Zamówienie Nr Izp.271.3.2013 z dnia 2013-01-30 - Przetarg nieograniczony na Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz wycena nieruchomości położonych na terenie miasta Bielsk Podlaski
Tytuł | Przetarg nieograniczony na Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz wycena nieruchomości położonych na terenie miasta Bielsk Podlaski |
---|---|
Numer | Izp.271.3.2013 |
Data wydania | 2013-01-30 |
Izp.271.3.2013
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Bielsk Podlaski: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz wycena nieruchomości położonych na terenie miasta Bielsk Podlaski
Numer ogłoszenia: 41450 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz wycena nieruchomości położonych na terenie miasta Bielsk Podlaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie miasta Bielsk Podlaski. Określenie wartości powinno być dokonane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn.zm.), i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 207, poz. 2109 z późn.zm.). Zamówienie składa się z V części. Część 1 ----------- Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości i wartość prawa użytkowania wieczystego gruntu w celu dokonania przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Bielsk Podlaski lub sprzedaży nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego : 1. Użytkowanie wieczyste przeznaczenie mieszkaniowe - ok. 10 nieruchomości 2. Użytkowanie wieczyste przeznaczenie inne jak mieszkaniowe - ok. 10 nieruchomości Część 2 ----------- Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego gruntu w celu dokonania przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Bielsk Podlaski - ok.15 nieruchomości. Wartość nieruchomości objętych zamówieniem została określona dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i zgodnie z art. 4 ust. 13 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości zostanie przyjęta do ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego. Część 3. -------------- Wykonywanie dla potrzeb sprzedaży operatów szacunkowych określających aktualną wartość rynkową lokali mieszkalnych, z wyodrębnieniem wartości udziału w gruncie wchodzącego w skład nieruchomości wspólnej, przypadającego na wyceniany lokal. Wykonawcy zostanie udostępniona stosowna dokumentacja inwentaryzacyjna oraz wyliczenie udziałów w nieruchomości wspólnej. Przewidywana ilość lokali do wyceny - około 10 lokali. 1) Wykonanie operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału niżej wymienionych nieruchomości: Część 4.----------- 1) Wykonanie operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału niżej wymienionych nieruchomości: -ul. Mickiewicza Niezabudowana - Nr działki przed podziałem 1943/1; obręb- 3,pow. przed podziałem-1,3584 ha, uwagi -1 dz. pod zabud.,1 dr. wew., 1 roln., - ul. St. Kard. Wyszyńskiego zabudowana-Nr działki przed podziałem 352/2; obręb 3;-Nr działki przed podziałem0,1142ha; uwagi -2 dz. zabud. , - Owsiana Niezabudowana;Nr działki przed podziałem -3377/1; obreb- 3;pow. działki przed podziałem -1,7054 ha; uwagi- 7 pod zab. .miesz., 1dr.wew.,1rolna; - ul. Kleszczelowska Niezabudowana; Nr działki przed podzialem - 146/1 ; obręb -1; pow. działki przed podziałem -0,7005 ha;uwagi - 1 pod zabudowę jednorodz.,1 dr. wew.1 roln. ; - ul. Erdmana zabudowana ,Nr działki przed podziałem -437/1, obręb -3;pow. działki przed podziałem -0,0838 ha,uwagi - 2 działki; -ul. Warzywna Niezabudowana , Nr działki przed podziałem - 3400/1, obręb - 3;pow. działki przed podziałem -0,1700 ha,uwagi - 2 pod zabud.; - ul. Kleszczelowska zabudowana, Nr działki przed podziałem - 3607/13, obręb - 3,pow. działki przed podziałem -1,2178 ha;uwagi - 2 pod zabud.; - ul. Zimowa Droga Niezabudowana, Nr działki przed podziałem - 350/5 350/7 , obręb -3,pow. działki przed podziałem - 0,5981 ha,0,6010 ha;uwagi - 10 pod zabud. Połączenie i ponowny podział art. 98 b ust. o gn.; - ul. Chmielna zabudowana,Nr działki przed podziałem - 3408/1, obręb - 3,pow. działki przed podziałem -3,7681 ha;uwagi - 1 pod zabud., 1 pod dr., 1 w dotych. użytk. plan; -ul. Warzywna Niezabudowana, Nr działki przed podziałem -3396/22, obręb - 3,pow. działki przed podziałem -0,3001 ha;uwagi - 2 pod zabud., 1 pod dr., plan; - ul. Słoneczna Niezabudowana, Nr działki przed podziałem -66/25,66/26, obręb - 3,pow. działki przed podziałem -0,1337 ha,0,1338 ha; uwagi - 2 pod zabud., 2 pod zabud.; - ul. Gajowa Niezabudowana, Nr działki przed podziałem -203, obręb -2, pow. działki przed podziałem -0,6391ha;uwagi - 3 pod zabud., 1 roln.; - ul. Dubiażyńska Niezabudowana, Nr działki przed podziałem-222/2, obręb - 2,pow. działki przed podziałem -0,5319ha,uwagi - 5 pod zabud., ; - ul. Żwirki i Wigury Niezabudowana, Nr działki przed podziałem -1004/1, obręb- 3,pow. działki przed podziałem -0,3523 ha, uwagi - 2 pod zabud., 2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości z tytułu uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego (renta planistyczna)- ok.2. 3. Wykonanie operatów szacunkowych z wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb określenia ich wartości rynkowej w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku wybudowania drogi tj. pasa jezdnego, chodników oraz zjazdów do posesji- około 35 nieruchomości gruntowych. Część 5. Wykonanie operatów szacunkowych wartości nieruchomości przeznaczonych do zbycia: 1) nieruchomości niezabudowanych do zbycia (sprzedaż, zamiana, darowizna) w trybie przetargowym lub bezprzetargowym - około 20; 2) nieruchomości niezabudowanych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na polepszenie warunków zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej - 8 (wielkość orientacyjna); 3) nieruchomości drogowych przeznaczonych do zamiany, sprzedaży - 4 (wielkość orientacyjna); 4) nieruchomości zabudowanych małym budynkiem (gospodarczym, magazynowym) łącznie grunt i nakłady - 1 5) nieruchomości zabudowanych z wyodrębnieniem wartości gruntu i nakładów - 1 nieruchomość..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 15 wycen nieruchomości ( operatów szacunkowych).
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w celu potwierdzenia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób (min. 1), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (rzeczoznawcy majątkowego), wymagane ustawą z dnia 21.08.1997 r. - o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z poź. zm.) z 5 letnim doświadczeniem.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy 2) kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy w następujących okolicznościach : a) zmian regulacji prawnych po dniu podpisania umowy, b) zmian danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, c) przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przesłanie wykonawcom SIWZ nastąpi na ich pisemny wniosek w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku na adres Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 5 , 17-100 Bielsk Podlaski..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 5, biuro podawcze , 17-100 Bielsk Podlaski..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza
Metryka strony