Zamówienie Nr Izp.271.30.2013 z dnia 2013-12-23 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. Zimowe utrzymanie placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych, a także opróżnianie koszy ulicznych w okresie zimowym 2014r. i 2015r. na t

Tytuł Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. Zimowe utrzymanie placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych, a także opróżnianie koszy ulicznych w okresie zimowym 2014r. i 2015r. na terenie miasta Bielsk Podlaski.
Numer Izp.271.30.2013
Data wydania 2013-12-23

Izp.271.30.2013

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 520670-2013 z dnia 2013-12-16 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bielsk Podlaski
1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miasta Bielsk Podlaski w 2014r. 2.Obsługa prawna obejmować będzie w szczególności : 1)Udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych pracownikom Urzędu Miasta w zakresie stosowania...
Termin składania ofert: 2013-12-20


Bielsk Podlaski: Zimowe utrzymanie placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych, a także opróżnianie koszy ulicznych w okresie zimowym 2014r. i 2015r. na terenie miasta Bielsk Podlaski.
Numer ogłoszenia: 534374 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 520670 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych, a także opróżnianie koszy ulicznych w okresie zimowym 2014r. i 2015r. na terenie miasta Bielsk Podlaski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych,    a także opróżnianie koszy ulicznych w okresie zimowym 2014r. i 2015r. na terenie miasta Bielsk Podlaski 1. Wykaz placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystanków komunikacyjnych do utrzymania w sezonie zimowym 2014r. - 2015r., stanowi załącznik Nr 5 na łączną powierzchnię 29 468 m2 , natomiast wykaz koszy znajduje się w załączniku Nr 5A. 2. Koordynatorami prac ze strony Zamawiającego będą: Bogdan Sokołowski i Marcin Kuptel tel. 731 81 31 a Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i Nr telefonu do umowy. 3. Place, parkingi i chodniki miejskie oraz przystanki komunikacyjne powinny być oczyszczone ze śniegu, błota i lodu, a gołoledź zlikwidowana aż do podłoża utwardzonego płytką chodnikową, kostką betonową bądź asfaltem. W przypadku braku opadów śniegu lub marznącego deszczu, Wykonawca zobowiązany jest do usuwania wszelkich pozostałych zanieczyszczeń ze zleconego terenu, w tym trawy itp. przy obrzeżach chodnikowych na całej zleconej powierzchni. 4. Likwidacja śliskości na zleconych odcinkach placów, parkingów i chodników miejskich oraz przystankach komunikacyjnych powinna odbywać się z użyciem 3 % mieszanki piaskowo-solnej. Śnieg i lód należy usuwać na obrzeża ciągów pieszych bądź placów, tworząc wały z zachowaniem minimum 80% szerokości powierzchni oczyszczonej. 5. W chodnikach, na wysokości przejść dla pieszych na drugą stronę ulicy, należy zachować przerwy w zwałowanym śniegu. 6. Zabrania się składowania śniegu lub lodu uprzednio posypanego mieszanką piaskowo-solną, na trawnikach, zieleńcach oraz bezpośrednio przy drzewach i żywopłotach. 7. Zabrania się usuwania śniegu z chodników na przyległą jezdnię. Wykonawca zabezpiecza sprzęt i piasko-sól we własnym zakresie. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów i chodników a wynikłe z niewłaściwego ich utrzymania - w szczególności, gdy przyczyną wypadku będzie nie zlikwidowana gołoledź. 9. Ilość koszy do opróżniania wynosi łącznie 155 sztuk, w tym 135 szt. koszy ulicznych i 20 szt. na przystankach komunikacyjnych - wykaz Nr 5A. 10. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy możliwość zmiany lokalizacji ustawienia koszy. 11. Kosze uliczne i na przystankach komunikacyjnych winny być opróżniane na bieżąco. Niedopuszczalne jest ich przepełnienie. Wszelkie zanieczyszczenia w promieniu 5 mb od kosza powinny zostać zebrane. Zimą kosze oraz teren w promieniu 1 mb od każdego z nich powinien być oczyszczony ze śniegu w sposób umożliwiający korzystanie z nich. Kosze które zostały powywracane lub przeniesione w inne miejsce powinny zostać ustawione na swoim dotychczasowym miejscu. 12. W przypadku rażących zaniedbań lub niewłaściwego wykonywania przez Wykonawcę usługi, Zamawiającemu przysługuje prawo obniżenia w wysokości 50 % wartości miesięcznego wynagrodzenia. 13. Zamawiający zastrzega, że może wyłączyć z oczyszczania powierzchnie placów, chodników lub parkingów na których wykonywane są roboty budowlane lub na których z innych przyczyn nie możliwe jest wykonywanie zadania. 13. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru robót ( sporządzony przez Wykonawcę) na podstawie wartości jednostkowych wykonanych rzeczywiście..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO OGRÓD Olaf Gawryluk, ul. Wyszyńskiego 14, 17-100 BIELSK PODLASKI, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 375000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 280000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 290939,32
  • Waluta: PLN.

Z up. Burmistrza Miasta

Walentyna Szymczuk

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2013-12-23

Data modyfikacji: 2013-12-23

Opublikował: Halina Szatyłowicz

Data publikacji: 2013-12-23