Zamówienie Nr Izp.271.2.2016 z dnia 2016-01-18 - Rozpoznanie cenowe na usługę wykonania dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim”
Tytuł | Rozpoznanie cenowe na usługę wykonania dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim” |
---|---|
Numer | Izp.271.2.2016 |
Data wydania | 2016-01-18 |
Bielsk Podlaski, 2016-01-18
Izp.271.2.2016
Rozpoznanie cenowe
na usługę wykonania dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą:
„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. W. Wysockiego
w Bielsku Podlaskim”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art. 2 pkt 8 ustawy)
1. Zamawiający:
Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17-100 Bielsk Podlaski
Regon 050658982
NIP 543 20 66 155
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim”.
2.1. Zakres inwestycji obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego na działce o nr geod. 621/1, 627/2, 620/2, 620/1 w Bielsku Podlaskim, zgodnie z zakresem opracowania, zaznaczonym kolorem zielonym na mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 (załącznik nr 3).
Szczegółowe założenia do projekt:
- budowa boiska (o nawierzchni wykonanej ze sztucznej trawy) do gry w piłkę nożną i ręczną o wym. ok. 40 m x 20 m wraz z osprzętem,
- budowa boiska (o nawierzchni poliuretanowej) do gry w piłkę siatkową i koszykową o wym. ok. 28 m x 18 m wraz z osprzętem,
- wykonanie (2 torowej) bieżni lekkoatletycznej dookoła boiska o nawierzchni poliuretanowej,
- wykonanie (4 torowej) bieżni lekkoatletycznej prostej ( ok. 60 m) o nawierzchni poliuretanowej,
- wykonanie skoczni do skoku w dal z rozbiegiem o nawierzchni poliuretanowej,
- odwodnienie terenu - drenowanie z odprowadzeniem wód do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Wysockiego,
- wykonanie oświetlenia,
- ustawienie koszy na śmieci,
- monitoring,
- ustawienie ławek,
- ustawienie tablicy regulaminowej,
- ustawienie piłkochwytów (o ile będą konieczne).
Planowany obiekt położony jest poza strefą konserwatorską.
2.2. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z przepisami prawa, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi:
1) uzyskanie kopii mapy zasadniczej,
2) uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i materiałów niezbędnych do zgłoszenia robót budowlanych,
3) opracowanie niezbędnych dokumentów i badań,
4) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, ofertowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz projektów zagospodarowania zieleni – wycinki i nasadzeń drzew (o ile będą konieczne)
5) udzielenie wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych,
6) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
2.3. Przedmiot zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Dokumentacja będąca przedmiotem zmówienia nie może odwoływać się do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przyjętych rozwiązań i nie jest możliwy opis poszczególnych rozwiązań za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” - ze wskazaniem przynajmniej minimalnych parametrów albo oczekiwanych rozwiązań technologicznych i technicznych, czy funkcjonalności, które maja zapewnić te rozwiązania, pozwalające na ich ocenę jako równoważnych.
2.4. Projektant zobowiązany jest do konsultowania z Inwestorem poszczególnych rozwiązań projektu budowlanego oraz uzyskania jego akceptacji.
Osoby do kontaktu:
- Pan Jarosław Strapczuk – tel. 85 731 81 55
- Pan Mirosław Chomaniuk – tel. 85 730 24 08
2.5. Opracowana dokumentacja powinna zawierać:
- projekty budowlane 4 egz. + CD /JPG/ - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z póź. zm.) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r.
w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), - projekty wykonawcze 2 egz. + CD /JPG/ - opracowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.)
- przedmiary robót 2 egz. + CD (w formacie Excel) - przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od
6 do10 rozporządzenia Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), - kosztorysy inwestorskie 2 egz. + CD (w formacie Excel) zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.);
- kosztorysy ofertowe 2 egz. + CD (w formacie Excel),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) 2 egz. + CD ( MS WORD) - przez które należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
- projekty zagospodarowania zieleni – wycinki i nasadzeń drzew (o ile będzie konieczne).
2.6. Warunki udziału w postępowaniu.
Projektant powinien posiadać odpowiednie (wymagane przepisami) uprawnienia budowlane.
3. Kryteria wyboru oferty – najniższa cena brutto.
4. Termin realizacji zamówienia: – do 75 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść w Biurze podawczym Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski w terminie do 26 stycznia 2016 roku do godz. 12.00 i oznaczyć: Oferta na usługę wykonania dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. Kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim”.
W przypadku ofert wysłanych pocztą – decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta Bielsk Podlaski.
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Jarosław Strapczuk tel. 85 731 81 55, 690 607 122.
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Projekt umowy.
- Mapy poglądowe sytuacyjno-wysokościowe.
KIEROWNIK REFERATU
Inwestycji i Zamówień Publicznych
Jerzy Bartoszuk
Metryka strony