Zamówienie Nr Izp.341-40/10 z dnia 2010-11-30 - Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w 2011 r.

Tytuł Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w 2011 r.
Numer Izp.341-40/10
Data wydania 2010-11-30

Izp.341-40/10

Bielsk Podlaski: Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 389438 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w 2011 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czyszczenie osadników kanalizacji deszczowej - wpusty uliczne D:500;- 1000 szt 2. Czyszczenie osadników studzienki rewizyjnej D:1000;- szt.25 3. Regulacja wysokościowa wpustów ulicznych w nawierzchni dróg asfaltowych;- 10 szt 4. Regulacja wysokościowa wpustów ulicznych w nawierzchniach betonowych;- szt.3 5. Regulacja wysokościowa włazów studziennych w nawierzchni dróg asfaltowych;- 10 szt 6. Regulacja wysokościowa włazów studziennych w nawierzchni dróg betonowych - 4 szt 7. Wykonanie wpustu ulicznego z osadnikiem głębokości 0,5 m wraz z ustawieniem włazu żeliwnego typ ciężki; - 4 szt. 8. Przełożenie istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:150; -15,00 m 9. Przełożenie istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:200; - 10 m 10. Przełożenie istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:300; - 10 m 11. Wykonanie studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki Ø 1,0 m H = 2,0 m; - 2 szt. 12. Wykonanie studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki Ø 1,0 m H = 3,0 m; - 2 szt. 13. Czyszczenie kanalizacji sprzętem specjalistycznym WUKO; - 20 godz. 14. Pompowanie wody z pasa drogowego beczkowozem wraz z wywozem na odległość 5,0 km; - 20 godz. 15. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym. 35x35x6 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 25 m2 16. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym.50x55x7 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 15 m2 17. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem kostka polbruk gr. 8 cm; wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 10 m2 18. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem trylinki bet. sześciokątnej gr. 15 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 10 m2 19. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem obrzeży betonowych o wym. 8 x 30 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 10 m 20. Przestawienie krawężnika ulicznego o wym. 20x30 cm wraz z odkuciem ław i wykonaniem nowych ław z betonu KL B-10 - 10 m 21. Przełożenie płyt drogowych o wym. 1,0 x 3,0 m wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem; - 25 m2 22. Przełożenie płyty typu jomby o wym. 50 x 50 x 15 cm wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem ; - 25 m2 23. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu Ø 0,8 m; - 10m 24. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu Ø 1,00 m; - 10 m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykaz narzędzi i urządzeń technicznych w celu realizacji zamówienia- wykonawca musi posiadać co najmniej: - koparko-spycharka o pojemności łyżki 0,15 m3 - samochód samowyładowawczy, - piła do cięcia asfaltu, - zagęszczarka płytowa, - koparka o poj. łyżki 0,6 m3, - samochód specjalistyczny WUKO, - samochód asenizacyjny do pompowania wody. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - kierownik (co najmniej 1 osoba) z doświadczeniem zawodowym i uprawnieniami budowlanymi o specjalności sanitarnej. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  •  
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy z ceną jednostkową ryczałtową oraz wartością zamówienia /netto + podatek VAT/wg załącznika Nr 7 3. Wskaźniki cenotwórcze /R, Ko, Kz, Z/ użyte do wyliczenia wartości ofertowej, do rozliczenia robót, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4.Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIII pkt. 4 i pkt. 5 lit.c siwz ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się zmianę do umowy w sytuacji zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Z up. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
Z-ca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Kalinowska Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kalinowska

Wprowadzający: Agnieszka Kalinowska

Data wprowadzenia: 2010-11-30

Data modyfikacji: 2010-11-30

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2010-11-30