Zamówienie Nr Izp.271.3.2013 z dnia 2013-01-30 - Przetarg nieograniczony na Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz wycena nieruchomości położonych na terenie miasta Bielsk Podlaski

Tytuł Przetarg nieograniczony na Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz wycena nieruchomości położonych na terenie miasta Bielsk Podlaski
Numer Izp.271.3.2013
Data wydania 2013-01-30

Izp.271.3.2013

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bielsk-podlaski.pl


Bielsk Podlaski: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz wycena nieruchomości położonych na terenie miasta Bielsk Podlaski
Numer ogłoszenia: 41450 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz wycena nieruchomości położonych na terenie miasta Bielsk Podlaski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie miasta Bielsk Podlaski. Określenie wartości powinno być dokonane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn.zm.), i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 207, poz. 2109 z późn.zm.). Zamówienie składa się z V części. Część 1 ----------- Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości i wartość prawa użytkowania wieczystego gruntu w celu dokonania przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Bielsk Podlaski lub sprzedaży nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego : 1. Użytkowanie wieczyste przeznaczenie mieszkaniowe - ok. 10 nieruchomości 2. Użytkowanie wieczyste przeznaczenie inne jak mieszkaniowe - ok. 10 nieruchomości Część 2 ----------- Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego gruntu w celu dokonania przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Bielsk Podlaski - ok.15 nieruchomości. Wartość nieruchomości objętych zamówieniem została określona dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i zgodnie z art. 4 ust. 13 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości zostanie przyjęta do ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego. Część 3. -------------- Wykonywanie dla potrzeb sprzedaży operatów szacunkowych określających aktualną wartość rynkową lokali mieszkalnych, z wyodrębnieniem wartości udziału w gruncie wchodzącego w skład nieruchomości wspólnej, przypadającego na wyceniany lokal. Wykonawcy zostanie udostępniona stosowna dokumentacja inwentaryzacyjna oraz wyliczenie udziałów w nieruchomości wspólnej. Przewidywana ilość lokali do wyceny - około 10 lokali. 1) Wykonanie operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału niżej wymienionych nieruchomości: Część 4.----------- 1) Wykonanie operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału niżej wymienionych nieruchomości: -ul. Mickiewicza Niezabudowana - Nr działki przed podziałem 1943/1; obręb- 3,pow. przed podziałem-1,3584 ha, uwagi -1 dz. pod zabud.,1 dr. wew., 1 roln., - ul. St. Kard. Wyszyńskiego zabudowana-Nr działki przed podziałem 352/2; obręb 3;-Nr działki przed podziałem0,1142ha; uwagi -2 dz. zabud. , - Owsiana Niezabudowana;Nr działki przed podziałem -3377/1; obreb- 3;pow. działki przed podziałem -1,7054 ha; uwagi- 7 pod zab. .miesz., 1dr.wew.,1rolna; - ul. Kleszczelowska Niezabudowana; Nr działki przed podzialem - 146/1 ; obręb -1; pow. działki przed podziałem -0,7005 ha;uwagi - 1 pod zabudowę jednorodz.,1 dr. wew.1 roln. ; - ul. Erdmana zabudowana ,Nr działki przed podziałem -437/1, obręb -3;pow. działki przed podziałem -0,0838 ha,uwagi - 2 działki; -ul. Warzywna Niezabudowana , Nr działki przed podziałem - 3400/1, obręb - 3;pow. działki przed podziałem -0,1700 ha,uwagi - 2 pod zabud.; - ul. Kleszczelowska zabudowana, Nr działki przed podziałem - 3607/13, obręb - 3,pow. działki przed podziałem -1,2178 ha;uwagi - 2 pod zabud.; - ul. Zimowa Droga Niezabudowana, Nr działki przed podziałem - 350/5 350/7 , obręb -3,pow. działki przed podziałem - 0,5981 ha,0,6010 ha;uwagi - 10 pod zabud. Połączenie i ponowny podział art. 98 b ust. o gn.; - ul. Chmielna zabudowana,Nr działki przed podziałem - 3408/1, obręb - 3,pow. działki przed podziałem -3,7681 ha;uwagi - 1 pod zabud., 1 pod dr., 1 w dotych. użytk. plan; -ul. Warzywna Niezabudowana, Nr działki przed podziałem -3396/22, obręb - 3,pow. działki przed podziałem -0,3001 ha;uwagi - 2 pod zabud., 1 pod dr., plan; - ul. Słoneczna Niezabudowana, Nr działki przed podziałem -66/25,66/26, obręb - 3,pow. działki przed podziałem -0,1337 ha,0,1338 ha; uwagi - 2 pod zabud., 2 pod zabud.; - ul. Gajowa Niezabudowana, Nr działki przed podziałem -203, obręb -2, pow. działki przed podziałem -0,6391ha;uwagi - 3 pod zabud., 1 roln.; - ul. Dubiażyńska Niezabudowana, Nr działki przed podziałem-222/2, obręb - 2,pow. działki przed podziałem -0,5319ha,uwagi - 5 pod zabud., ; - ul. Żwirki i Wigury Niezabudowana, Nr działki przed podziałem -1004/1, obręb- 3,pow. działki przed podziałem -0,3523 ha, uwagi - 2 pod zabud., 2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości z tytułu uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego (renta planistyczna)- ok.2. 3. Wykonanie operatów szacunkowych z wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb określenia ich wartości rynkowej w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku wybudowania drogi tj. pasa jezdnego, chodników oraz zjazdów do posesji- około 35 nieruchomości gruntowych. Część 5. Wykonanie operatów szacunkowych wartości nieruchomości przeznaczonych do zbycia: 1) nieruchomości niezabudowanych do zbycia (sprzedaż, zamiana, darowizna) w trybie przetargowym lub bezprzetargowym - około 20; 2) nieruchomości niezabudowanych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na polepszenie warunków zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej - 8 (wielkość orientacyjna); 3) nieruchomości drogowych przeznaczonych do zamiany, sprzedaży - 4 (wielkość orientacyjna); 4) nieruchomości zabudowanych małym budynkiem (gospodarczym, magazynowym) łącznie grunt i nakłady - 1 5) nieruchomości zabudowanych z wyodrębnieniem wartości gruntu i nakładów - 1 nieruchomość..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 15 wycen nieruchomości  ( operatów szacunkowych).
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • w celu potwierdzenia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób (min. 1), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (rzeczoznawcy majątkowego), wymagane ustawą z dnia 21.08.1997 r. - o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z poź. zm.) z 5 letnim doświadczeniem.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy 2) kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy w następujących okolicznościach : a) zmian regulacji prawnych po dniu podpisania umowy, b) zmian danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, c) przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przesłanie wykonawcom SIWZ nastąpi na ich pisemny wniosek w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku na adres Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 5 , 17-100 Bielsk Podlaski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 5, biuro podawcze , 17-100 Bielsk Podlaski..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2013-01-30

Data modyfikacji: 2013-01-30

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2013-01-30