Zamówienie Nr Izp.271.68.2017 z dnia 2017-12-08 - Modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski

Tytuł Modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski
Numer Izp.271.68.2017
Data wydania 2017-12-08

Bielsk Podlaski, dnia 08.12.2017 r.

Izp.271.68.2017

Modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski

 

Zgodnie z art.38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający modyfikuje specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w następującym zakresie:

1) w dziale III ust.4 pkt.2 SIWZ

dotychczasowy zapis „Koordynatorzy akcji zimowej będą decydować na bieżąco o wprowadzeniu dyżurów operatorów sprzętu (w siedzibie Wykonawcy, zwanej dalej „bazą” Wykonawcy lub dyżurów domowych). Wykonawca wyznaczy i poinformuje Zamawiającego o numerze telefonu dyżurującego”

otrzymuje brzmienie Koordynatorzy akcji zimowej będą decydować na bieżąco o wprowadzeniu dyżurów operatorów sprzętu (w siedzibie Wykonawcy, zwanej dalej „bazą” Wykonawcy lub dyżurów domowych). Wykonawca i Zamawiający wyznaczą i poinformują się wzajemnie o numerach telefonów dyżurujących koordynatorów. Od wprowadzenia dyżurów do ich odwołania wskazane telefony koordynatorów Wykonawcy i Zamawiającego muszą być czynne przez całą dobę,

2) w dziale III ust.4 pkt.12 SIWZ

dotychczasowy zapis „Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu do godz.1500 (np. faxem lub e-mail) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w imieniu którego będą działać koordynatorzy akcji zimowej. Zatwierdzenie będzie polegało na sprawdzeniu przy udziale Wykonawcy  jakości wykonanej usługi i analizy kart drogowych”

otrzymuje brzmienie Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego poinformowania Zamawiającego o zakończonej każdego dnia usłudze i dostarczenia Zamawiającemu do godz.1500 (np. faxem lub e-mail) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w imieniu którego będą działać koordynatorzy akcji zimowej. Zatwierdzone zestawienie Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej do godz. 1500 następnego dnia. W razie konieczności Zamawiający dokona sprawdzenia przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi niezwłocznie po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia zakończenia usługi,

3) w dziale XV ust.2 SIWZ

dotychczasowy zapis „Termin złożenia ofert – do dnia 12.12.2017 r.  do godz. 10:00”

otrzymuje brzmienie Termin złożenia ofert – do dnia 14.12.2017 r.  do godz. 10:00,

4) w dziale XV ust.3 SIWZ

dotychczasowy zapis „Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój Nr 111 w dniu 12.12.2017 r. o godz. 11:00”

otrzymuje brzmienie Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój Nr 111 w dniu 14.12.2017 r. o godz. 10:30,

5) dotychczasowy Załącznik Nr 10 Projekt umowy zastępuje się Załącznikiem Nr 10A Projekt umowy.

 BURMISTRZ MIASTA
Jarosław Borowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Nowicka

Data wytworzenia: 2017-12-08

Wprowadzający: Ewa Nowicka

Data modyfikacji: 2017-12-08

Opublikował: Ewa Nowicka

Data publikacji: 2017-12-08