Zamówienie Nr Izp.271.17.2017 z dnia 2017-05-04 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. CZĘŚĆ I – Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2017 roku, CZĘŚĆ II – Koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich w 2017 roku

Tytuł Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. CZĘŚĆ I – Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2017 roku, CZĘŚĆ II – Koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich w 2017 roku
Numer Izp.271.17.2017
Data wydania 2017-05-04

Izp.271.17.2017

Ogłoszenie nr 78494 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Bielsk Podlaski: CZĘŚĆ I – Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2017 roku, CZĘŚĆ II – Koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 59081-2017

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 5065898200000, ul. ul. Kopernika  1, 17100   Bielsk Podlaski, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150, e-mail zp@bielsk-podlaski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

CZĘŚĆ I – Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2017 roku, CZĘŚĆ II – Koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Izp.271.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I – KOSZENIE TRAWNIKÓW NA TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W BIELSKU PODLASKIM W 2017 ROKU 1.Wykonanie robót Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa, 2)ścisła współpraca z Zamawiającym, 3)posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz z zaleceniami Zamawiającego, a także za jakość wykonanych robót. Koszenie trawników winno obejmować skoszenie trawy (chwastów itp.) do uzyskania równej powierzchni o wysokości do 3cm nad poziom gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. Planuje się koszenie trawników wyszczególnionych w załączniku nr 8A do SIWZ (parki, skwery oraz zieleńce w centrum miasta – powierzchnia 144.811m2) 6-krotne w ciągu sezonu wegetacyjnego, w okresie maj-październik. Zakłada się 4-krotne koszenie trawników wyszczególnionych w załączniku nr 8B do SIWZ (powierzchnia 138.427m2) – w okresie maj-październik. Szacuje się zagrabienie trawników, zebranie i wywóz skoszonej trawy i chwastów z powierzchni 300.000m2. Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia trawników powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysiewu nasion chwastów. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres połowy maja, przy czym termin rozpoczęcia koszenia powinien być uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający może zmienić częstotliwość i termin koszenia poszczególnych trawników w zależności od aktualnych potrzeb, warunków atmosferycznych (wilgotnościowych) oraz od wielkości posiadanych środków finansowych w budżecie na sfinansowanie zadania. W przypadku zmniejszenia zakresu realizacji zadania Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. W pierwszej kolejności powinny być koszone trawniki w centrum miasta. Kolejność koszenia Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym. Przy ustalaniu kolejności koszenia należy zwrócić uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków itp.), co może stwarzać zagrożenie dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wykonawca winien przystąpić do realizacji robót w ciągu 2 dni od dnia otrzymania zlecenia, uwzględniając warunki atmosferyczne. Wymagany czas koszenia trawników wykazanych w załączniku nr 8A lub nr 8B do SIWZ – 21 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego. UWAGA: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty, jeżeli w formularzu ofertowym zadeklaruje czas koszenia trawników wykazanych w załączniku nr 8A lub nr 8B do SIWZ krótszy od wymaganego. W przypadku zagrabiania powierzchni trawników skoszona i spryzmowana trawa nie może leżeć dłużej niż 2 dni, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. soboty, niedziele i święta. Zagrabienie powierzchni trawników będzie zlecane w zależności od zaistnienia takiej potrzeby i posiadanych środków finansowych. 2.Kontrola jakości robót W czasie wykonywania robót należy przeprowadzać ciągłą kontrolę poprawności koszenia trawy i chwastów, zgodnie z ww. wymaganiami, w tym w szczególności: 1)usunięcia wszystkich obcych zanieczyszczeń z miejsc pracy kosiarek, 2)pilnowanie terminu koszenia traw i chwastów, aby nie nastąpił wysyp dojrzałych nasion chwastów, 3)skontrolowania dopuszczalnej wysokości trawy po jej skoszeniu, 4)skontrolowanie uprzątnięcia terenu przyległego po zakończeniu koszenia określonej powierzchni trawników (w dniu koszenia). 3.Jednostka obmiaru Jednostką obmiaru wykonanych usług jest m2 (metr kwadratowy). Obmiar nie powinien obejmować jakichkolwiek robót nie wykazanych w zleceniu, z wyjątkiem robót zaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego. Dodatkowe roboty wykonane bez pisemnego upoważnienia Zamawiającego nie mogą stanowić podstawy do roszczeń o dodatkową zapłatę. 4.Sprzęt Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie oraz zagwarantuje właściwą jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym oraz być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Do koszenia pasów drogowych należy stosować kosiarki konstrukcyjnie dostosowane do tego typu robót. Wykonawca przystępujący do koszenia trawników powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu : a)kosiarki bijakowej do ciągników lub kosiarki samojezdnej do koszenia dużych powierzchni – 1szt., b)kosiarki wysięgnikowej, doczepnej do ciągnika, do koszenia rowów, skarp i przeciwskarp – 1szt., c)kosiarki żyłkowej, spalinowej do koszenia w miejscach trudnodostępnych, takich jak: przy drzewach, znakach itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych – min. 4szt., d)kosiarki trawnikowe spalinowe – min. 2szt., e)ciągnik z przyczepą załadunkową – 1szt., wyposażony w plandeki zabezpieczające w czasie transportu odpadów do miejsca ich utylizacji. 5.Ogólne zasady odbioru robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w każdy poniedziałek wykaz trawników wykoszonych w minionym tygodniu. Odbioru częściowego robót związanych z koszeniem traw i chwastów dokonuje Zamawiający po zgłoszeniu robót do odbioru przez Wykonawcę. Odbioru ostatecznego robót dokonuje Zamawiający po wykonaniu przez Wykonawcę robót poprawkowych. Odbierane będą poszczególne trawniki (zgodnie ze zleceniem) po wykoszeniu całej zleconej do koszenia powierzchni. Przed odbiorem ostatecznym robót, stwierdzone roboty poprawkowe, Wykonawca wykona na własny koszt, w terminie ustalonym z Zamawiającym. Termin i zakres wykonania zamówienia określi Zamawiający w zależności od zaistniałych potrzeb i posiadanych środków finansowych. Do odbioru Wykonawca przedłoży obmiar i lokalizację wykonanych prac. Jednostką obmiarową wykonanych usług jest 1 m2 (jeden metr kwadratowy). 6.Podstawa płatności Płatność za usługi nastąpi po dokonaniu odbioru na podstawie jednostek obmiaru, zgodnie z obmiarem wykazanym w załączonym przez Wykonawcę do protokółu odbioru zestawieniu. Za realizację zamówienia przysługuje wynagrodzenie naliczone według cen jednostkowych i wystawionych faktur. 7.Cena jednostki obmiarowej Należy podać następujące ceny jednostkowe: Cena 1m2 koszenia, która obejmuje: 1)zebranie i wywóz zanieczyszczeń (śmiecie, butelki, gałęzie itp.), 2)koszenie traw i chwastów, 3)uprzątnięcie resztek roślinnych z przyległych chodników, dróg, placów, alejek itp. (w dniu koszenia, bezpośrednio po jego zakończeniu), Cena 1m² zagrabienia powierzchni trawników, zebrania i wywozu we własnym zakresie skoszonej trawy i chwastów. 8.Ochrona własności publicznej i prywatnej Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo ruchu i ewentualne szkody komunikacyjne wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Ponosi również odpowiedzialność za naruszenie własności prywatnej przyległej do terenu robót i jest zobowiązany do pokrycia wszystkich roszczeń właścicieli gruntów przyległych, za zniszczone mienie lub uprawy. 9.Postanowienia dodatkowe Zamawiający ma prawo do zmniejszenia ilości usług objętych obmiarem lub krotności ich wykonania w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Szczegółowe zakresy wykonania koszenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy przed każdorazowym zleceniem usługi. W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługi polegające na wykonaniu koszenia trawników o łącznej wartości min. 50.000zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. CZĘŚĆ II – KOSZENIE TRAWY I CHWASTÓW NA NIEZAGOSPODAROWANYCH NIERUCHOMOŚCIACH MIEJSKICH W 2017 ROKU 1.Wykonanie robót Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa, 2)ścisła współpraca z Zamawiającym, 3)posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20.000,00zł. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, a także za jakość wykonanych robót. Planuje się dwukrotne koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich o łącznej powierzchni około 17 ha dla każdego koszenia. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów miejskich lub stwierdzenia braku konieczności koszenia. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca powinien przystąpić do koszenia w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego (czas reakcji). UWAGA: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty, jeżeli w formularzu ofertowym zadeklaruje czas reakcji krótszy od wymaganego. Pierwsze koszenie winne być zakończone do dnia 30 czerwca, a drugie do 15 października. Kolejność koszenia Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym. Na poszczególne koszenia zostaną wystawione oddzielne zlecenia. Jednostką obmiaru wykonywanych usług jest m2 (metr kwadratowy). Odbiór robót nastąpi po pisemnym zgłoszeniu ich wykonania oraz wystawieniu faktur za poszczególne koszenia. Płatność za usługi nastąpi po dokonaniu odbioru na podstawie powierzchni wykazanych w poszczególnych zleceniach. Za realizację zamówienia przysługuje wynagrodzenie zgodne z wystawionymi zleceniami. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie własności prywatnej przyległej do terenu robót i jest zobowiązany do pokrycia wszystkich roszczeń właścicieli gruntów przyległych, za zniszczone mienie lub uprawy. Zamawiający ma prawo zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do koszenia w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Szczegółowe powierzchnie wykonania koszenia zostaną wykazane w poszczególnych zleceniach. 2.Sprzęt Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie oraz zagwarantuje właściwą jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym oraz być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Do koszenia wykonawca powinien wykazać się możliwością korzystania z: 1)kosiarki bijakowej do ciągników lub kosiarki samojezdnej do koszenia dużych powierzchni – 1szt., 2)kosiarki żyłkowej, spalinowej do koszenia w miejscach trudnodostępnych, tj. przy drzewach, słupach itp. – min. 3szt., 3)kosiarki trawnikowej spalinowej – min. 2szt. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie prac (czynności): koszenie, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7A i 7B do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak

 

II.5) Główny Kod CPV: 77314100-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  

NAZWA: Część I – Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2017 roku

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT155031.66
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BANIOCHA Małgorzata Maria Filim,  ,  ul. Dubiażyńska 44,  17-100,  Bielsk Podlaski,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133466.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133466.59
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133466.59
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 2  

NAZWA: Część II – Koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich w 2017 roku

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT37400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BANIOCHA Małgorzata Maria Filim,  ,  ul. Dubiażyńska 44,  17-100,  Bielsk Podlaski,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36720.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36720.00
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

BURMISTRZ MIASTA
Jarosław Borowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Nowicka

Data wytworzenia: 2017-05-04

Wprowadzający: Ewa Nowicka

Data modyfikacji: 2017-05-04

Opublikował: Ewa Nowicka

Data publikacji: 2017-05-04