Zamówienie Nr Izp.271.2.2016 z dnia 2016-01-18 - Rozpoznanie cenowe na usługę wykonania dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim”

Tytuł Rozpoznanie cenowe na usługę wykonania dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim”
Numer Izp.271.2.2016
Data wydania 2016-01-18

Bielsk Podlaski, 2016-01-18

Izp.271.2.2016

Rozpoznanie cenowe

na usługę wykonania dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą:

„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. W. Wysockiego

w Bielsku Podlaskim”

 

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art. 2 pkt 8 ustawy)

 

1. Zamawiający:

Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17-100 Bielsk Podlaski
Regon 050658982
NIP 543 20 66 155

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim”.

2.1. Zakres inwestycji obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego na działce o nr geod. 621/1, 627/2, 620/2, 620/1 w Bielsku Podlaskim, zgodnie z zakresem opracowania, zaznaczonym kolorem zielonym na mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 (załącznik nr 3).

Szczegółowe założenia do projekt:
- budowa boiska (o nawierzchni wykonanej ze sztucznej trawy) do  gry w piłkę nożną i ręczną o wym. ok. 40 m x 20 m wraz z osprzętem,
- budowa boiska (o nawierzchni poliuretanowej) do gry w piłkę siatkową i koszykową o wym. ok. 28 m x 18 m  wraz z osprzętem,
- wykonanie (2 torowej) bieżni lekkoatletycznej dookoła boiska o nawierzchni poliuretanowej,
- wykonanie (4 torowej) bieżni lekkoatletycznej prostej ( ok. 60 m) o nawierzchni poliuretanowej,
- wykonanie skoczni do skoku w dal z rozbiegiem o nawierzchni poliuretanowej,
- odwodnienie terenu - drenowanie z odprowadzeniem wód do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Wysockiego,
- wykonanie oświetlenia,
- ustawienie koszy na śmieci,
- monitoring,
- ustawienie ławek,
- ustawienie tablicy regulaminowej,
- ustawienie piłkochwytów (o ile będą konieczne).

Planowany obiekt położony jest poza strefą konserwatorską.

2.2. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z przepisami prawa, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi:

1) uzyskanie kopii mapy zasadniczej,
2) uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i materiałów niezbędnych do zgłoszenia robót budowlanych,
3) opracowanie niezbędnych dokumentów i badań,
4) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych  przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, ofertowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz projektów zagospodarowania zieleni – wycinki i nasadzeń drzew (o ile będą konieczne)
5) udzielenie wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych,
6)  sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.

2.3. Przedmiot zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Dokumentacja będąca przedmiotem zmówienia nie może odwoływać się do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przyjętych rozwiązań i nie jest możliwy  opis poszczególnych rozwiązań za pomocą dostatecznie  dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” - ze wskazaniem przynajmniej minimalnych parametrów albo oczekiwanych rozwiązań technologicznych i technicznych, czy funkcjonalności, które maja zapewnić te rozwiązania, pozwalające na ich ocenę jako równoważnych.

2.4. Projektant zobowiązany jest do konsultowania z Inwestorem poszczególnych rozwiązań projektu budowlanego oraz uzyskania jego akceptacji.

Osoby do kontaktu:
- Pan Jarosław Strapczuk – tel. 85 731 81 55
- Pan Mirosław Chomaniuk – tel. 85 730 24 08

2.5. Opracowana dokumentacja powinna zawierać:

  1. projekty budowlane 4 egz. + CD /JPG/ - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  ( Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z póź. zm.) i spełniające  wymagania  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia  2012 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu i formy  projektu  budowlanego  (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.)  oraz  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r.
    w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i  odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  2. projekty wykonawcze 2 egz. + CD /JPG/ - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  (Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. zm.) 
  3. przedmiary robót 2 egz. + CD (w formacie Excel) - przez  które  należy  rozumieć  opracowanie  zawierające  zestawienie przewidywanych  do  wykonania  robót  w  kolejności  technologicznej  ich  wykonania, wraz z  ich  szczegółowym  opisem, miejscem  wykonania  lub  wskazaniem  podstaw  ustalających  szczegółowy  opis,  z  wyliczeniem  i  zestawieniem  liczby  jednostek  miar  robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych  nakładów  rzeczowych. Przedmiary  muszą  uwzględniać  wymagania  określone w § od
    6 do10 rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego   (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  4. kosztorysy inwestorskie 2 egz. + CD (w formacie Excel) zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych     w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.);
  5. kosztorysy  ofertowe 2 egz. + CD (w formacie Excel),
  6. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) 2 egz. + CD ( MS WORD) - przez  które  należy rozumieć  opracowania,  zawierające  w  szczególności  zbiory  wymagań,  które  są  niezbędne do  kreślenia standardu  i  jakości  wykonania  robót  w  zakresie  sposobu  wykonania  robót budowlanych, właściwości  wyrobów  budowlanych  oraz  oceny  prawidłowości  wykonania  poszczególnych  robót. Specyfikacje  muszą  uwzględniać  wymagania  określone w  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót  budowlanych oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  7. projekty zagospodarowania zieleni – wycinki i nasadzeń drzew (o ile będzie konieczne).

2.6. Warunki udziału w postępowaniu.

    Projektant powinien posiadać odpowiednie (wymagane przepisami) uprawnienia budowlane.

3. Kryteria wyboru oferty – najniższa cena brutto.

4. Termin realizacji zamówienia: – do 75 dni  kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

5. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść w Biurze podawczym Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski w terminie do 26 stycznia 2016 roku do godz. 12.00 i oznaczyć: Oferta na usługę wykonania  dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim”.

W przypadku ofert wysłanych pocztą – decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta Bielsk Podlaski.

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Jarosław Strapczuk tel. 85 731 81 55, 690 607 122.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Projekt umowy.
  3. Mapy poglądowe sytuacyjno-wysokościowe.

 

KIEROWNIK REFERATU
Inwestycji i Zamówień Publicznych
Jerzy Bartoszuk

Metryka strony

Udostępniający: Ewa Nowicka

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Nowicka

Wprowadzający: Ewa Nowicka

Data wprowadzenia: 2016-01-18

Data modyfikacji: 2016-01-18

Opublikował: Ewa Nowicka

Data publikacji: 2016-01-18