impreza masowa

WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA NA PRZEPROWADZENIE IMPREZY MASOWEJ

Jakie dokumenty są potrzebne:
Wniosek od organizatora o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej

Podstawa prawna:
Art. 24 w związku z art. 25 ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych

Opis procedury :
    Organizator imprezy masowej nie później niż 30 dni (w wyjątkowych przypadkach na 14 dni) przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy występuje do Burmistrza Miasta z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.
    Wniosek powinien określać organizatora imprezy masowej oraz zawierać dane wymagane w art. 26 ust. 1 wyżej cytowanej ustawy, np.: informacje o miejscu, terminie i liczbie uczestników imprezy oraz o liczbie miejsc w obiekcie lub na terenie, gdzie impreza ma być zorganizowana, informację, czy jest to impreza o podwyższonym ryzyku, informacje o liczebności służby porządkowej i jej organizacji, a także wyposażeniu, graficzny plan terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa wraz z opisem, program i regulamin imprezy, regulamin obiektu (terenu), instrukcję określającą zadania służby porządkowej oraz dane osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa, szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia oraz informację, czy organizator przewiduje utrwalać przebieg imprezy, a w szczególności zachowania osób biorących udział w imprezie, za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
    Ponadto organizator do wniosku dołącza opinie: Powiatowego Komendanta Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego i kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego).

Miejsce załatwienia sprawy:
Wniosek składa się w Biurze Podawczym Urzędu Miasta w godzinach pracy Urzędu.

Osoba odpowiedzialna:
Janusz Porycki – kierownik Referatu Zarządzania Kryzysowego

Termin załatwienia sprawy:
do 7 dni

Opłaty:

Za wydanie pozwolenia – 82 zł opłaty skarbowej (m.in. organizacje pożytku publicznego są zwolnione od opłaty skarbowej)

Tryb odwoławczy:
Odwołanie składa się w terminie 14 dni od daty jego otrzymania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku, za pośrednictwem Burmistrza Miasta.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Janusz Porycki - Kierownik Referatu Zk

Data wytworzenia: 2018-02-28

Wprowadzający: Krzysztof Wróblewski

Data wprowadzenia: 2008-06-27

Data modyfikacji: 2024-04-03

Opublikował: Krzysztof Wróblewski

Data publikacji: 2008-06-27