Zamówienie Nr Izp.271.1.2012 z dnia 2012-02-29 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn.Przebudowa ulicy Myśliwskiej na odcinku od ul. Bema do ul. Dubiażyńskiej - dokumentacja projektowa

Tytuł Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn.Przebudowa ulicy Myśliwskiej na odcinku od ul. Bema do ul. Dubiażyńskiej - dokumentacja projektowa
Numer Izp.271.1.2012
Data wydania 2012-02-29
Izp.271.1.2012

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 25144-2012 z dnia 2012-01-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bielsk Podlaski
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ul. Myśliwskiej na odcinku od ul. Bema do ul. Dubiażyńskiej w Bielsku Podlaskim wg załączonej mapy w następującym zakresie: 1) przebudowa nawierzchni jezdni, 2)...
Termin składania ofert: 2012-02-07


Bielsk Podlaski: Przebudowa ulicy Myśliwskiej na odcinku od ul. Bema do ul. Dubiażyńskiej - dokumentacja projektowa
Numer ogłoszenia: 60134 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25144 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Myśliwskiej na odcinku od ul. Bema do ul. Dubiażyńskiej - dokumentacja projektowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ul. Myśliwskiej na odcinku od ul. Bema do ul. Dubiażyńskiej w Bielsku Podlaskim wg załączonej mapy w następującym zakresie: 1) przebudowa nawierzchni jezdni, 2) przebudowa kanalizacji deszczowej, 3) przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, 4) budowa sieci kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, 5) budowa chodników, 6) budowa oraz przebudowa zjazdów na posesje (jeden zjazd do każdej geodezyjnie wyodrębnionej działki, po uzgodnieniu lokalizacji z ich właścicielami), 7) projekt stałej organizacji ruchu, 8) w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej (miedzy innymi telekomunikacyjnej i elektrycznej), kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie, jako -zakres opracowania. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, dwuetapowo: - ETAP I - opracuje dokumentację projektową oraz uzyska decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zakresie przebudowy nawierzchni z odwodnieniem, tj. między innymi: a) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, b) opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz (o ile będzie konieczne), c) pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, d) wykona badania geotechniczne gruntu, e) opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, f) opracuje przedmiary robót, g) opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym oraz ustawą Prawo Zamówień Publicznych, h) uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez Inwestora, i) udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, j) na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. - ETAP II - opracuje dokumentację projektową oraz uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę dla budowy oraz przebudowy infrastruktury technicznej nie związanej z przebudową drogi, tj. sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej : a) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego, b) pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, c) opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, d) opracuje przedmiary robót, e) opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym oraz ustawą Prawo Zamówień Publicznych, f) uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora, g) udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, h) na wniosek inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. 4. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: -projekty budowlane 5 egz. + CD /JPG/ -projekty wykonawcze po 5 egz. + CD /JPG/ -przedmiary robót po 2 egz + CD (w formacie Excel), -kosztorysy inwestorskie po 2 egz + CD (w formacie Excel), -kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel), -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 2 egz. + CD ( MS WORD). -projekt stałej organizacji ruchu 3 egz. + CD (pdf). -projekt zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew), o ile takowy będzie konieczny 5 egz. +CD (pdf). -operat wodnoprawny + pozwolenie wodnoprawne (o ile takowe będą konieczne) po 3 egz. +CD (pdf). -badania geotechniczne gruntu 2 egz. + CD (pdf), -informacja BIOZ po 5 egz. + CD (pdf), Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. 5. Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa, m.in.: -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389),.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Projektowanie i Nadzór Budowy Dróg i Mostów Zbigniew Radziszewski, ul. Parkowa 2A, 18-230 Ciechanowiec, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34440,00
  • Oferta z najniższą ceną: 24575,40 / Oferta z najwyższą ceną: 133795,88
  • Waluta: PLN.
 
w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2012-02-29

Data modyfikacji: 2012-02-29

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2012-02-29