Zamówienie Nr Izp.341-37/09 z dnia 2009-10-26 - Ręczne zimowe oczyszczanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2009/2010

Tytuł Ręczne zimowe oczyszczanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2009/2010
Numer Izp.341-37/09
Data wydania 2009-10-26
Izp.341-37/09
Bielsk Podlaski: Ręczne zimowe oczyszczanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2009/2010.
Numer ogłoszenia: 373692 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ręczne zimowe oczyszczanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2009/2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2009/2010. 1.Wykaz odcinków placów i chodników do zimowego utrzymania określa załącznik nr 7- powierzchnia 44 053 m2. 2.Koordynatorami ze strony zamawiającego będą: Bogdan Sokołowski i Marcin Kuptel, a wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne do umowy. 3.Chodniki i place miejskie powinny być oczyszczone ze śniegu, a gołoledź zlikwidowana aż do podłoża utwardzonego płytką chodnikową, kostką betonową bądź asfaltem. 4.Likwidacja śliskości na zleconych odcinkach placów i chodników o nawierzchni asfaltowej i gruntowej może odbywać się z użyciem 3% mieszanki piaskowo-solnej, natomiast likwidacja śliskości na nawierzchniach betonowych /płytki chodnikowe, kostka POLBRUK/ przeprowadzać piaskiem. Śnieg i lód należy usuwać na obrzeża ciągów pieszych bądź placów, tworząc wały z zachowaniem minimum 80% powierzchni oczyszczonej. Zeskładowany w ten sposób śnieg bądź lód będzie wywożony na wyraźne polecenie Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane. 5.Na chodnikach na wysokości przejść dla pieszych , należy zachować przerwy w zwałowanym śniegu. 6.Zabrania się składowania śniegu, lodu uprzednio posypanego mieszanką piaskowo-solną, na trawnikach, zieleńcach oraz bezpośrednio przy drzewach i żywopłotach. 7.Zabrania się usuwania śniegu z chodników na przyległą jezdnię. 8.Wykonawca zabezpiecza sprzęt, piasek i piaskosól we własnym zakresie. 9.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów i chodników a wynikłe z niewłaściwego ich utrzymania - w szczególności, gdy przyczyną wypadku będzie nie zlikwidowana gołoledź..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r., Nr 223 r. poz. 1655 z póź. zm.) 2.Zapoznali się z miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ oraz umowie i przyjmą je bez zastrzeżeń, 3.Uzyskali wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 4.Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w terminie do 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia -w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) (wg załącznika Nr 2 do SIWZ). 3.Ceny netto usługi zimowego utrzymania : a. za uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń oraz likwidacja śliskości za 1m2 chodnika i placu w okresie jednego miesiąca. b. za 1 tonę 3% mieszanki piaskowo-solnej do posypywania placów i chodników o nawierzchniach asfaltowych lub gruntowych. c. za 1 tonę piasku do posypywania placów i chodników o nawierzchni betonowej. d. za 1 godz. pracy ciągnika z przyczepą. e. za 1 godz. pracy pracownika przy ręcznym załadunku śniegu i lodu. f. za 1 godz. pracy wywrotki o ładowności 12ton. g. za 1 godz. pracy ładowarki. Do w.w cen netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 7%. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - co najmniej 1 usługa polegająca na zimowym utrzymaniu placów i chodników o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie ,wg załącznika Nr 3. 6. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni, wg załącznika Nr 4. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie, że Wykonawca jest/ nie jest płatnikiem podatku VAT wg załącznika nr 5. 9. Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, którym dysponuje wykonawca wg załącznika Nr 6. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. IX.9. Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w rozdziale IX spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski lub w siedzibie Zamawiającego pokój Nr 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1,    17 - 100 Bielsk Podlaski, biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Z up. Burmistrza Miasta
Mirosław Gołębiowski
z-ca Burmistrza
 

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2009-10-26

Data modyfikacji: 2009-10-26

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2009-10-26