Zamówienie Nr Izp.271.68.2017 z dnia 2017-12-08 - Modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski
Tytuł | Modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski |
---|---|
Numer | Izp.271.68.2017 |
Data wydania | 2017-12-08 |
Bielsk Podlaski, dnia 08.12.2017 r.
Izp.271.68.2017
Modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski
Zgodnie z art.38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający modyfikuje specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w następującym zakresie:
1) w dziale III ust.4 pkt.2 SIWZ
dotychczasowy zapis „Koordynatorzy akcji zimowej będą decydować na bieżąco o wprowadzeniu dyżurów operatorów sprzętu (w siedzibie Wykonawcy, zwanej dalej „bazą” Wykonawcy lub dyżurów domowych). Wykonawca wyznaczy i poinformuje Zamawiającego o numerze telefonu dyżurującego”
otrzymuje brzmienie „Koordynatorzy akcji zimowej będą decydować na bieżąco o wprowadzeniu dyżurów operatorów sprzętu (w siedzibie Wykonawcy, zwanej dalej „bazą” Wykonawcy lub dyżurów domowych). Wykonawca i Zamawiający wyznaczą i poinformują się wzajemnie o numerach telefonów dyżurujących koordynatorów. Od wprowadzenia dyżurów do ich odwołania wskazane telefony koordynatorów Wykonawcy i Zamawiającego muszą być czynne przez całą dobę”,
2) w dziale III ust.4 pkt.12 SIWZ
dotychczasowy zapis „Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu do godz.1500 (np. faxem lub e-mail) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w imieniu którego będą działać koordynatorzy akcji zimowej. Zatwierdzenie będzie polegało na sprawdzeniu przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi i analizy kart drogowych”
otrzymuje brzmienie „Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego poinformowania Zamawiającego o zakończonej każdego dnia usłudze i dostarczenia Zamawiającemu do godz.1500 (np. faxem lub e-mail) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w imieniu którego będą działać koordynatorzy akcji zimowej. Zatwierdzone zestawienie Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej do godz. 1500 następnego dnia. W razie konieczności Zamawiający dokona sprawdzenia przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi niezwłocznie po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia zakończenia usługi”,
3) w dziale XV ust.2 SIWZ
dotychczasowy zapis „Termin złożenia ofert – do dnia 12.12.2017 r. do godz. 10:00”
otrzymuje brzmienie „Termin złożenia ofert – do dnia 14.12.2017 r. do godz. 10:00”,
4) w dziale XV ust.3 SIWZ
dotychczasowy zapis „Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój Nr 111 w dniu 12.12.2017 r. o godz. 11:00”
otrzymuje brzmienie „Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój Nr 111 w dniu 14.12.2017 r. o godz. 10:30”,
5) dotychczasowy Załącznik Nr 10 Projekt umowy zastępuje się Załącznikiem Nr 10A Projekt umowy.
BURMISTRZ MIASTA
Jarosław Borowski
Metryka strony