Zamówienie Nr Izp.341-9/11 z dnia 2011-03-01 - Realizacja standardu IV i standardu V wynikającego z procesu indywidualizacji nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych w Bielsku Podlaskim
Tytuł | Realizacja standardu IV i standardu V wynikającego z procesu indywidualizacji nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych w Bielsku Podlaskim |
---|---|
Numer | Izp.341-9/11 |
Data wydania | 2011-03-01 |
Izp.341-9/11
Realizacja standardu IV i standardu V wynikającego z procesu indywidualizacji nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych w Bielsku Podlaskim
Bielsk Podlaski: Numer ogłoszenia: 33004 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja standardu IV i standardu V wynikającego z procesu indywidualizacji nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych w Bielsku Podlaskim.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III w czterech szkołach podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Realizacja standardu IV i standardu V wynikającego z procesu indywidualizacji nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych w Bielsku Podlaskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I - III we wszystkich szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Bielsk Podlaski, w tym zapewnienie każdemu dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych oferty edukacyjno-wychowaczo-profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, zwiększenia stopnia i zakresu wykorzystania w szkołach podstawowych aktywizujących metod nauczania, poprawa zdolności zdobywania umiejętności w różnym zakresie u dzieci uczęszczających do szkół podstawowych, zmniejszenie zaburzeń umiejętności szkolnych występujących u uczniów i uczennic szkół podstawowych. W zależności od zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych, będą prowadzone zajęcia: 1) dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami - w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, rozwoju mowy, komunikacji społecznej (socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne), w zdobywaniu umiejętności polonistycznych, matematycznych, oraz z wadami postawy (gimnastyka korekcyjna); 2) specjalistyczne - kinezjologia, terapia sztuką, biblioterapia; 3) rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych poprzez realizację zajęć z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, zajęć przyrodniczych, matematycznych, polonistycznych, muzycznych, edukacji ekologiczno-przyrodniczej, edukacji artystycznej, koła teatralnego, zajęć komputerowych, zajęć z języka angielskiego. 2. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Zajęcia będą realizowane w szkołach objętych projektem w dniach nauki szkolnej. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektorów szkół. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: 1) opracowanie programu i planu zajęć pozalekcyjnych oraz przeprowadzenie ich w terminie określonym w projekcie i SIWZ, 2) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie kart pracy, dzienników zajęć, list obecności), 3) pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań, 4) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w projekcie umowy 3. Podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych: Części od 1-13 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 2 1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami: Część 1 w zdobywaniu umiejętności polonistycznych (kl. I b) - 30 godzin Część 2 w zdobywaniu umiejętności polonistycznych (kl. II b) - 30 godzin Część 3 w zdobywaniu umiejętności matematycznych (kl. II a) - 30 godzin Część 4 w rozwoju mowy (zajęcia logopedyczne) - 60 godz Część 5 w komunikacji społecznej (zajęcia socjoterapeutyczne) - 30 godzin, w tym: a) nauczyciel prowadzący - 30 godzin b) nauczyciel lustro - 30 godzin 2) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów: Część 6 szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (kl. II a) - 30 godzin Część 7 szczególnie uzdolnionych- koło teatralne (kl. I b) - 30 godzin Część 8 szczególnie uzdolnionych - zajęcia przyrodnicze (kl. I a) - 30 godzin Część 9 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. I a) - 30 godzin Część 10 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II b) - 30 godzin Część 11 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. III a) - 30 godzin Część 12 szczególnie uzdolnionych - zajęcia polonistyczne (kl. III b) - 30 godzin Część 13 szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczne - 30 godzin Części od 14-30 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami: Część 14 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. II a i II c) - 45 godzin Część 15 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. II b) - 45 godzin Część 16 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I b) - 45 godzin Część 17 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I a) - 45 godzin Część 18 w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 godzin Część 19 w rozwoju mowy (zajęcia logopedyczne) - 35 godzin Część 20 w komunikacji społecznej (zajęcia socjoterapeutyczne) - 35 godzin, w tym: a) nauczyciel prowadzący - 35 godzin b) nauczyciel lustro - 35 godzin Część 21 w komunikacji społecznej (zajęcia psychoedukacyjne) - 35 godzin Część 22 wad postawy (gimnastyka korekcyjna) - 35 godzin (kl. I b) 2) specjalistyczne zajęcia terapeutyczne: Część 23 kinezjologia - 35 godzin Część 24 terapia sztuką - 35 godzin Część 25 biblioterapia - 35 godzin 3) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów: Część 26 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. III) - 35 godzin Część 27 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II) - 45 godzin Część 28 szczególnie uzdolnionych - zajęcia przyrodnicze (kl. III) - 35 godzin Część 29 szczególnie uzdolnionych - zajęcia przyrodnicze (kl. II) - 45 godzin Część 30 szczególnie uzdolnionych - zajęcia polonistyczne (kl. III) - 35 godzin Części od 31-41 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami: Część 31 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I a-c) - 30 godzin Część 32 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. IIb i IIc) - 35 godzin Część 33 w zdobywaniu umiejętności matematycznych (kl. III c)- 30 godzin Część 34 w rozwoju mowy (zajęcia logopedyczne) - 35 godzin Część 35 w komunikacji społecznej (zajęcia socjoterapeutyczne) - 35 godzin Część 36 wad postawy (gimnastyka korekcyjna) - 35 godzin 2) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów: Część 37 szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (kl. I c) - 35 godzin Część 38 szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (kl. I a)) - 35 godzin Część 39 szczególnie uzdolnionych - edukacja ekologiczno-przyrodnicza (kl. III b) - 30 godzin Część 40 szczególnie uzdolnionych - edukacja artystyczna (kl. II a) - 35 godzin Część 41 szczególnie uzdolnionych - edukacja artystyczna (kl. II b) - 35 godzin Części od 42-52 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami: Część 42 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. b) - 45 godzin Część 43 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I a) - 45 godzin Część 44 w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. III b) - 30 godzin Część 45 w zdobywaniu umiejętności matematycznych (kl. III a) - 30 godzin Część 46 wad postawy (gimnastyka korekcyjna) (kl. I a) - 60 godzin Część 47 wad postawy (gimnastyka korekcyjna) (kl. I b) - 60 godzin 2) specjalistyczne zajęcia terapeutyczne: Część 48 biblioterapia - 60 godzin 3) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów: Część 49 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II a) - 60 godzin Część 50 szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II b) - 60 godzin Część 51 szczególnie uzdolnionych - zajęcia z języka angielskiego - 60 godzin Część 52 szczególnie uzdolnionych - zajęcia komputerowe - 60 godzin Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki. Ponadto zajęcia mają być prowadzone w oparciu o autorskie programy, oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie..
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 52.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo wymagane kwalifikacje do realizacji poszczególnych części zamówienia (wg załącznika Nr 3 do SIWZ) : - część 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 49, 50 - kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, - część 4, 19, 34 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych, - część 22, 36, 46, 47 - kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, - część 23, 24, 25, 48 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć terapeutycznych, - część 5a, 20a, 35 - nauczyciel prowadzący - kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych, - część 21 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć psychoedukacyjnych, - część 13 - kwalifikacje do nauczania muzyki, - część 51 - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego, - część 52 - kwalifikacje do nauczania informatyki.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
1. Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) zmiana okresu realizacji umowy w przypadku niemożności wykonania umowy przez Zleceniobiorcę, o którym mowa w § 6 , 2) zmiana w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój Nr 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miasto Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, biuro podawcze - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza
Metryka strony