Zamówienie Nr Izp.271.26.2017 z dnia 2017-06-07 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn.Dostosowanie pomieszczeń Gimnazjum Nr 1 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bielsku Podlaskim
Tytuł | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn.Dostosowanie pomieszczeń Gimnazjum Nr 1 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bielsku Podlaskim |
---|---|
Numer | Izp.271.26.2017 |
Data wydania | 2017-06-07 |
Izp.271.26.2017
Ogłoszenie nr 103183 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Bielsk Podlaski: Dostosowanie pomieszczeń Gimnazjum Nr 1 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bielsku Podlaskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507284-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 82611-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 5065898200000, ul. ul. Kopernika 1, 17100 Bielsk Podlaski, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150, e-mail zp@bielsk-podlaski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bielsk-podlaski.pl - 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie pomieszczeń Gimnazjum Nr 1 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bielsku Podlaskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Izp.271.26.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia publicznego pn. Dostosowanie pomieszczeń Gimnazjum Nr 1 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bielsku Podlaskim są roboty polegające na: 1) wykonaniu robót budowlanych wewnętrznych: - roboty rozbiórkowe, - roboty budowlane, - roboty wykończeniowe, 2) wykonaniu robót instalacji wodno - kanalizacyjnej: - demontaż i montaż instalacji wodociągowej, - demontaż i montaż instalacji kanalizacji sanitarnej, - montaż armatury czerpalnej, - montaż urządzeń sanitarnych, - wymiana szafek hydrantowych, 3) wykonaniu robót instalacji elektrycznych: - wymiana gniazd i włączników elektrycznych, - wymiana opraw oświetleniowych, - regulacja podwieszeń opraw oświetleniowych, 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 6) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy Pzp. 7) Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie prac (czynności): układanie wykładzin, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45431000-7, 45440000-3, 45311000-0, 45430000-0, 45450000-6, 45300000-0, 45431100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 Wartość bez VAT434199.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 761255,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Burmistrz Miasta
Jarosław Borowski
Metryka strony