Zamówienie Nr Izp.271.5.2015 z dnia 2015-03-11 - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. Część I:Budowa nawierzchni, wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Mlecznej - dokumentacja projektowa 2.Część II: Budowa nawie

Tytuł ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. Część I:Budowa nawierzchni, wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Mlecznej - dokumentacja projektowa 2.Część II: Budowa nawierzchni z odwodnieniem w zaułkach ul. Witosa (nr geod. 5099, 5106) i zaułka ul. Jaroszewicza (nr geod. 4964) - dokumentacja projektowa 3.Część III: Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w zaułku ul. Jagiellońskiej (nr geod. 3021/4, 3021/8) - dokumentacja projektowa
Numer Izp.271.5.2015
Data wydania 2015-03-11

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 17699-2015 z dnia 2015-02-10 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bielsk Podlaski
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej: 1.Część I: Budowa nawierzchni, wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Mlecznej - dł. ok. 250 m, w następującym zakresie: ...
Termin składania ofert: 2015-02-20


Bielsk Podlaski: 1.Część I: Budowa nawierzchni, wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Mlecznej - dokumentacja projektowa 2.Część II: Budowa nawierzchni z odwodnieniem w zaułkach ul. Witosa (nr geod. 5099, 5106) i zaułka ul. Jaroszewicza (nr geod. 4964) - dokumentacja projektowa 3.Część III: Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w zaułku ul. Jagiellońskiej (nr geod. 3021/4, 3021/8) - dokumentacja projektowa
Numer ogłoszenia: 33797 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17699 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Część I: Budowa nawierzchni, wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Mlecznej - dokumentacja projektowa 2.Część II: Budowa nawierzchni z odwodnieniem w zaułkach ul. Witosa (nr geod. 5099, 5106) i zaułka ul. Jaroszewicza (nr geod. 4964) - dokumentacja projektowa 3.Część III: Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w zaułku ul. Jagiellońskiej (nr geod. 3021/4, 3021/8) - dokumentacja projektowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej: 1.Część I: Budowa nawierzchni, wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Mlecznej - dł. ok. 250 m, w następującym zakresie: 1)budowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, 2)budowa kanalizacji sanitarnej, 3)budowa kanalizacji deszczowej (rowu krytego), 4)budowa sieci wodociągowej, 5)projekt stałej organizacji ruchu, 6)w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego, Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami 1-2. Uwaga: 7)W związku z występującym lokalnym przewężeniem istniejącego pasa drogowego należy dokonać podziału przyległej nieruchomości, niebędącej własnością inwestora, w celu nadania regularnego przebiegu linii rozgraniczających pas drogowy. Dlatego też niezbędne będzie przygotowanie dokumentacji projektowej oraz materiałów w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla tej ulicy. 2.Część II: Budowa nawierzchni z odwodnieniem w zaułkach ul. Witosa (nr geod. 5099, 5106) i zaułka ul. Jaroszewicza (nr geod. 4964) - dł. łącznie ok. 110 m, w następującym zakresie: 1)Zaułki ul. Witosa (nr geod. 5099, 5106) - dwa zaułki dł. po ok. 40 m: a)budowa nawierzchni pasa pieszo-jezdnego, b)budowa odwodnienia nawierzchni (o ile będzie konieczne), c)budowa oświetlenia ulicznego, d)projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczny), e)w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego, Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami 3-4 oraz 5-6. 2)Zaułek ul. Jaroszewicza (nr geod. 4964) - dł. ok. 30 m: a)budowa nawierzchni pasa pieszo-jezdnego, b)budowa odwodnienia nawierzchni (o ile będzie konieczne), c)przebudowa sieci wodociągowej, d)projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczny), e)w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego, Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami 7-8. 3.Część III: Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w zaułku ul. Jagiellońskiej (nr geod. 3021/4, 3021/8) - dł. ok. 225 m (w tym nawierzchnia ok. 90 m), w następującym zakresie: 1)budowa nawierzchni pasa pieszo-jezdnego, 2)budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do rzeki Biała, 3)wymiana opraw oświetlenia ulicznego, 4)projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczny), 5)w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego, Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami 9-10. Uwaga: 6)Prace projektowe należy skoordynować z planowanymi do wykonania w 2015 r. pracami przy tworzeniu dokumentacji projektowej na przebudowę głównej ulicy Jagiellońskiej, 7)Zaułek ul. Jagiellońskiej zlokalizowany jest w strefie konserwatorskiej miasta. 4.W ramach realizacji umowy Wykonawca: 1)Uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi: 2)pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, 3)przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne), 4)przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 5)opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez Inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz (dotyczy tylko części I i części III zamówienia), 6)wykona badania geotechniczne gruntu, 7)uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji ZRID (dotyczy tylko części I zamówienia) i o pozwoleniu na budowę przez Inwestora. 8)uzyska pisemne uzgodnienia (oświadczenia z mapą sytuacyjno-wysokościową) właścicieli działek, zaprojektowanej lokalizacji odcinków kanalizacji sanitarnej bocznej w granicach pasa drogowego oraz lokalizacji zjazdów indywidualnych i publicznych (dotyczy tylko części I zamówienia) , 9)opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, 10)opracuje przedmiary robót, 11)opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), 12)opracuje dokumentację techniczną budowy nawierzchni z infrastrukturą towarzyszącą, 13)opracuje projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczny), 14)udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, 15)na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia. 6.Opracowana dokumentacja powinna zawierać: 1)projekty budowlane po 5 egz. + CD /JPG/ oddzielnie dla każdego odcinka drogi (jedynie zaułki ul. Witosa - łącznie) - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 2) projekty wykonawcze po 2 egz. + CD /JPG/ oddzielnie dla każdej branży i oddzielnie dla każdego odcinka drogi (jedynie zaułki ul. Witosa - łącznie) - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), 3)przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla każdej branży i oddzielnie dla każdego odcinka drogi (jedynie zaułki ul. Witosa - łącznie) - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 4)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 2 egz. + CD ( MS WORD) oddzielnie dla każdej branży i oddzielnie dla każdego odcinka drogi (jedynie zaułki ul. Witosa - łącznie) - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 5)kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla każdej branży i oddzielnie dla każdego odcinka drogi (jedynie zaułki ul. Witosa - łącznie) opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), 6)kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla każdej branży i oddzielnie dla każdego odcinka drogi (jedynie zaułki ul. Witosa - łącznie), 7)projekty stałej organizacji ruchu po 3 egz. + CD (pdf) o ile będą konieczne, oddzielnie dla każdego odcinka drogi (jedynie zaułki ul. Witosa - łącznie), 8)projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew), po 2 egz. + CD (pdf),o ile będą konieczne, oddzielnie dla każdego odcinka drogi (jedynie zaułki ul. Witosa - łącznie) 9)operaty wodnoprawne + pozwolenia wodnoprawne, po 3 egz. + CD (pdf) (dotyczy tylko części I i części III zamówienia), 10)opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu po 3 egz. + CD (pdf), oddzielnie dla każdego odcinka drogi (jedynie zaułki ul. Witosa - łącznie), 11)informacje BIOZ po 5 egz. + CD (pdf) oddzielnie dla każdej branży i oddzielnie dla każdego odcinka drogi (jedynie zaułki ul. Witosa - łącznie). Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. Uwaga: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR:
Nazwa: Część I: Budowa nawierzchni, wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Mlecznej - dokumentacja projektowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Realizacji Inwestycji DROMOBUD, ul. Namysłowska 2a/74, 03-454 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12915,00
  • Oferta z najniższą ceną: 12915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39360,00
  • Waluta: PLN.

Burmistrz Miasta
Jarosław Borowski

 

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Kalinowska Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kalinowska

Wprowadzający: Agnieszka Kalinowska

Data wprowadzenia: 2015-03-11

Data modyfikacji: 2015-03-11

Opublikował: Agnieszka Kalinowska

Data publikacji: 2015-03-11