Zamówienie Nr Ok.042.1.2013 z dnia 2013-10-14 - Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu pod nazwą Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL

Tytuł Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu pod nazwą Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL
Numer Ok.042.1.2013
Data wydania 2013-10-14

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bielsk-podlaski.pl


Bielsk Podlaski: Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu pod nazwą Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL
Numer ogłoszenia: 213479 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu pod nazwą Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III w trzech gimnazjach w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Przygotowanie programu i przeprowadzenie w roku szkolnym 2013/14 wymienionych w pkt. a-c pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych dla uczniów i uczennic Gimnazjum Nr 1 im. Niepodległości Polski w Bielsku Podlaskim, Gimnazjum Nr 2 z Zespołu Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim i Gimnazjum Nr 3 z Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza w Bielsku Podlaskim: a)wyrównujących wiedzę z matematyki, fizyki, geografii, chemii, języka ojczystego i języka angielskiego, zajęcia prowadzone w grupach 8 - osobowych; b)rozwijających wiedzę z matematyki, biologii, geografii, chemii, języka ojczystego i języka angielskiego, zajęcia prowadzone w grupach 8 - osobowych; c)rozwijających zainteresowania i świadomość kulturalną, w tym: sportowe, fotograficzne, plastyczne, teatralne i dziennikarskie, zajęcia prowadzone w grupach 12 - osobowych; 2.Przygotowanie programu i przeprowadzenie zajęć z zakresu rozwijania umiejętności społecznych realizowanych w 12 -osobowych grupach, w formie 4 godzinnych warsztatów obejmujących następującą tematykę, w zależności od potrzeb szkoły: -Komunikacja interpersonalna, -Rozwiązywanie konfliktów, -Wzmacnianie poczucia własnej wartości, -Radzenie ze stresem, -Budowanie motywacji do nauki. 3.Przygotowanie programu i przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, realizowanych w 12 - osobowych grupach, w formie 4 godzinnych warsztatów obejmujących tematykę samopoznania i planowania kariery zawodowej. 4.Przeprowadzenie 2 godzinnych spotkań doradczych, podczas których doradca wypracuje z uczniem Indywidualny Plan Działań Edukacyjno - Zawodowych (Portfolio IPDE-Z) obejmujący diagnozę potencjału ucznia, określenie celów edukacyjno- zawodowych, plan działania oraz rekomendację doradcy zawodowego. 5.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na prowadzenie zajęć z danego przedmiotu i w danej szkole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz wymiar godzinowy przedstawia tabela (w siwz) -Zajęcia wyrównujące wiedzę część 1-9,Matematyka, liczba godzin 24 Klasa II,grup-2,1,1,1 20 Klasa III,grup -2,1,2 część 10,11Fizyka,liczba godzin 24 Klasa II x,x, 1 20 Klasa IIIx,1.x część12,Geografia, liczba godzin 24 Klasa IIx,1,x część13Chemia, liczba godzin 20 Klasa IIIx,1, x część14,15,16,Język ojczysty 24 klasa II1,1,1 część17,Język rosyjski liczba godzin 24 Klasa IIx,1,x część18-20 Język angielski,liczba godzin 24 Klasa II1,x,1 20 Klasa III1,x,x -Zajęcia rozwijające wiedzę część21-23,Matematyka,liczba godzin 24 Klasa II1,1,x 20 Klasa IIIx,1,x część24,25 Biologia,liczba godzin 24 Klasa IIx,x,1 20 Klasa III1,x,x część26,Chemia,liczba godzin 20 Klasa IIIx,x,1 część27,Geografia, liczba godzin 20 Klasa IIIx,x,1 część28-30 Język ojczysty, liczba godzin 20 Klasa III1,1,1 część31-34 Język angielski, liczba godzin 24 Klasa II1,x,x 20 Klasa III1,1,1 -Zajęcia rozwijające zainteresowania i świadomość kulturalną część35-37 Sportowe, liczba godzin 30 Klasa II i III1,1,1 część38-41 Fotograficzne, liczba godzin 35 Klasa II i III 1,1,2 część42-43 Plastyczne, liczba godzin 36 Klasa II i III 1x1 część44,45 Teatralne, liczba godzin 48 Klasa II i III 1 1,x część46,Dziennikarskie, liczba godzin 45 Klasa II i III x,1x -Zajęcia rozwijające umiejętności społeczne część47-53 Zajęcia warsztatowe 4 Klasy II i III 3,2,2 -Doradztwo edukacyjno - zawodowe część54, Zajęcia warsztatowe 4 Klasa III 4,4,4 część55a, Indywidualne spotkania doradcze 2 h/ osoba Klasa III48 osób,x ,x część55b Indywidualne spotkania doradcze 2h/osoba Klasa IIIx,48 osób, x część 55cIndywidualne spotkania doradcze 2h/osoba KlasaIII x,x, 48 osób 6.Program zajęć rozwijających wiedzę z poszczególnych przedmiotów powinien wykraczać poza treści programowe realizowane w trakcie zajęć lekcyjnych w szkołach, uwzględniać potrzeby uczniów i uczennic szczególnie uzdolnionych. 7.Program zajęć wyrównujących wiedzę z poszczególnych przedmiotów powinien uzupełniać braki w wiedzy uczniów i uczennic pod kątem egzaminu gimnazjalnego. 8.Zakres programowy konsultacji powinien być dostosowany do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów i uczennic. 9.Programy zajęć rozwijających zainteresowania i świadomość kulturalną powinny uwzględniać potrzeby uczniów i uczennic oraz końcowy rezultat, tj.: a.zajęcia sportowe - organizacja międzyszkolnego turnieju sportowego, b.zajęcia fotograficzne - wystawa fotografii, c.zajęcia plastyczne - wystawa prac plastycznych, d.zajęcia teatralne - wystawienie spektaklu. 10.Program warsztatów umiejętności społecznych oraz warsztatów z doradztwa zawodowego powinien uwzględniać aktywne metody pracy, symulacje, ćwiczenia oraz prezentacje multimedialne. 11.Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2014 r. zgodnie z założonym harmonogramem projektu (zajęcia wyrównujące wiedzę i zajęcia rozwijające wiedzę). 12.Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do dnia do dnia 30.06.2014 r. zgodnie z założonym harmonogramem projektu (zajęcia rozwijające zainteresowania i świadomość kulturalną, zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, doradztwo edukacyjno - zawodowe, w tym zajęcia warsztatowe i indywidualne spotkania doradcze). 13.Zajęcia będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku, zgodnie z założeniami projektu, wyborem grupy docelowej oraz specyfiką funkcjonowania szkoły. 14.Wykonawca zostanie zatrudniony na podstawie umowy cywilno - prawnej, tj. umowy zlecenia. 15.Prowadzący dodatkowe zajęcia pozalekcyjne (wyrównujące, rozwijające) oraz grupowe warsztaty z doradztwa zawodowego i indywidualne spotkania będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć określoną przez Zamawiającego. 16.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy ujęte zostały w projekcie umowy. 17.Wymagania podstawowe wobec wykonawcy części 1-46: a)Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo kwalifikacje do realizacji poszczególnych części zamówienia, b)posiadanie pełnej zdolności czynności prawnych. 18.Wymagania podstawowe wobec wykonawcy części 47-53: a)wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo kwalifikacje do prowadzenia zajęć psychoedukacyjnych i/lub kwalifikacje trenera z zakresu umiejętności społecznych, b)posiadanie pełnej zdolności czynności prawnych. 19.Wymagania podstawowe wobec wykonawcy części 54-55a,b,c: a)wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo kwalifikacje doradcy zawodowego, b)posiadanie pełnej zdolności czynności prawnych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 55.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności 1.osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo wymagane kwalifikacje do realizacji poszczególnych części zamówienia (wg załącznika Nr 3 do SIWZ) : - część 1-9,21-23- kwalifikacje do nauczania matematyki, - część 10,11 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z fizyki, - część 12, 27 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z geografii, - część 13, 26- kwalifikacje do prowadzenia zajęć z chemii, - część 14-16, 28-30- kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka ojczystego, - część 17 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego, - część 18-20, 31-34 -kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka angielskiego, - część 24,25 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z biologii, - część 35-37- kwalifikacje do prowadzenia zajęć sportowych, - część 38-41- kwalifikacje do prowadzenia zajęć fotograficznych, - część 42,43- kwalifikacje do prowadzenia zajęć plastycznych, - część 44,45- kwalifikacje do prowadzenia zajęć teatralnych, - część 46- kwalifikacje do prowadzenia zajęć dziennikarskich, - część 47-53 -kwalifikacje do prowadzenia zajęć psychoedukacyjnych i/lub kwalifikacje trenera z zakresu umiejętności społecznych, - część 54-55 a,b,c -kwalifikacje doradcy zawodowego 2.posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych (wg oświadczenia, dla części 1-55a,b,c)
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (Załącznik Nr 3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać również osobiście w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
Zastępca Burmistrza

Odpowiedzi na pytania:

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Mirosław Karolczak

Wprowadzający: Mirosław Karolczak

Data wprowadzenia: 2013-10-14

Data modyfikacji: 2013-10-18

Opublikował: Mirosław Karolczak

Data publikacji: 2013-10-14