Zamówienie Nr Izp.271.35.2011 z dnia 2011-11-09 - Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia pn.Ręczne zimowe utrzymanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2011/2012

Tytuł Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia pn.Ręczne zimowe utrzymanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2011/2012
Numer Izp.271.35.2011
Data wydania 2011-11-09
 
Izp.271.35.2011

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 352814-2011 z dnia 2011-10-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bielsk Podlaski
Przedmiotem zamówienia jest ręczne zimowe utrzymanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2011/2012. 1. Wykaz odcinków chodników i placów miejskich do utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012r. stanowi załącznik nr 5 na...
Termin składania ofert: 2011-11-03


Bielsk Podlaski: Ręczne zimowe utrzymanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 371298 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352814 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ręczne zimowe utrzymanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2011/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ręczne zimowe utrzymanie placów i chodników miejskich w sezonie zimowym 2011/2012. 1. Wykaz odcinków chodników i placów miejskich do utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012r. stanowi załącznik nr 5 na łączną powierzchnię 30 688 m2 2. Koordynatorami prac ze strony zamawiającego będą : Bogdan Sokołowski i Kuptel Marcin tel 731 8131 a wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i nr telefonu do umowy. 3. Chodniki i place miejskie powinny być oczyszczone ze śniegu, a gołoledź zlikwidowana aż do podłoża utwardzonego płytką chodnikową, kostką betonową bądź asfaltem. 4. Likwidacja śliskości na zleconych odcinkach placów i chodników o nawierzchni asfaltowej i gruntowej może odbywać się z użyciem 3 % mieszanki piaskowo-solnej, natomiast likwidację śliskości na nawierzchniach betonowych (płytki chodnikowe, kostka POLBRUK) przeprowadzać piaskiem. Śnieg i lód należy usuwać na obrzeża ciągów pieszych bądź placów, tworząc wały z zachowaniem minimum 80% szerokości powierzchni oczyszczonej. Zeskładowany w ten sposób śnieg bądź lód powinien być wywożony na wyraźne polecenie Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane. 5. W chodnikach, na wysokości przejść dla pieszych na drugą stronę ulicy, należy zachować przerwy w zwałowanym śniegu. 6. Zabrania się składowania śniegu lub lodu uprzednio posypanego mieszanką piaskowo-solną, na trawnikach, zieleńcach oraz bezpośrednio przy drzewach i żywopłotach. 7. Zabrania się usuwania śniegu z chodników na przyległą jezdnię. 8. Wykonawca zabezpiecza sprzęt, piasek i piasko-sól we własnym zakresie. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów i chodników a wynikłe z niewłaściwego ich utrzymania - w szczególności, gdy przyczyną wypadku będzie nie zlikwidowana gołoledź. 10. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowego utrzymania placów i chodników . Zamawiający zastrzega skrócenie terminu wykonania zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. 11. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru prac...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Filim prowadzący działalność gospodarczą pn. BANIOCHA Andrzej Filim, ul. Dubiażyńska 44,, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249999,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 180000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180000,00
  • Waluta: PLN.
w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza
 
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2011-11-09

Data modyfikacji: 2011-11-09

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2011-11-09