upowaznienia_pelnomoc
Rejestr prowadzony jest zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., nr 14, poz. 67).
Rejestr Upoważnień i Pełnomocnictw zawiera:
- numer upoważnienia,
- datę wydania upoważnienia lub pełnomocnictwa,
- imię i nazwisko osoby upoważnionej,
- zajmowane przez nią stanowisko służbowe,
- zakres upoważnienia lub pełnomocnictwa,
- okres na jaki upoważnienie( pełnomocnictwo) zostało wydane,
- datę cofnięcia( wygaśnięcia) upoważnienia lub pełnomocnictwa.
Rejestr prowadzony jest przez referat Organizacyjno – Gospodarczy Urzędu Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, pok. 5, tel. 0-85 7418 144.
Informacje zawarte w rejestrze udostępniane są na wniosek zainteresowanego, stosownie do zasad określonych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2011 r., nr 112, poz.1198 z późn. zm.).
Metryka strony