Zamówienie Nr SP5-202/6/2009 z dnia 2009-09-28 - Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Szarych Szeregów ogłasza przetarg nieograniczony pn. Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Kopernika 3, 17-100 Bielsk Podlaski.

Tytuł Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Szarych Szeregów ogłasza przetarg nieograniczony pn. Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Kopernika 3, 17-100 Bielsk Podlaski.
Numer SP5-202/6/2009
Data wydania 2009-09-28

SP5-202/6/2009

Bielsk Podlaski: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Kopernika 3, 17-100 Bielsk Podlaski.
Numer ogłoszenia: 335622 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Szarych Szeregów
ul. Kopernika 3, 17-100 Bielsk Podlaski e-mail: sp5bielskp@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: szkoła
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Kopernika 3, 17-100   Bielsk Podlaski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych na okna z tworzywa PCV w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Kopernika 3 w Bielsku Podlaskim. Wymiana polegać będzie na demontażu starej stolarki okiennej drewnianej i na montażu okien z tworzywa PCV oraz regulacji i dopasowaniu wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i pracami ogólnobudowlanymi - zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i przedmiarem robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.42.10.00-4, 45.42.11.32-8, 45.26.13.20-3, 45.44.21.00-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł., co potwierdzą pozytywnymi referencjami od poprzednich Zamawiających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III. niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zam. publ. - wzór oświadczenia - Załącznik Nr 4 do SIWZ
    2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp należy złożyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
     3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia należy złożyć: a) dokumenty potwierdzające dysponowanie co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót budowlanych, legitymującą się posiadaniem uprawnień budowlanych, legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 60.000.00 zł., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawca musi: a) posiadać aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument , potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
     5. Wykonawca załącza oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp oraz , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - zamiast dokumentu z pkt 2 a, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim ul. Kopernika 3 17-100 Bielsk Podlaski – sekretariat

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 r. do godz. 12.30


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dyrektor Szkoły

Zofia Tymińska

 
 
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Zofia Tymińska

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kalinowska

Wprowadzający: Agnieszka Kalinowska

Data wprowadzenia: 2009-09-28

Data modyfikacji: 2009-09-28

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2009-09-28