Zamówienie Nr Izp.271.26.2015 z dnia 2016-01-04 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016 roku - zamówienie uzupełniające
Tytuł | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016 roku - zamówienie uzupełniające |
---|---|
Numer | Izp.271.26.2015 |
Data wydania | 2016-01-04 |
Izp.271.26.2015
Bielsk Podlaski: Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016 roku - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 1804 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016 roku - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie miasta Bielsk Podlaski. 2.Wykaz ulic miejskich o nawierzchni: 1)bitumicznej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów w 2016r. o łącznej powierzchni 293 353 m2 (załącznik Nr 1); 2)bitumicznej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów w 2016r. - pierwsza kolejność utrzymania o łącznej powierzchni 90 439 m2 (załącznik Nr 1A); 3)betonowej do zimowego utrzymania za pomocą piaskarek i pługów w 2016r. o łącznej długości 10.478 mb (załączniki Nr 2); 4)betonowej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów w 2016r. - pierwsza kolejność odśnieżania o długości 1.322 mb (załącznik Nr 2A); 5)gruntowej do zimowego utrzymania za pomocą pługów o łącznej długości w 2016 r. - 17.272 mb (załącznik Nr 3). 3.Szczegółowe wymagania Zamawiającego Stężenie solanki będzie uzgadniane na bieżąco przez koordynatorów akcji zimowej. Drogi bitumiczne powinny być utrzymane wg standardu polegającego na tym, że śliskość zimowa powinna być zlikwidowana na całej szerokości jezdni, ze szczególnym uwzględnieniem punktów newralgicznych jak skrzyżowania dróg oraz podjazdy. Po ustaniu opadów luźny śnieg może pozostawać na drodze do 2 godzin. Jednorazowe całkowite spryskanie solanką zleconej powierzchni nie powinno trwać dłużej niż 4 godziny. Likwidacja gołoledzi 3% mieszanką piaskowo-solną na ulicach o nawierzchni betonowej następować będzie po uzgodnieniach na bieżąco przez koordynatorów akcji. Zabrania się usuwania śniegu z jezdni na przyległe chodniki - dlatego też prędkość robocza pługów śnieżnych w tych miejscach nie powinna przekraczać 20km/godz. W wypadku wystąpienia bardzo obfitych opadów śniegu, będzie on wywożony na wyraźne polecenie Zamawiającego i w miejsce przez niego wskazane. Usunięcie śniegu sprzętem spychającym na zleconej powierzchni nie powinno trwać dłużej niż 4 godziny od ustania opadów. Po wstępnym odśnieżeniu należy niezwłocznie przystąpić do tzw. doczyszczania parkingów, zatok oraz zaułków miejskich usytuowanych w pasach drogowych ulic. Odpłużany śnieg powinien być gromadzony w postaci wałów przy krawężnikach na szerokości nie przekraczającej 10% szerokości jezdni. Odbiór ilości i jakości wykonanego zakresu robót odbywać się będzie protokolarnie comiesięcznym zestawieniem świadczonych usług w zakresie zimowego utrzymania ulic. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu (np. faxem) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzenie będzie polegało na sprawdzeniu przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi i analizy kart drogowych. W przypadku wykonywania usługi przez dany pojazd, który kończy pracę następnego dnia, w karcie drogowej należy wyodrębnić sumę przepracowanych godzin z każdego dnia. Niezatwierdzone zestawienie dzienne nie może być uwzględnione w zestawieniu miesięcznym. Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych do utrzymania odcinkach ulic wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 4.Termin wykonania zamówienia: 1)termin rozpoczęcia: po podpisaniu umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01.01.2016 r. 2)termin zakończenia: nie dłużej niż do dnia 30.04.2016 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM FIRM: LIDER KONSORCJUM - Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.
- PARTNER KONSORCJUM - Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Studziwodzka 37, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 120000,00
- Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120000,00
- Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
- 1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
- 2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Z up. BURMISTRZA MIASTA
Bożena Teresa Zwolińska
Z-CA BURMISTRZA