Zamówienie Nr iZP.271.9.2016 z dnia 2016-03-15 - Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym pn.Budowa, przebudowa części ulic, organizacja ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski– dokumentacja projektowa.
Tytuł | Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym pn.Budowa, przebudowa części ulic, organizacja ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski– dokumentacja projektowa. |
---|---|
Numer | iZP.271.9.2016 |
Data wydania | 2016-03-15 |
Bielsk Podlaski, dnia 15-03-2016r.
Izp.271.9.2016
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. Budowa, przebudowa części ulic, organizacja ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski – dokumentacja projektowa
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ), Zamawiający modyfikuje SIWZ w następującym zakresie :
- dział III SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) otrzymuje następujące brzmienie:
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na Budowę, przebudowę części ulic, organizację ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski, na podstawie załącznika nr 9 do siwz „Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski”,
- dla dróg powiatowych, tj. ulic: 11 Listopada i Mickiewicza (wraz ze skrzyżowaniami z ulicą Żwirki i Wigury, Kazimierzowską, Sienkiewicza, drogą wewn. osiedlową, Kopernika i 3 Maja, Poniatowskiego, 11 Listopada),
- dla dróg gminnych (miejskich), tj. ulic: Kopernika, 3 Maja, Kościuszki, skrzyżowanie ulic: Kościelnej, Sienkiewicza, Poświętnej i Kościuszki,
w następującym zakresie:
- budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców oraz w razie potrzeby innych elementów pasa drogowego,
- zapewnienie odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych,
- przebudowa bądź uzupełnienie oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni i utworzeniem nowych dróg manewrowych,
- w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej naziemnej i podziemnej, kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami,
- projekty stałej organizacji ruchu.
Zakres terenu dla przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do siwz: „Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski”, z uwzględnieniem uwag, zawartych poniżej (pkt 2. „Uwagi ogólne”).
2. Uwagi ogólne:
- Zakres przedmiotu zamówienia nie dotyczy pasa drogowego ulicy Jagiellońskiej (załącznik nr 9 do siwz).
- Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), nie obejmuje:
- skrzyżowania z ul. Jagiellońską (jest w odrębnym opracowaniu). Należy skoordynować prace projektowe dotyczące ul. Kopernika z powstającymi rozwiązaniami projektowymi dla skrzyżowania ulic: Kopernika i Jagiellońskiej;
- drogi wewn. osiedlowej ( za budynkami oznaczonymi numerami porządkowymi 50, 52 i 54 przy ul. Mickiewicza),
- miejsc postojowych i chodnika na odcinku od ul. Mickiewicza do przejścia dla pieszych, zlokalizowanego w okolicy budynków o numerach porządkowych 3 i 5 przy ul. Kopernika (będzie objęte odrębnym opracowaniem);
- Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie pełnej konstrukcji podbudowy nawierzchni jezdni.
- Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący skrzyżowania ulic: Mickiewicza i Kazimierzowskiej (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie prawoskrętu z ulicy Mickiewicza w ulicę Kazimierzowską.
- Teren inwestycji nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego.
- Zakres planowanej inwestycji zlokalizowany jest w całości w strefie konserwatorskiej miasta.
3. W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym między innymi:
- pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę,
- przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne),
- wykona badania geotechniczne gruntu,
- uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora.
- opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania,
- opracuje przedmiary robót,
- opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164),
- opracuje dokumentację techniczną na budowę i przebudowę nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców, odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych, oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni i utworzeniem nowych dróg manewrowych oraz w razie potrzeby - infrastruktury technicznej naziemnej i podziemnej, kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami,
- opracuje projekty stałej organizacji ruchu,
- opracuje specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży,
- udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych,
- na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia.
5. Opracowana dokumentacja powinna zawierać:
- projekty budowlane – po 5 egz. + CD /JPG/ (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- projekty wykonawcze po 3 egz. + CD /JPG/ (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.),
- przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD) - (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
- kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
- projekty stałej organizacji ruchu po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
- projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew) po 3 egz. + CD (pdf), o ile będą konieczne (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
- opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu – po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
- informacje BIOZ – po 5 egz. + CD (pdf), (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu.
Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót.
Uwaga: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
- § 1 załącznika Nr 6 do SIWZ ( projekt umowy) otrzymuje następujące brzmienie:
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn:
,, Budowa, przebudowa części ulic, organizacja ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski – dokumentacja projektowa”, które należy opracować na podstawie załącznika nr 9 do siwz „Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski”,
- dla dróg powiatowych, tj. ulic: 11 Listopada i Mickiewicza (wraz ze skrzyżowaniami z ulicą Żwirki i Wigury, Kazimierzowską, Sienkiewicza, drogą wewn. osiedlową, Kopernika i 3 Maja, Poniatowskiego, 11 Listopada),
- dla dróg gminnych (miejskich), tj. ulic: Kopernika, 3 Maja, Kościuszki, skrzyżowanie ulic: Kościelnej, Sienkiewicza, Poświętnej i Kościuszki,
w następującym zakresie:
- budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców oraz w razie potrzeby innych elementów pasa drogowego,
- zapewnienie odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych,
- przebudowa bądź uzupełnienie oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni i utworzeniem nowych dróg manewrowych,
- w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej naziemnej i podziemnej, kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami,
- projekty stałej organizacji ruchu.
Zakres terenu dla przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do siwz: „Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski”, z uwzględnieniem uwag, zawartych poniżej (pkt 2. „Uwagi ogólne”).
2. Uwagi ogólne:
- Zakres przedmiotu zamówienia nie dotyczy pasa drogowego ulicy Jagiellońskiej (załącznik nr 9 do siwz).
- Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), nie obejmuje:
- skrzyżowania z ul. Jagiellońską (jest w odrębnym opracowaniu). Należy skoordynować prace projektowe dotyczące ul. Kopernika z powstającymi rozwiązaniami projektowymi dla skrzyżowania ulic: Kopernika i Jagiellońskiej;
- drogi wewn. osiedlowej (za budynkami oznaczonymi numerami porządkowymi 50, 52 i 54 przy ul. Mickiewicza),
- miejsc postojowych i chodnika na odcinku od ul. Mickiewicza do przejścia dla pieszych, zlokalizowanego w okolicy budynków o numerach porządkowych 3 i 5 przy ul. Kopernika (będzie objęte odrębnym opracowaniem);
- Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie pełnej konstrukcji podbudowy nawierzchni jezdni.
- Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący skrzyżowania ulic: Mickiewicza i Kazimierzowskiej (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie prawoskrętu z ulicy Mickiewicza w ulicę Kazimierzowską.
- Teren inwestycji nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego.
- Zakres planowanej inwestycji zlokalizowany jest w całości w strefie konserwatorskiej miasta.
3. W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym między innymi:
- pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę,
- przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne),
- wykona badania geotechniczne gruntu,
- uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora.
- opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania,
- opracuje przedmiary robót,
- opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164),
- opracuje dokumentację techniczną na budowę i przebudowę nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców, odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych, oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni i utworzeniem nowych dróg manewrowych oraz w razie potrzeby - infrastruktury technicznej naziemnej i podziemnej, kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami,
- opracuje projekty stałej organizacji ruchu,
- opracuje specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży,
- udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych,
- na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia.
5. Opracowana dokumentacja powinna zawierać:
- projekty budowlane – po 5 egz. + CD /JPG/ (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- projekty wykonawcze po 3 egz. + CD /JPG/ (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.),
- przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD) - (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
- kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
- projekty stałej organizacji ruchu po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
- projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew) po 3 egz. + CD (pdf), o ile będą konieczne (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
- opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu – po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
- informacje BIOZ – po 5 egz. + CD (pdf), (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu.
Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót.
Uwaga: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
- dział XV SIWZ ( Miejsce, termin składania i otwarcia ofert):
- ust.2 otrzymuje następujące brzmienie: Termin złożenia ofert – do dnia 21.03.2016 r. do godz. 10:00;
- ust.3 otrzymuje następujące brzmienie: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój Nr 111 w dniu 21.03.2016 r. o godz. 10:30.
Z up. Burmistrza Miasta
Bożena Teresa Zwolińska
Z-ca Burmistrza
Metryka strony