Zamówienie Nr Izp.271.19.2011 z dnia 2011-05-20 - Odpowiedzi na pytania do przetargu pn.Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 5 100 000 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie w 2011 roku planowanego deficytu budżetu miasta oraz s

Zamówienie Nr Izp.271.19.2011 z dnia 2011-05-20 - Odpowiedzi na pytania do przetargu pn.Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 5 100 000 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie w 2011 roku planowanego deficytu budżetu miasta oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Bielsk Podlaski, 2011-05-20

Izp. 271.19.2011
 

Postępowanie dotyczące udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w wysokości do 5 100 000 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie w 2011 roku planowanego deficytu budżetu miasta oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów (ogłoszenie o zamówieniu 2011/S 95-156051 z 18 maja 2011 r.)

          Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) Zamawiający informuje, iż otrzymał następujące pytania:

 

Pytanie 1. Prosimy o dostarczenie dokumentów niezbędnych do oceny ryzyka kredytowego transakcji:

a)      dokumenty potwierdzające upoważnienie przedstawicieli Miasta do podpisania umowy kredytu, ustanawiania zabezpieczeń,

b)      wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z Miastem  ( z uwzględnieniem nazwy, numeru REGON i NIP),

c)      wykaz instytucji, w których Miasto korzysta z kredytów i/lub pożyczek (nazwa, aktualne zadłużenie, miesięczne obciążenia, ostateczny termin spłaty),

d)     opinię RIO o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego w 2011 r.

e)      zmiany do uchwały budżetowej na rok 2011.

Odpowiedź:

a) Zamawiający udostępnił dokumenty do pkt. 1 a w modyfikacji SIWZ z dnia 20.05.2011r.,

b) wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie:

      Wykaz jednostek organizacyjnych Miasta Bielsk Podlaski:

1)      Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Mikołaja Kopernika 1, Regon 000523270, NIP 543-00-04-664;

2)       Przedszkole Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Stefana Żeromskiego 4, Regon 200408893, NIP 543-217-67-02;

3)       Przedszkole Nr 5 Krasnala Hałabały ul. Tadeusza Kościuszki 16, Regon 200408930, NIP 543-217-66-94;

4)       Przedszkole Nr 7 Kubusia Puchatka ul. Adama Kazanowskiego 2, Regon 200408901, NIP 543-217-67-19;

5)       Przedszkole Nr 9 „Leśna Polana” ul. Adama Kazanowskiego 2 a, Regon 200408924, NIP 543-217-66-88;

6)       Szkoła Podstawowa Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego ul. kpt. Władysława Wysockiego 6, Regon 000735032, NIP 543-10-22-606;

7)       Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Szarych Szeregów ul. Mikołaja Kopernika 3, Regon 050040762, NIP 543-18-20-012;

8)       Zespół Szkół z Dodatkową Nauką Języka Białoruskiego im. Jarosława

Kostycewicza ul. Józefa Poniatowskiego 9, Regon 051971356, NIP 543-19-62-315;

      9)    Zespół Szkół im. Adama Mickiewicza ul. Adama Mickiewicza 126, Regon 052132014, NIP 543-20-12-283;

    10)    Gimnazjum Nr 1 im. Niepodległości Polski ul. Tadeusza Kościuszki 21, Regon 050841806, NIP 543-18-59-623;

     11)    Miejska Biblioteka Publiczna ul. Kazimierzowska 14, Regon 001236928, NIP 543-10-21-647;

    12)   Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kazimierzowska 18/3, Regon 050274626, NIP 543-14-45-465;

     13)   Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Kazimierzowska 18/2, Regon 050384266, NIP 543-14-45-459;

     14)   Bielski Dom Kultury ul. 3 Maja 2, Regon 000284546, NIP 543-10-23-238;

     15) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Elizy Orzeszkowej 19, Regon 000986679, NIP 543-18-76-188;

     16)   Pływalnia Miejska Wodnik ul. Kazimierzowska 3b, Regon 052220570, NIP 543-20-57-707;

Wykaz gminnych spółek prawa handlowego:

1. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. ul. 3 Maja 22, Regon 050213754, NIP 543-020-04-02;

2. Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Studziwodzka 37, Regon 000151696, NIP 543-020-04-31;
 

c) Zamawiający przedstawia odpowiedź w tabeli poniżej zamieszczonej: