Zamówienie Nr Izp.271.26.2017 z dnia 2017-06-07 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn.Dostosowanie pomieszczeń Gimnazjum Nr 1 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bielsku Podlaskim

Tytuł Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn.Dostosowanie pomieszczeń Gimnazjum Nr 1 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bielsku Podlaskim
Numer Izp.271.26.2017
Data wydania 2017-06-07

Izp.271.26.2017

Ogłoszenie nr 103183 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.

Bielsk Podlaski: Dostosowanie pomieszczeń Gimnazjum Nr 1 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bielsku Podlaskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507284-N-2017

 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 82611-2017

 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 5065898200000, ul. ul. Kopernika  1, 17100   Bielsk Podlaski, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150, e-mail zp@bielsk-podlaski.pl
    Adres strony internetowej (URL): www.bielsk-podlaski.pl
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie pomieszczeń Gimnazjum Nr 1 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bielsku Podlaskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Izp.271.26.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia publicznego pn. Dostosowanie pomieszczeń Gimnazjum Nr 1 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bielsku Podlaskim są roboty polegające na: 1) wykonaniu robót budowlanych wewnętrznych: - roboty rozbiórkowe, - roboty budowlane, - roboty wykończeniowe, 2) wykonaniu robót instalacji wodno - kanalizacyjnej: - demontaż i montaż instalacji wodociągowej, - demontaż i montaż instalacji kanalizacji sanitarnej, - montaż armatury czerpalnej, - montaż urządzeń sanitarnych, - wymiana szafek hydrantowych, 3) wykonaniu robót instalacji elektrycznych: - wymiana gniazd i włączników elektrycznych, - wymiana opraw oświetleniowych, - regulacja podwieszeń opraw oświetleniowych, 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 6) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy Pzp. 7) Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie prac (czynności): układanie wykładzin, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45431000-7, 45440000-3, 45311000-0, 45430000-0, 45450000-6, 45300000-0, 45431100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT434199.00
WalutaPL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych ,,WIST” Halina Wysocka , ,  wist-bialystok@wp.pl,  ul. Handlowa 7,  15-399,  Białystok,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 761255,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 761255,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 761255,50
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Burmistrz Miasta

Jarosław Borowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Data wytworzenia: 2017-07-03

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data modyfikacji: 2017-07-03

Opublikował: Halina Szatyłowicz

Data publikacji: 2017-07-03