Zamówienie Nr Izp.341-41/09 z dnia 2009-12-09 - Bieżace utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w 2010 roku.

Tytuł Bieżace utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w 2010 roku.
Numer Izp.341-41/09
Data wydania 2009-12-09
Izp.341-41/09
Bielsk Podlaski: Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 422820 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czyszczenie osadników kanalizacji deszczowej - wpusty uliczne D:500;- 1100 szt 2. Czyszczenie osadników studzienki rewizyjnej D:1000;- szt.20 3. Regulacja wysokościowa wpustów ulicznych w nawierzchni dróg asfaltowych;- 15 szt 4. Regulacja wysokościowa wpustów ulicznych w nawierzchniach betonowych;- szt.4 5. Regulacja wysokościowa włazów studziennych w nawierzchni dróg asfaltowych;- 10 szt 6. Regulacja wysokościowa włazów studziennych w nawierzchni dróg betonowych - 5 szt 7. Wykonanie wpustu ulicznego z osadnikiem głębokości 0,5 m wraz z ustawieniem włazu żeliwnego typ ciężki; - 6 szt. 8. Przełożenie istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:150; -30,00 m 9. Przełożenie istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:200; - 10 m 10. Przełożenie istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:300; - 10 m 11. Wykonanie studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki Ø 1,0 m H = 2,0 m; - 2 szt. 12. Wykonanie studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki Ø 1,0 m H = 3,0 m; - 2 szt. 13. Czyszczenie kanalizacji sprzętem specjalistycznym WUKO; - 20 godz. 14. Pompowanie wody z pasa drogowego beczkowozem wraz z wywozem na odległość 5,0 km; - 20 godz. 15. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym. 35x35x6 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 25 m2 16. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym.50x55x7 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 15 m2 17. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem kostka polbruk gr. 8 cm; wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 15 m2 18. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem trylinki bet. sześciokątnej gr. 15 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 15 m2 19. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem obrzeży betonowych o wym. 8 x 30 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 10 m 20. Przestawienie krawężnika ulicznego o wym. 20x30 cm wraz z odkuciem ław i wykonaniem nowych ław z betonu KL B-10 - 10 m 21. Przełożenie płyt drogowych o wym. 1,0 x 3,0 m wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem; - 25 m2 22. Przełożenie płyty typu jomby o wym. 50 x 50 x 15 cm wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem ; - 25 m2 23. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu Ø 0,8 m; - 10m 24. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu Ø 1,00 m; - 10 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 roku z póź. zm. - ( należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ tj. ) : 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 roku z póź. zm.) W celu potwierdzenia spełnienia w.w. warunku należy do oferty dołączyć: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. co najmniej 1 osoba posiadająca potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej. W celu potwierdzenia spełnienia w.w. warunku należy do oferty dołączyć: a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa w pkt. 1.2.1 niniejszego rozdziału SIWZ) - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ b) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.1.2.1.a, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) Uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej ( np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ). 1.2.2. Wykonawca musi wykazać iż dysponuje bądź będzie dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia w.w. warunku należy do oferty dołączyć: a) oświadczenie wykonawcy, iż dysponuje bądź będzie dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami - zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ; - koparko-spycharka o pojemności łyżki 0,15 m3 - samochód samowyładowawczy, - piła do cięcia asfaltu, - zagęszczarka płytowa, - koparka o poj. łyżki 0,6 m3, - samochód specjalistyczny WUKO, - samochód asenizacyjny do pompowania wody. b) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.1.2.2.a, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: W celu potwierdzenia spełnienia w.w. warunku należy do oferty dołączyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) - wg załącznika Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);. 4. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni, wg załącznika Nr 3 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 5. Zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);. 6. Oświadczenie, że Wykonawca jest/ nie jest płatnikiem podatku VAT wg załącznika nr 4 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji - kierownik z doświadczeniem zawodowym i uprawnieniami budowlanymi o specjalności sanitarnej / odpisy uprawnień i przynależność do Izby Budowlanej / wg załącznika Nr 5 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 8. Wykaz narzędzi i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia wg załącznika Nr 6 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 9. Kosztorys ofertowy z ceną jednostkową ryczałtową oraz wartością zamówienia -netto + podatek VAT-wg załącznika Nr 7 10. Wskaźniki cenotwórcze -R, Ko, Kz, Z- użyte do wyliczenia wartości ofertowej, do rozliczenia robót, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP., zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt. 3, 5, niniejszego działu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument, o którym mowa w pkt. 3 niniejszego działu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 5 niniejszego działu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3 i 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 11 znajdują odpowiednie zastosowanie. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17 - 100 Bielsk Podlaski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1,    17 - 100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
Z up. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2009-12-09

Data modyfikacji: 2009-12-09

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2009-12-09