Zamówienie Nr Izp.271.6.2013 z dnia 2013-03-27 - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w postępowaniu pn.Wykonanie dokumentacji projektowej budynku Ratusza Bielskiego
Tytuł | ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w postępowaniu pn.Wykonanie dokumentacji projektowej budynku Ratusza Bielskiego |
---|---|
Numer | Izp.271.6.2013 |
Data wydania | 2013-03-27 |
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 26433-2013 z dnia 2013-02-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bielsk Podlaski
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budynku Ratusza Bielskiego dla potrzeb Urzędu Miasta (Urzędu Stanu Cywilnego i Referatu Spraw Obywatelskich) w następującym zakresie: 1.Wykonanie inwentaryzacji budynku ...
Termin składania ofert: 2013-02-28
Bielsk Podlaski: Wykonanie dokumentacji projektowej budynku Ratusza Bielskiego
Numer ogłoszenia: 47017 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26433 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej budynku Ratusza Bielskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budynku Ratusza Bielskiego dla potrzeb Urzędu Miasta (Urzędu Stanu Cywilnego i Referatu Spraw Obywatelskich) w następującym zakresie: 1.Wykonanie inwentaryzacji budynku 2.Wykonanie ekspertyzy technicznej tynków renowacyjnych, instalacji elektrycznej i c.o., podłóg na parterze, wentylacji, docieplenia stropu 3.Wykonanie projektu tynków renowacyjnych poniżej posadzki 0,5m 4.Wykonanie projektu remontu lub przebudowy instalacji elektrycznej 5.Wykonanie projektu remontu lub przebudowy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania 6.Wykonanie projektu remontu podłóg, ścian i innych elementów ratusza 7.Wykonanie projektu adaptacji strychu na pomieszczenia magazynowe 8.Wykonanie projektu instalacji sieci komputerowej 9.Wykonanie projektu zaplecza socjalnego 10.Wykonanie projektu wystroju i wyposażenia sali rajców i Urzędu Stanu Cywilnego nawiązujących do stylu ratusza 11.Wykonanie projektu klimatyzacji sali rajców 12.Wykonanie projektu dodatkowej łazienki na I piętrze 13.Wykonanie kosztorysu inwestorskiego. Budynek ratusza jest murowany, tynkowany z zewnątrz i wewnątrz, pokryty dachówką esówką. Założony został na rzucie prostokąta o ściętych narożach. Dwukondygnacyjny, nakryty czterospadowym dachem z graniastą wieżą w kalenicy. Wieżę o ściętych narożach wieńczy obeliskowy hełm z ażurową chorągiewką z datą 1779. Osie elewacji ratusza wyznaczają otwory okienne i dwa otwory drzwiowe umieszczone w dłuższych ścianach - wschodniej i zachodniej. Naroża budynku i lizeny pomiędzy otworami zaakcentowano boniowaniem, gzyms koronujący ukształtowany został z drobnych profili. Cokół wieży posadowionej na niskiej attyce obiega boniowanie pasowe, zwieńczone gzymsem. Narożniki wieżyczki podkreślają pilastry dźwigające profilowany gzyms, wygięty na głównych osiach w taki sposób, że obramowuje cztery okrągłe tarcze zegarowe. Ścianki wieży przepruto naprzemiennie rozmieszczonymi otworami kolistymi i zamkniętymi półkoliście. Pomieszczenia parteru rozplanowano w układzie trójtraktowym, przy czym trakt środkowy jest węższy, piętra zaś w układzie dwuipółtraktowym. Na osi głównego wejścia od zachodu mieści się owalna sień z klatką schodową. Wnętrza przekrywają sklepienia kolebkowe z lunetami, odcinkowe i krzyżowe, a na piętrze stropy ogniotrwałe. 2. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi: a) uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora, b) opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, c) opracuje przedmiary robót, d) opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, e) udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, f) na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. g) sprawował będzie nadzór autorski w trakcie realizacji robót. 3. Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. h) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 4. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: - projekty budowlane po 5 egz. + CD /JPG/, - projekty wykonawcze po 5 egz. + CD /JPG/, - przedmiary robót po 1 egz. + CD (w formacie Excel), - kosztorysy inwestorskie po 1 egz. + CD (w formacie Excel), - kosztorysy ofertowe po 1 egz. + CD (w formacie Excel), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD), - informacja BIOZ po 5 egz. + CD (pdf), Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. 5. Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa, m.in.: - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Projektowa CHRZĄSZCZ Grzegorz Móżdżyński, ul. Św Rocha 11/1 lok. 706, 15-879 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 30135,00
- Oferta z najniższą ceną: 30135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175398,00
- Waluta: PLN.
w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
Zastępca Burmistrza
Metryka strony