. Zamawiający zobowiązuje się do odbioru przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.
  3. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru wykonanej dokumentacji projektowej w terminie 7 dni od daty zgłoszenia na piśmie przez Wykonawcę przedmiotu umowy. Odbioru dokonuje przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy.
  4. Wykonawca sporządza protokół zdawczo-odbiorczy. Protokół podpisują obie strony umowy.
  5. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
  1.  jeżeli nadają się do usunięcia, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia do czasu usunięcia wad,
  2. jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy lub żądać obniżenia wynagrodzenia w odpowiednim stopniu, jeżeli wady są nieistotne.
  1. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za szkody wynikające ze złej jakości przekazanej dokumentacji.
  2. Wykonawca udziela trzyletniej rękojmi na wykonany zakres prac projektowych.

 

§ 5

  1. Podstawą do zapłaty będą oddzielne faktury na poszczególne projekty wystawione przez Wykonawcę.
  2. Termin zapłaty za wystawione faktury –  do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
  3. Podstawę wystawienia faktur stanowił będzie końcowy protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez przedstawicieli stron umowy.
  4. Należność za sprawowanie nadzoru autorskiego będzie wypłacona po zrealizowaniu robót budowlanych.

 

 

 

§ 6

  1. Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w wysokości 10% wartości umowy brutto.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych w następujących przypadkach:
  1. za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w stosunku do terminu ustalonego
     w § 1, w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia,
  2. za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto za projekty budowlane, odpowiednio za całość lub jego część w zależności, jakiego zakresu dotyczy odstąpienie od umowy,
  3. za przekroczenie terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze przedmiotu umowy lub w okresie rękojmi, w wysokości 2 % wynagrodzenia umownego brutto.
  1. Wykonawca wyraża zgodę na zapłatę kar umownych w drodze potrącenia z przysługujących mu należności.
  2. W przypadku poniesienia szkody przewyższającej karę umowną, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.

§ 7

Żadne inne roszczenia ponad ustalone w § 6 stronom nie przysługują.

 

§ 8

Strony ustalają, że Wykonawca wykona całość projektów we własnym zakresie.

 

§ 9

  1. W przypadku, jeżeli Zamawiający nie wywiąże się z obowiązków umownych, dokona zmian w dostarczonych materiałach do projektowania, zmieni program (zakres) przedmiotu umowy, co spowoduje niemożliwość wykonania projektu w uzgodnionym terminie, Wykonawca może żądać zmiany ustalonego  w umowie terminu opracowania projektów budowlanych lub ich części.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku uzasadnionej wydłużającej się procedury uzgodnień, wydawania decyzji administracyjnych.

§ 10

  1. Do kierowania pracami projektowymi stanowiącymi przedmiot umowy, w tym w zakresie jakości i kompletności wykonania zamówienia ze strony Wykonawcy wyznacza się Pana/Panią  …………………………….. .
  2. Jako koordynatora w zakresie realizacji obowiązków umownych ze strony Zamawiającego, wyznacza się Pana/Panią ………………………………….. .

 

§ 11

  1. Strony ustalają, że z chwilą zapłaty wynagrodzenia Zamawiający nabywa przysługujące  projektantowi autorskie  prawa majątkowe  do przedmiotu zamówienia  wraz z prawami zależnymi na wszelkich właściwych dla utworu i znanych  w chwili zawarcia niniejszej umowy polach  eksploatacji  z możliwością jego wykorzystania w trakcie  innych  prowadzonych przez Zamawiającego inwestycji budowlanych.
  2.  Na podstawie ust.1 niniejszego paragrafu Zamawiający jest uprawniony w szczególności do:
  1.  Dokonywania w dokumentacji składającej się na przedmiot zamówienia  niezbędnych i koniecznych zmian wynikających z potrzeby  zastosowania stosownych do okoliczności rozwiązań projektowych, zastosowania odpowiednich materiałów, zmian obowiązujących  przepisów itp.
  2. Utrwalania i kopiowania dokumentacji w formie elektronicznej
  3. Zwielokrotniania dokumentacji
  4. Udostępniania  dokumentacji osobom trzecim w celu wykonywania przez nie nadzoru nad wykonywaniem projektowanych robot budowlanych.  

 

 

§ 12

Wykonawca wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zamawiającego. Otrzymane informacje nie zostaną udostępnione innym firmom, ani osobom trzecim. Jednocześnie Wykonawca ma prawo wglądu i poprawienia swoich danych osobowych.

 

§ 13

W sprawach nie uregulowanych niniejszą, umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo Budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.

 

§ 14

Spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla Zamawiającego.

 

§ 15

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 16

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze Zamawiającemu i jeden egzemplarz Wykonawcy.

 

 

 

 

                 Zamawiający                                                                        Wykonawca

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2014-07-02

Data modyfikacji: 2014-07-02

Opublikował: Halina Szatyłowicz

Data publikacji: 2014-07-02