Zamówienie Nr Izp. 271.8.2012 z dnia 2012-04-17 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w przetargu nieograniczonym pn. PRZEBUDOWA ULICY MALINOWEJ I ZAUŁKA UL. KLEEBERGA (NR GEOD. 3806) - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.

Tytuł Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w przetargu nieograniczonym pn. PRZEBUDOWA ULICY MALINOWEJ I ZAUŁKA UL. KLEEBERGA (NR GEOD. 3806) - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.
Numer Izp. 271.8.2012
Data wydania 2012-04-17
Izp.271.8.2012
 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 79448-2012 z dnia 2012-03-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bielsk Podlaski
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę ulicy Malinowej i zaułka ul. Kleeberga (nr geod. 3806) - wykonanie dokumentacji projektowej wg załączonej mapy w następującym zakresie: - ul. Malinowa: 1)…
Termin składania ofert: 2012-03-23


Bielsk Podlaski: PRZEBUDOWA ULICY MALINOWEJ I ZAUŁKA UL. KLEEBERGA (NR GEOD. 3806) - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
Numer ogłoszenia: 120478 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79448 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY MALINOWEJ I ZAUŁKA UL. KLEEBERGA (NR GEOD. 3806) - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę ulicy Malinowej i zaułka ul. Kleeberga (nr geod. 3806) - wykonanie dokumentacji projektowej wg załączonej mapy w następującym zakresie: - ul. Malinowa: 1) budowa nawierzchni jezdni (pasa pieszo-jezdnego), 2) budowa kanalizacji deszczowej, 3) budowa brakujących odcinków sieci kanalizacji sanitarnej bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, 4) projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), 5) w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od  1 do 20. Zakres opracowania obejmuje działki, których właścicielem jest Zamawiający. Wyjątek stanowi nieruchomość oznaczona nr geod. 3110/5 położona przy ul. Malinowej 10, na którą Zamawiający posiada pisemne oświadczenia właścicieli działki o wyrażeniu zgody na dostęp do nieruchomości (zgoda na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane przez Zamawiającego). - zaułek ul. Kleeberga (nr geod. 3806): 1) budowa nawierzchni jezdni (pasa pieszo-jezdnego) wraz z odwodnieniem, 2) przebudowa sieci wodociągowej wraz  z przyłączami, 3) projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), 4) w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi    i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 1 do 12. 2. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi: a) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, b) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, c) opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez Inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz (o ile będzie konieczne), d) pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, e) wykona badania geotechniczne gruntu, f) uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora, g) opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania,         h) opracuje przedmiary robót, i) opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, j) udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, k) na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. l) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robot. 3. Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. 4. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: - projekty budowlane po 5 egz. + CD /JPG/, - projekty wykonawcze po 5 egz. + CD /JPG/, - przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel), - kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel), - kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD), - projekty stałej organizacji ruchu (o ile będą konieczne) po 4 egz. + CD (pdf), - projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew) o ile będą konieczne po 5 egz. + CD (pdf), - operaty wodnoprawne + pozwolenia wodnoprawne (o ile będą konieczne) po 3 egz.     + CD (pdf), - badania geotechniczne gruntu po 2 egz. + CD (pdf), - informacja BIOZ po 5 egz. + CD (pdf), Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. 5. Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa, m.in.: - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DARFIK Firma Projektowo - Usługowa Dariusz Zbieć, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 33/55, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20172,00
  • Oferta z najniższą ceną: 20172,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147342,38
  • Waluta: PLN.
 
w.z. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
 z-ca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2012-04-17

Data modyfikacji: 2012-04-17

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2012-04-17