Zamówienie Nr Izp.271.5.2012 z dnia 2012-02-27 - Przetarg nieograniczony pn.Pielęgnacja drzew - wycinka oraz cięcie koron drzew na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2012- 2013r.

Tytuł Przetarg nieograniczony pn.Pielęgnacja drzew - wycinka oraz cięcie koron drzew na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2012- 2013r.
Numer Izp.271.5.2012
Data wydania 2012-02-27
Izp.271.5.2012

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Bielsk Podlaski: Pielęgnacja drzew - wycinka oraz cięcie koron drzew na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2012- 2013r.
Numer ogłoszenia: 56948 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja drzew - wycinka oraz cięcie koron drzew na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2012- 2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja drzew - wycinka oraz cięcie koron drzew na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2012- 2013 r. Wycinka drzew : Ceny jednostkowe za 1 szt. wycinki łącznie z załadunkiem i wyładunkiem oraz wywozem pociętego ( na odcinki umożliwiające ręczny załadunek na środki transportu) drzewa w obrębie granic miasta w odniesieniu do drzew o średnicach pni : a) do 15 cm, b) powyżej 15 cm do 20 cm, c) powyżej 20 cm do 30 cm,  d) powyżej 30 cm do 40 cm, e) powyżej 40 cm do 65 cm, f) dodatek za każde dalsze 5 cm średnicy pnia powyżej 65 cm. Oddzielnie podać ceny jednostkowe w przypadku frezowania pni 10 cm poniżej poziomu gruntu. Miejsce po wycince należy wówczas zasypać materiałem stosowanym na danym terenie ( ziemia urodzajna na trawnikach bądź piasek na chodnikach, placach itp.) do poziomu istniejącego pobocza drogi bądź do poziomu gruntu w otoczeniu prowadzonych robót oraz zagęścić mechanicznie. a) do 15 cm, b) powyżej 15 cm do 20 cm, c) powyżej 20 cm do 30 cm, d) powyżej 30 cm do 40 cm, e) powyżej 40 cm do 65 cm, f) dodatek za każde dalsze 5 cm średnicy pnia powyżej 65 cm Cięcie drzew : Obejmuje takie rodzaje cięć jak : cięcie formujące, sanitarne, cięcie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa otoczeniu itp. Ceny jednostkowe za 1 szt. cięcia z załadunkiem   i wyładunkiem oraz wywozem gałęzi w obrębie granic miasta, w odniesieniu do drzew o średnicach pni : a) do 10 cm, b) powyżej 10 cm do 15 cm, c) powyżej 15cm do 20 cm,  d) powyżej 20 cm do 30 cm, e) powyżej 30 cm do 40 cm, f) powyżej 40 cm Rany po cięciu drzew należy zabezpieczyć środkiem do pielęgnacji ran. Kompleksowe cięcie drzew planowane jest do wykonania w okresie jesienno-zimowym. Zastrzega się możliwość pojedynczych zleceń w ciągu całego roku. Szacunkowa ilość drzew do cięcia w ciągu 2 lat - ok. 300-400 szt. Wycinka drzew będzie zlecana sukcesywnie w ciągu całego roku. Szacunkowa ilość drzew do wycinki w ciągu 2 lat- ok.50 szt. Dokładna ilość drzew do wycinki lub wykonania cięć koron drzew oraz ich lokalizacja, a także rodzaj cięcia, będzie uzależniona od bieżących potrzeb oraz wydanych w tym zakresie zezwoleń. Drewno  z wycinki i cięcia koron drzew będzie transportowane w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Wykonane roboty podlegają odbiorowi technicznemu. Interwencyjne wycięcie i cięcie koron drzew Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie 3 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego, natomiast planowane zobowiązany jest rozpocząć w terminie 14 dni od otrzymania zlecenia od Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał co najmniej 1 usługę o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto polegającą na wykonaniu wycinki, cięć pielęgnacyjnych drzew itp. z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać, że w przypadku wygrania przetargu będzie dysponował następującym sprzętem; - podnośnik o wysokości minimum 18 m - samochód skrzyniowy lub ciągnik z przyczepą do przewozu drewna - 1 szt., - piły spalinowe - 2 szt.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać, że w przypadku wygrania przetargu będzie dysponował co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do pielęgnacji zadrzewień z zastosowaniem pił mechanicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy z piłami mechanicznymi lub co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do pielęgnacji zadrzewień z zastosowaniem specjalistycznych technik alpinistycznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIII pkt. 4 i pkt. 5 lit.a siwz ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Przewiduje się zmianę do umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 5, 17-100 Bielsk Podlaski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 5,   17-100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza
 

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2012-02-27

Data modyfikacji: 2012-02-27

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2012-02-27