Zamówienie Nr Izp.271.62.2016 z dnia 2017-01-02 - CZĘŚĆ I - Zimowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy CZĘŚĆ II – Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy CZĘŚĆ III – Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Tytuł | CZĘŚĆ I - Zimowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy CZĘŚĆ II – Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy CZĘŚĆ III – Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich |
---|---|
Numer | Izp.271.62.2016 |
Data wydania | 2017-01-02 |
Izp.271.62.2016
Ogłoszenie nr 840 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Bielsk Podlaski: CZĘŚĆ I - Zimowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy CZĘŚĆ II – Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy CZĘŚĆ III – Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 357525-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 5065898200000, ul. ul. Kopernika 1, 17100 Bielsk Podlaski, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150, e-mail zp@bielsk-podlaski.pl
Adres strony internetowej (URL): um@bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZĘŚĆ I - Zimowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy CZĘŚĆ II – Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy CZĘŚĆ III – Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
zp.271.62.216
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje : 1)CZĘŚĆ I - Zimowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy Opis przedmiotu zamówienia : Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w okresie zimowym chodników, placów, parkingów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżniania koszy na podstawie zawartej z Zamawiającym umowy. Prace powinny być wykonywane we wszystkie dni robocze oraz weekendy i dni świąteczne. Zakres świadczonej usługi będzie obejmował: a)oczyszczanie chodników, placów, parkingów i przystanków komunikacyjnych w następujący sposób: - uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i wszelkich pozostałych zanieczyszczeń (papierki i ulotki, opakowania foliowe i aluminiowe, piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów, ptasie i psie odchody, niedopałki papierosów, butelki i puszki po napojach alkoholowych) oraz likwidację śliskości na zleconym terenie; zlecony obszar powinien być utrzymywany w ciągłej czystości, - śliskość i gołoledź powinny być zlikwidowane aż do podłoża utwardzonego płytką chodnikową, kostką betonową bądź asfaltem; likwidacja śliskości na zleconym obszarze powinna odbywać się z użyciem 30% mieszanki piaskowo-solnej - śnieg i lód należy usuwać na obrzeża ciągów pieszych bądź placów i parkingów tworząc -zwałowania-z zachowaniem minimum 80% szerokości oczyszczanej powierzchni; na chodnikach na wysokości przejść dla pieszych należy zachować przerwy w zwałowanym śniegu; niedopuszczalne jest usuwanie śniegu z oczyszczanego terenu na przyległe jezdnię; - zebrane ze zleconego obszaru wszelkie zanieczyszczenia powinny zostać wywiezione na składowisko, - na zleconych powierzchniach, a zwłaszcza przy obrzeżach chodnikowych i krawężnikach ulicznych nie powinna rosnąć trawa; narosłą trawę Wykonawca powinien usunąć na własny koszt. - Wykonawca zabezpiecza sprzęt i piasko-sól we własnym zakresie, - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconym terenie wynikłe z niewłaściwego ich utrzymania a w szczególności gdy przyczyną zdarzenia będzie niezlikwidowana gołoledź lub śliskość. b) opróżnianie koszy ulicznych, parkowych oraz umieszczonych na przystankach komunikacyjnych w następujący sposób: - wszystkie kosze powinny być opróżniane na bieżąco i niedopuszczalne jest ich przepełnianie, - wszelkie zanieczyszczenia w promieniu 5 mb od kosza powinny zostać zebrane, - zanieczyszczenia wybrane z koszy i wokół nich powinny zostać wywiezione na składowisko, - zimą kosze oraz teren w promieniu 1mb wokół każdego z nich powinien być odśnieżony w sposób umożliwiający korzystanie z nich, - kosze które zostały powywracane lub przeniesione w inne miejsce powinny zostać ustawione na swoim dotychczasowym stanowisku. Zamawiający może wyłączyć z zestawienia miesięcznego powierzchnie chodników, placów, parkingów lub przystanków na których wykonywane są roboty budowlane lub na których z innych przyczyn niemożliwe jest wykonywanie zleconego zadania. Łączna powierzchnia do utrzymania chodników, parkingów i placów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych do oczyszczania w sezonie zimowym 2017r. wynosi 34 182 m2 , koszy ulicznych i parkowych do opróżnienia 160 szt. i 3 psie pakiety . Zamawiający może zmienić wielkość oczyszczanej powierzchni lub liczbę koszy w zależności od swoich potrzeb z miesięcznym wyprzedzeniem. Worki i klucze do psich pakietów zapewni Zamawiający. Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 731 81 27 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 731 81 31 a wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i Nr telefonu do umowy. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru wykonanych prac. Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów, chodników i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych wynikające z ich niewłaściwego utrzymania.2)CZĘŚĆ II – Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w okresie letnim chodników, placów, parkingów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżniania koszy na podstawie zawartej z Zamawiającym umowy. Prace powinny być wykonywane we wszystkie dni robocze oraz weekendy i dni świąteczne. Zakres świadczonej usługi będzie obejmował: a)oczyszczanie chodników, placów, parkingów i przystanków komunikacyjnych w następujący sposób: - na oczyszczanej powierzchni należy usuwać wszelkie zanieczyszczenia w tym m.in.: papierki i ulotki, opakowania foliowe i aluminiowe, piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów, ptasie i psie odchody, niedopałki papierosów, butelki i puszki po napojach alkoholowych. zlecony obszar powinien być utrzymywany w ciągłej czystości, - zebrane ze zleconego obszaru wszelkie zanieczyszczenia powinny zostać wywiezione na składowisko, - trawa i chwasty przy obrzeżach trawnikowych i krawężnikach ulicznych oraz z pomiędzy kostek Polbruk i płytek betonowych powinny być systematycznie usuwane mechanicznie oraz za pomocą środków chwastobójczych. - w przypadku wystąpienia opadów śniegu lub marznącej mżawki w okresie obowiązywania umowy (w okresie wiosennym i jesiennym) Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwania gołoledzi z przedmiotowego terenu. Śliskość powinna być usuwana za pomocą 30% mieszanki piaskowo-solnej. - Wykonawca zabezpiecza sprzęt i piasko-sól we własnym zakresie, - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconym terenie wynikłe z niewłaściwego ich utrzymania a w szczególności gdy przyczyną zdarzenia będzie niezlikwidowana gołoledź lub śliskość. b) opróżnianie koszy ulicznych, parkowych oraz umieszczonych na przystankach komunikacyjnych w następujący sposób: - wszystkie kosze powinny być opróżniane na bieżąco i niedopuszczalne jest ich przepełnianie, - wszelkie zanieczyszczenia w promieniu 5 mb od kosza powinny zostać zebrane, - zanieczyszczenia wybrane z koszy i wokół nich powinny zostać wywiezione na składowisko, - w okresie wiosennym i jesiennym kosze oraz teren w promieniu 1mb wokół każdego z nich powinien być odśnieżony w sposób umożliwiający korzystanie z nich, - kosze które zostały powywracane lub przeniesione w inne miejsce powinny zostać ustawione na swoim dotychczasowym stanowisku. Zamawiający może wyłączyć z zestawienia miesięcznego powierzchnie chodników, placów, parkingów lub przystanków na których wykonywane są roboty budowlane lub na których z innych przyczyn niemożliwe jest wykonywanie zleconego zadania. Łączna powierzchnia odcinków chodników, placów i parkingów miejskich i przystanków komunikacyjnych do oczyszczania w sezonie letnim 2017r wynosi 21 421 m2 i może być ona zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. Łączna ilość koszy do opróżniania 160 szt. i 3 psie pakiety. Może być ona zmieniona w sezonie w zależności od potrzeb Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. Worki i klucze do psich pakietów zapewni Zamawiający. Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 731 81 27 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 731 81 31 a wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i Nr telefonu do umowy. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru wykonanych prac. Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów, chodników i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 3)CZĘŚĆ III – Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich Opis przedmiotu zamówienia: Zakres świadczonej usługi będzie obejmował mechaniczne oczyszczanie ulic miejskich w następujący sposób: - ulice miejskie powinny być utrzymywane w ciągłej czystości na całej szerokości, - z powierzchni jezdni powinny być usunięte wszelkie zanieczyszczenia m.in. piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów oraz inne drobne nieczystości, - w przypadku niemożności usunięcia zanieczyszczeń przez sprzęt mechaniczny, powinny one zostać usunięte ręcznie, - przy krawężnikach ulicznych nie powinna rosnąć trawa oraz inne chwasty - powinny one zostać usunięte mechanicznie lub za pomocą środków chwastobójczych, - prace powinny być wykonywane w godzinach nocnych z uwagi na znikomy ruch pojazdów samochodowych oraz możliwość pylenia i kurzenia; aby zminimalizować te niekorzystne czynniki zamiatanie powinno odbywać się a mokro tj. ze zwilżaniem oczyszczanych powierzchni podczas zamiatania. Łączna długość ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej i nawierzchni betonowej do oczyszczania wynosi 57 142 mb. Może być ona zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 731 81 27 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 731 81 31 a wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i Nr telefonu do umowy. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru wykonanych prac. Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów, chodników i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 2.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. - dla CZĘŚCI I i CZĘŚCI II - osoby wykonujące czynności przy opróżnianiu koszy - dla CZĘŚĆI III - operatora zamiatarki. 1)Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.). 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie pkt.2) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5) Powyższy wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej czynności (art.29 ust.3a ustawy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV: 90511300-5
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6, 90511000-2, 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 |
NAZWA: Zimowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 Wartość bez VAT103950 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 70257.02
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 |
NAZWA: Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 Wartość bez VAT86400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 76007.03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 |
NAZWA: Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich |
Postępowanie/część zostało unieważnione tak |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Burmistrz Miasta
Jarosław Borowski
Metryka strony