Zamówienie Nr Izp.341-13/09 z dnia 2009-04-15 - Oświetlenie ul. Kopernika w Bielsku Podlaskim.

Tytuł Oświetlenie ul. Kopernika w Bielsku Podlaskim.
Numer Izp.341-13/09
Data wydania 2009-04-15

Izp. 341-13/09

 Bielsk Podlaski: Oświetlenie ul. Kopernika w Bielsku Podlaskim.
Numer ogłoszenia: 104494 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie ul. Kopernika w Bielsku Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: -montaż słupów oświetleniowych stylowych LSAU7 w pasie zieleni ul. Kopernika - szt.8; - montaż słupa oświetleniowego stylowego LSAU7 w chodniku ul. Mickiewicza w rejonie skrzyżowania z ul. Kopernika - szt.1; - montaż słupa oświetleniowego żelbetonowego z żerdzi wirowanej w rejonie skrzyżowania ul. Kopernika z ul. Zamkową - szt.1; - budowa linii kablowej YAKXS4x25 mm2 do zasilania projektowanych słupów; - zawieszenie przewodu napowietrznego oświetleniowego AsXSn4x25 mm2 od projektowanego słupa w rejonie skrzyżowania ul. Kopernika z ul. Zamkową do istniejącego słupa w rejonie skrzyżowania ul. Kopernika z ul. Jagiellońską. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej - projektach wykonawczych, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej siwz. UWAGA: Podane w rozdziale III nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia, że: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223 poz.1655 z póź. zm. ) - Zapoznali się z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ oraz umowie i przyjmą je bez zastrzeżeń. - Uzyskali wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. - Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w ciągu 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego. - Udzielą gwarancji na okres min. 36 miesięcy. Warunki dodatkowe wymagane od Wykonawców: 1. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - kierownik z doświadczeniem zawodowym i uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych /odpisy uprawnień i przynależność do Izby Budowlanej /, - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 inwestycję obejmującą wykonanie robót elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub ich kserokopii (odpisów) poświadczonych za zgodność przez uprawnione osoby: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) - wg załącznika Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);. 4. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz o braku zaległości w ZUS w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne - wg załącznika Nr 3 (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jedno wspólne oświadczenie). 5. Oświadczenie, że Wykonawca jest/ nie jest płatnikiem podatku VAT wg załącznika nr 4 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jedno wspólne oświadczenie). 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - kierownik z doświadczeniem zawodowym i uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych / odpisy uprawnień i przynależność do Izby Budowlanej / wg załącznika Nr 5 do SIWZ / (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 niniejszego działu, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 inwestycja obejmująca wykonanie robót elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, z podaniem wartości , daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie (referencje), wg załącznika Nr 6. (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 9. Kosztorys ofertowy z ceną jednostkową ryczałtową oraz wartością zamówienia /netto + podatek VAT/wg załącznika Nr 6 (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny kosztorys). 10. Wskaźniki cenotwórcze /R, Ko, Kz, Z/ użyte do wyliczenia wartości ofertowej, do rozliczenia robót, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 11. Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIII pkt. 4 i pkt. 5 lit.c siwz , 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP., składa dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.). Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski,pokój nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
Z-ca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Kalinowska Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kalinowska

Wprowadzający: Agnieszka Kalinowska

Data wprowadzenia: 2009-04-15

Data modyfikacji: 2009-04-15

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2009-04-15